וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט: ההכנסות עלו אך הרווח הרבעוני נחלש

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 13:20

ענקית אבטחת המידע עקפה את התחזיות, אך סיכמה את הרבעון השלישי של 2021 עם ירידה ברווח התפעולי. גיל שויד: "במהלך הרבעון הרחבנו עוד יותר את פלטפורמת Infinity עם רכישת חברת אבטחת העניין בדואר אלקטרוני - Avanan, כדי לטפל בתוכנות זדוניות המועברות בדוא"ל"

ענקית אבטחת המידע הישראלית צ'ק פוינט דיווחה היום (ה') את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2021 עם שיפור בשורת ההכנסות אך נסיגה בשורת הרווח. בשני הפרמטרים עלתה צ'ק פוינט על התחזיות בשוק.

החברה הישראלית שנסחרת בבורסת נאסד"ק רשמה רווח מתואם (NON-GAAP) של 219.8 מיליון דולר או 1.65 דולר למניה, לעומת 230.8 מיליון דולר או 1.64 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המתואם עלה על צפי האנליסטים שעמד על 1.6 דולר למניה בממוצע.

הרווח החשבונאי (GAAP) עמד על 187 מיליון דולר או 1.41 דולר למניה, מול 200.7 מיליון דולר או 1.44 דולר למניה ברבעון השלישי של 2020. הירידה ברווח נובעת בעיקר מעלייה של כ-16.3% בהוצאות המחקר והפיתוח שעמדו ברבעון על 71.3 מיליון דולר, ומעלייה של כ-9% בהוצאות השיווק והמכירות לכ-148.3 מיליון דולר ברבעון.

הכנסות חברת אבטחת המידע הישראלית צמחו ב-4.9% ברבעון ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-534 מיליון דולר, כאשר תחזיות האנליסטים עמדו על ממוצע הכנסות של 529.61 מיליון דולר.

סייבר. ShutterStock
סייבר/ShutterStock

עיקר העלייה בהכנסות נבעה מסעיף המנויים, שעלה ב-12.5% והכניס לחברה 190 מיליון דולר ברבעון השלישי, לצד 224.9 מיליון דולר מעדכוני תוכנה ותחזוקה שעלו בכ-2% ו-119.1 מיליון דולר ממכירות מוצרים ורישיונות, שספגו ירידה קלה של כ-0.9% במהלך הרבעון.

גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט: "הכנסות החברה הגיעו לקראת הקצה הגבוה של התחזיות שלנו, והרווח למניה Non-GAAP עלה על התחזיות. הכנסות המנויים גדלו בכ-13% כתוצאה מצמיחה תלת ספרתית במכירות פלטפורמת Infinity וצמיחה דו ספרתית בהרמוני ו-CloudGuard.

במהלך הרבעון הרחבנו עוד יותר את פלטפורמת Infinity עם רכישת Avanan, חברת האבטחה בענן הדואר האלקטרוני והאבטחת שיתופיות הצומחת ביותר כדי לטפל בוקטור ההתקפה הפגיע ביותר - תוכנות זדוניות המועברות באמצעות דואר אלקטרוני".

גיל_שוויד_מנכל_צ'ק_פוינט. מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני,
גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט: "ישראל חווה עלייה משמעותית במספר ההתקפות עליה"/מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני

שויד התייחס בדבריו גם לאיומי הסייבר העדכניים: "אם התקפות הסייבר דור 5 (מתקפות המשתמשות במגוון וקטורים בכלי אחד) היו עד לפני מספר שנים די נדירות, היום הן מתרחשות על בסיס שבועי. ישראל חווה עלייה משמעותית במספר ההתקפות עליה, כאשר 1 מכל 56 ארגונים בישראל חווה כיום התקפות סייבר על בסיס שבועי.

סקטור הרפואה הוא אחד הסקטורים הכי מותקפים, גם בישראל, וחווה כ-1400 מתקפות בשבוע. בישראל מדובר על ארגון 1 על כל 24 ארגונים המותקף בכל שבוע. הסיבה לפגיעות ארגוני הבריאות, היא בעיקר שהסביבה הרפואית פתוחה ועשירה בהתקנים ישנים יחסית.

אך כלל הארגונים חשופים כיום יותר, שכן המידע לא נשמר יותר רק בכותלי הארגון, אלא חשוף, בין היתר, בענן. בנוסף, מרבית ההגנות הקיימות כיום לא מצליחות למנוע את ההתקפות, כי רוב הפתרונות מזהות את ההתקפה לאחר שזו כבר קרתה, ואז נשאר לתקן נזק שכבר נעשה. מה שנדרש זו מניעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully