וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שעון החורף: מה מתכננים הקניונים לעונה הקרה?

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 10:27

יוגה, הפעלות גרפיטי ומתנפחים, חוגים יומיים בכניסה חופשית והזמנה לארוחה - על חשבון הקניון. לקראת קניות החורף ושדרוג המלתחה, הקניונים יוצאים במבצעים ומציעים הפעלות ילדים אטרקטיביות, גם כדי להקדים את מבצעי חודש הקניות

לאחר שתקופת הקניות הגדולה של החגים הגיעה לסיומה, וכך גם הקניות שלפני פתיחת שנת הלימודים והמבצעים שלפני פתיחת השנה האקדמאית שהחלה לא מכבר, בקניונים מחממים מנועים לקראת אירועי החורף. בין התוכניות שלל פעילויות ומבצעים אטרקטיביים שמקדימים את אווירת הבלאק פריידי על מנת לעודד את הצרכנים לערוך את קניות החורף ושדרוג המלתחה לעונה הקרה אצלם.

קניון עיר ימים. יחצ,
לא מתביישים להציע מבצע נאה. קניון עיר ימים/יחצ

בנוסף למבצעים והצעות מכר אטרקטיביות של הרשתות, מציע קניון עיר ימים בנתניה 50 שקל במתנה למימוש בכל אחת ממסעדות הקניון על כל קניה יחידה או מצטברת יומית בחנויות הקניון ב-199 שקל. "מאחר שקניון עיר ימים מתגאה במעל כ-200 חנויות של רשתות מובילות, החלטנו לצאת במהלך שיעודד קהלים נרחבים לקיים את קניות אופנת החורף דווקא אצלנו, וליהנות מארוחה חינם בסיום הקניה להשלמת החוויה", מרחיב ניצן אריאל מנכ"ל הקניון.

לצד מבצעים יקיים הקניון גם סדרת פעילויות ילדים מגוונת מידי יום שני ורביעי (13.10 עד ה-8.11). בכל יום ייהנו הילדים מהפעלה המשלבת בין לימוד להתנסות ממשית ויסיימו את החוויה בסדנה מאותו עולם התוכן. כך למשל בהפעלת יוגה תיאטרון חיות ישלבו הילדים בין משחקי תנועה ודמיון במגוון תרגילים מעולמם העשיר של החיות, ויסיימו בסדנה להכנת מנדלות צבעוניות. בהפעלת גרפיטי יקבלו הילדים הסבר קצר על אומנות הרחוב וילמדו טכניקות ריסוס שונות באמצעות ספריי אקריל ללא ריח, וימשיכו לאחר מיכן לסדנה בה יכינו בנדנה בעיצוב גרפיטי אישי.

קניון שבעת הכוכבים. שבתאי טל,
פתרונות אלטרנטיביים. קניון שבעת הכוכבים/שבתאי טל

תקופת הקורונה במהלכה היו סגורים במשך חודשים ארוכים אפשרה לקניונים הזדמנות לחשב מסלול מחדש ולבצע אדפטציות בהתאם לרוח התקופה המשתנה. "לפני הקורונה נהגנו לארח מופעי תרבות סביב אירועים מיוחדים שהיו מביאים לקניון אלפי מבקרים לכל מופע. פתאום, כשנושא מניעת ההתקהלויות הפך לשיקול מרכזי, נאלצנו לחשוב על פתרונות אחרים", מרחיב אורי אבל, מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים בהרצליה. "כעת אנחנו בונים את תוכנית התרבות שלנו באופן שונה: במקום אירוע יחיד רב משתתפים אנחנו מציעים חוגים - שעולים להורים בדרך כלל מאות שקלים בחודש, בכניסה חופשית מידי יום אצלנו בקניון. הפתרון הזה מאפשר לנו להפוך את הקניון למרכז תרבות ולנהל בו פעילויות פנאי על בסיס יומי מבלי לייצר התקהלויות. היתרון המוסף הוא שהפכנו לנקודת ציון שבועית ואפילו יותר מכך בעבור משפחות רבות שממשיכות להגיע לאחר שהילדים ביקרו ואהבו חוג מסוים", מסכם אבל. בין החוגים שמציע הקניון ניתן למצוא חוג בובנאות, חוג נגרות - ובו עבודה ממשית עם כלי מקצוע כמו פטיש ומסמר, מברג ובורג ועוד, חוג עיצוב בפלסטלינה, חוג DIY וחוגים נוספים.

המעבר מאירועים חד פעמיים לאירועים קבועים ניכר גם בתוכנית התרבות של קניון שער הצפון בקריית אתא. אירועי Funday Monday שמארח הקניון בחודשים האחרונים זוכים לפופולאריות גוברת, והפכו לנקודת חובה שבועית בעבור משפחות רבות. במסגרת האירועים מידי יום שני בשעות אחר הצהריים נהנים המבקרים ממתנפחים, עמדות איפור, מוזיקה קצבית, הצגות ילדים מהשורה הראשונה, עמדת צילום טיק טוק 360 ותחנות נוספות - בכניסה חופשית.

שעת סיפור ויצירה בקניון רננים. יחצ,
שעת סיפור ויצירה בקניון רננים/יחצ

לכבוד החורף קניון רננים יוצא ביוזמה חדשה ובמהלך החודשים הקרובים מזמין את ההורים ולילדים למגוון רחב של פעילויות העשרה וסדנאות יצירה מהנות שישאירו אתכם יבשים ויגרמו לכם לחייך. מדי שבוע בימי שני הקרקס יגיע לקניון עם הפנינג קרקסי צבעוני ומשוגע. הקניון "יתלבש" בצורה קרקסית ומתחם הפעילות יעוצב בהשראת הקרקס עם ליצנים שיסתובבו ברחבי הקניון כשהם לבושים בבגדים ליצניים, יעשו פעילויות ג'אגלינג וקסמים ויבדרו את המבקרים. בנוסף, במתחם הפעילות יתקיימו סדנאות, שולחנות משחק ופעילויות יצירה מעולם הקרקס, כמו הכנת כדורי ג'אגלינג, בניית קרקס מפאזל תלת מימד, יצירת צלחת מסתובבת על מקל ועוד. בנוסף, בכל שבוע בימי רביעי, תתקיים בקניון שעת סיפור לצד פעילות יצירה נלוות בהשראת הסיפור. הסיפורים והפעילות יתקיימו סביב "העץ הנדיב"- עץ גדול ומרשים שיקושט בכל שבוע מחדש בהמלצות על ספרים שימליצו המשתתפים בפעילות.

פליי פארק. מור שקיפי,
ערך מוסף בימי שגרה. פליי פארק/מור שקיפי

כאשר מזג אוויר מתקרר ושעות האור מתמעטות הופך המשחק בפארקים ובגינות לאטרקטיבי פחות ומשאיר הורים שמעוניינים שהילדים יוציאו קצת אנרגיה - בייחוד עם המתחמים הסגורים: הפארקים המקורים, הג'ימבורי ומתחמי הקונספט. בהתאם, גם במתחמי הילדים המקורים נערכים לקראת העונה הקרה. "הקניון הופך יותר ויותר למרכז השכונתי בערים רבות", מרחיב אלון גורן מנכ"ל רשת פליי פארק. "אנחנו מרגישים את זה בכמה כיוונים - ראשית משפחות שמגיעות עם כמה אחים בטווחי גילאים רחבים ומחפשות פעילות שמתאימה לכולם. לכן אנחנו מציעים היום מתחמים המשלבים בין משחקיות לפעוטות ומגיעים עד למתחמי נינג'ה מאתגרים גם למתבגרים. שנית גם ההורים מנצלים את הבילוי של הילדים לשעת קפה ושיחה עם חברים, כך שכיום כל אחד מן המתחמים של הקבוצה כולל גם קפיטריה נוחה להורים, ומגמה שלישית שצוברת תאוצה בייחוד בחודשי החורף היא ימי ההולדת, לאלו אנו מקצים אולמות סגורים, ומאפשרים גם שילוב של פעילות עם בעלי חיים או בישול - על מנת לתת ערך מוסף לאירוע על פני הביקור במתחמים בימי שגרה".

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully