וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש מפמפרס: מגבונים הגייניים לתינוקות וילדים לידיים ולפנים

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 16:51

תקופת הקורונה אילצה אותנו להקפיד על שגרת היגיינה מוגברת. מחקר שנערך ע"י ארגון בריאות עור מוביל, מצא כי 94% מההורים מודאגים לגבי היגיינת ילדיהם כיום יותר מאשר בתקופת טרום הקורונה. החדשים של פמפרס מוצעים כמענה לצורך ניקוי כשאין לנו זמינות למים וסבון

מפמפרס משיקים מגבונים הגיינים חדשים לתינוקות וילדים. יח"צ,
94% מההורים מודאגים לגבי היגיינת ילדיהם, יותר מאשר בתקופת טרום הקורונה/יח"צ

תקופת הקורונה אילצה את כולנו, מבוגרים וילדים, להקפיד על שגרת היגיינה מוגברת. למעשה, מחקר שנערך ע"י ארגון בריאות עור מוביל בעולם (Skin Health Alliance -SHA), מצא כי 94% מההורים הודו כי כיום, הם מודאגים לגבי היגיינת ילדיהם יותר מאשר בתקופת טרום הקורונה.

כמובן, שהשימוש במים וסבון הינו חיוני לשמירה על שגרת ההיגיינה של תינוקות וילדים אך במצבים בהם אין זמינות של מים וסבון (בגינה, לפני או אחרי האוכל, אחרי חוג וכו'), ויש צורך בניקוי הלכלוך והחיידקים מהידיים והפנים, המגבונים ההיגיינים של פמפרס נוצרו במיוחד בכדי לתת מענה.

חדש מפמפרס מגבונים הגיינים לתינוקות וילדים. יח"צ,
חדש מפמפרס מגבונים הגיינים לתינוקות וילדים/יח"צ

המגבונים ההיגיינים החדשים של פמפרס, אשר מושקים בימים אלה בישראל, מיועדים לניקוי עדין של לכלוך וחיידקים ומתאימים לתינוקות (מגיל לידה) וילדים. הם מכילים כמות מוגברת של מרכיבי ניקוי עדינים, לניקוי יעיל של עורו העדין של התינוק (ידיים, רגליים, פנים וגוף), הם רכים ועבים, נבדקו דרמטולוגית והם אינם מכילים אלכוהול.

"המגבונים מספקים מענה יעיל לשגרת הניקיון הנדרשת היום יותר מתמיד" מציין רוני שחם, סמנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל , יצרנית פמפרס, "עם פתיחת שנת הלימודים הילדים יוכלו להביא עמם למסגרות החינוכיות, חבילת מגבונים לשימוש רציף במהלך יום הלימודים".

ניתן להשיג ברשת סופר פארם וברשתות השיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully