וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפינטק נאייקס מגייסת 50 עובדים חדשים למטה בהרצליה

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 18:25

נאייקס, שביצעה מוקדם יותר השנה את ההנפקה הגדולה ביותר של חברת טכנולוגיה בבורסה הישראלית, החלה את דרכה בשנת 2005 כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות וכיום מתרחבת ומגייסת עוד עשרות עובדים

חברת הפינטק הישראלית נאייקס, מפתחת פלטפורמת הפעלת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לעזור לבתי עסק להגדיל את הרווחים של העסק שלהם ולנהל אותו בצורה יעילה וחכמה יותר.

נאייקס, שביצעה מוקדם יותר השנה את ההנפקה הגדולה ביותר של חברת טכנולוגיה בבורסה הישראלית, החלה את דרכה בשנת 2005 כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות ומאז פיתחה פתרונות רבים והפכה לפתרון מקיף המתמקד בצמיחת הלקוחות בכל הערוצים ברחבי העולם, החל מקבלת תשלומים ללא מגע, קופות חכמות, פתרונות להגדלת מעורבות הצרכנים, תמיכה בפתרונות קמעונאות מתקדמים כולל ניהול מלאים, סליקה ועוד.

משרדי החברה בהרצליה. עוזי פורת,
נאייקס החלה את דרכה ב-2005 כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות/עוזי פורת

פריסה בכל העולם, פיתוח ישראלי

לחברה עשרה משרדי מכירות גלובליים, ב- 500 עובדים וחיבורים ליותר מ-80 מוסדות פיננסיים בכל העולם. החברה, שנמצאת בצמיחה משמעותית, מגייסת כיום עשרות עובדים ועובדות חדשים למגוון תפקידים במשרדי החברה בהרצליה.

משרדי החברה. עוזי פורת,
משרדי החברה/עוזי פורת

את מי אנחנו מחפשים

בין התפקידים: מפתחים, מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, נציגי מכירות לשווקים שונים כולל עדיפות לדוברי שפות זרות, תפקידי שיווק, כספים ועוד. לצד משרות לבעלי ניסיון משמעותי מציעה החברה גם משרות לג'וניורים ללא ניסיון, למשל בתחומי הכלכלה, התפעול והתמיכה הטכנית. בשל העובדה שהחברה צומחת בקצב מהיר ומפתחת מגוון פתרונות חכמים עבור בעלי עסקים בישראל ובכל רחבי העולם, היא מציעה אפשרויות רבות לפיתוח קריירה כולל משרות ניהוליות מגוונות.

להגשת קו"ח https://www.nayax.com/careers/

משרדי נאייקס בהרצליה. עוזי פורת,
משרדי נאייקס בהרצליה/עוזי פורת

"מנטליות של מייסדים והתמקדות בלקוח"

אלה שכטמן, סמנכ"לית משאבי אנוש בנאייקס: "כחברה שצומחת בלמעלה מ- 30% בשנה, אנו מגייסים מגוון רחב של משרות על מנת לבנות חברה שיכולה לתת את המענה החדשני, החכם והמהיר ביותר עבור הלקוחות שלנו ברחבי העולם, לאורך זמן. אנו מאמינים בפיתוח עובדים וקידומם בארגון".

"שני הערכים המהותיים בתרבות שלנו וב-DNA המיוחד שלנו הם "מנטליות מייסדים" ((Founder's Mentality, כלומר גם כשאנחנו גדלים מסטארט אפ לחברה גדולה, העובדים מקבלים ולוקחים אחריות ומועצמים בקבלת החלטות משמעותיות. ערך שני הוא התמקדות בלקוח, בין אם הלקוח הוא בתוך החברה עצמה או מחוצה לה. החזון שלנו כמעסיק הוא להיות מעסיק מוערך, המספק עבודה משמעותית, הזדמנויות צמיחה ותגמול תחרותי, בסביבה שיתופית ומגוונת כאשר כל עובד ועובדת בנאייקס לוקחים חלק בהצלחת החברה".

סרטון תדמית והמחשה: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6627550122794369024/

אלה שכטמן סמנכ"לית משאבי אנוש חברת הפינטק נאייקס. יח"צ,
אלה שכטמן סמנכ"לית משאבי אנוש חברת הפינטק נאייקס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully