וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's משיק לראשונה סרום מיקרו-רטינול

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 18:46

Kiehl's - מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק לראשונה סרום מתקדם לחידוש מראה העור המכיל רטינול במיקרו-מינון לשימוש יומיומי - Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum המתאים לכל סוגי העור

סרום הרטינול, בעל פורמולה במינון יומיומי מדויק מעניק יתרונות אנטי אייג'ינג נראים לעין, תוך צמצום תופעות הלוואי הלא נוחות אשר קשורות לפורמולות רטינול מסורתיות - גם בשבועיים הראשונים לשימוש.

בהתבסס על הערכה קלינית, (הפורמולה, עליה הוגשה בקשה לרישום פטנט), מעניקה יעילות קלינית: 100% מהמשתמשות מראות הפחתה בקמטים, 90% מציגות שיפור במיצוק, ו-94% מציגות מרקם מעודן תוך 12 שבועות של שימוש.

רטינול נחשב בעיני רופאי העור כגביע הקדוש של המרכיבים לטיפוח העור בשל היכולת הייחודית והמוכחת קלינית שלו לשפר באופן נראה לעין קמטים וסימני הזדקנות עיקריים אחרים על ידי הגברת ההתחדשות של השכבה החיצונית של העור, ושיקום הצפיפות והמיצוק של העור.

סרום הרטינול, בהשראת הגישה הרפואית של "מיקרו-מינון", דהיינו נטילת מרכיבים רבי עוצמה במינונים נמוכים ומדויקים, הסרום החדש והחדשני של קיל'ס מכיל מינון מדוד בקפידה של רטינול המסייע להמריץ ללא הרף את התחדשות התאים על השכבה החיצונית של העור. עם כל מינון עוצמתי יומיומי, תאים חדשים נעים בהדרגה אל השכבה החיצונית של העור עבור מראה רענן ומחודש של העור.

בבדיקת נסייניות:2 אחרי 4 שבועות הקמטים נראים מופחתים, אחרי 8 שבועות העור נראה מוצק יותר, 90% מהמשתמשות מסכימות שהעור מרגיש נוח אחרי השימוש, לרבות נסייניות שהשתמשו ברטינול בפעם הראשונה.

קיל'ס משיק סרום רטינול מחיר 349 שקל. יח"צ,
קיל'ס משיק סרום רטינול מחיר 349 שקל/יח"צ

לצד רטינול טהור, מרכיב הדגל, הפורמולה החדשנית מכילה סרמידים ופפטידים על מנת לסייע לחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור, על מנת לסייע בהפחתת תחושות האי נוחות בעור לרבות מראה אדמומי, יובש וקילוף העור.

ד"ר Nancy Ilaya - מנהלת המדעית העולמית של קיל'ס: "המחקר שלנו מראה שמוצר לטיפוח העור יעיל, כאשר התוצאות עקביות ותואמות. רצינו לנסח פורמולה המכילה רטינול שתאפשר שימוש יומיומי כבר מההתחלה עם הפחתת תחושות האי נוחות בעור, ועדיין להציע תועלת אנטי-אייגינג רבת-עוצמה".

לדבריה: "לשם כך, הפורמולה שלנו מכילה פפטידים לתמיכה נוספת ושמירה על הסגולות המתקנות של רטינול, וסרמידים המשחררים ליפידים חיוניים של מחסום ההגנה הטבעי של העור כדי לסייע בבניית סבילות לרטינול ולמנוע יובש. כך ניתן להעניק ביעילות את המינון המדויק של רטינול לעור ולהתחיל להעניק יתרונות מועילים מבלי להאיץ יתר על המידה את תחלופת התאים או לפגוע במחסום ההגנה של העור".

תכולה: 50 מ"ל. המחיר מומלץ לצרכן: 349 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג, בניספי פארם נבחרים ובאתר האונליין של סופר פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully