וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זולים ב-25% מהמתחרים? 'יוחננוף' משיקה מותג פרטי

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 12:15

רשת הקמעונאות משיקה בסניפיה מותג פרטי חדש תחת השם "יוחננוף" ומבטיחה מגוון מוצרים במחירים הזולים בכ-25% מהמתחרים. תחת המותג החדש יימכרו לעת עתה מוצרי טואלטיקה ובקרוב יורחב המגוון גם למוצרי מזון, תינוקות ועוד

רשת המרכולים 'יוחננוף' הודיעה על השקת מותג פרטי חדש. המוצרים תחת המותג "יוחננוף" החלו להימכר בכל סניפי הרשת וכבר מציעים על המדפים מגוון מוצרים בתחום הטואלטיקה כמו סבון ומרכך כביסה, נוזל לניקוי רצפות, מגבונים לחים וסבון לידיים ולגוף. בקרוב מתכננת החברה להרחיב את המגוון תחת המותג ולהשיק גם מוצרי מזון, תינוקות ועוד.

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים של הרשת: "יצרנו מותג פרטי כמענה לכוונת השוק להעלות מחירים. אנחנו נלחמים בכל דרך לטובת הצרכן כדי להביא תוצאות אמיתיות שיחזקו את הערך של המותג הפרטי. ממחקרים שביצענו ראינו כי בקטגוריית חומרי הניקוי נוכל לתת ערך אמיתי ללקוחות שלנו. אנחנו בעיצומו של המהלך, ושואפים לעשות את זה מדויק, אנחנו פועלים בקטגוריות המבוקשות ומציעים איכות גבוהה".

איתן יוחננוף -. גבע טלמור,
איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים של הרשת/גבע טלמור

אלעד חרזי, משנה למנכ"ל יוחננוף הוסיף: "המותג הפרטי שלנו נותן אפשרות לצרכן לקנות מוצר איכותי, שלא יורד ברמה מהמותגים המובילים, במחיר זול יותר ב-25%. מרגע שהצבנו את המוצרים על המדפים, בלי פעילות שיווקית כלל, הסבון הנוזלי של מותג יוחננוף תפס נתח של 50% מהמכירות בקטגוריה. מאז שהוצאנו את המוצרים שלנו הביקוש הולך ועולה, אנחנו כמעט ומכפילים מדי שבוע את כמות הייצור כדי לעמוד בביקושים".

"במקביל למוצרי הטואלטיקה שהשקנו, אנו עובדים גם על מוצרי מזון - השקנו כבר אורז בסמטי תחת מותג בשם "קשמיר". האורז עבר מבחני טעימה עיוורים ויצא במקום הראשון מול החברות המובילות בקטגוריה".

אלעד חרזי. גבע טלמור,
אלעד חרזי/גבע טלמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully