וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכים לנובמבר: SHOESONLINE נתן את יריית הפתיחה לחגי הקניות

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 9:12

אתר האופנה SHOESONLINE הקדים את מכירות נובמבר סייל כשעלה באמצע אוקטובר עם קמפיין תומך בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה של כ- 1.2 מיליון שקל. לראשונה הושקעו בקמפיין תקציבים גבוהים יותר בפלטפורמת הטיקטוק עקב התפתחות הפרסום באפליקציה ופנייה לקהל יעד רלוונטי

מאתר SHOESONLINE נמסר כי כבר בחודש זה הם רואים גידול משמעותי במכירות עקב ההשקה המוצלחת של פעילות הפרי-סייל ומדווחים על עליה של 25% במכירות אל מול חודש אוקטובר של שנה שעברה.

כאתר המשמש פלטפורמה לכלל המותגים בשוק, SHOESONLINE צופים כי ארבעת המותגים הפופלריים ביותר יהיו: נייקי, אדידס וקונברס, מעריכים שהמותג 'קולומביה' יציג מכירות גבוהות מהרגיל קראת תחילתו של החורף ונערכים לגידול של כ-50% במכירות למול חודש נובמבר אשתקד.

נעלי vans old skool באתר shoesonline ב-199 שקל. יח"צ,
נעלי vans old skool באתר shoesonline ב-199 שקל/יח"צ

האתר מציע בימים אלו הנחות של עד 70% הנחה על דגמים נבחרים

דקל סטולרו, מנכ"ל ומייסד ShoesOnline: "אנו ב-SHOESONLINE גאים להיות הראשונים לקדם שינויים ומהלכים בעולמות האונליין. השנה החלטנו להקדים את חגיגת המבצעים כיוון שאנו קשובים ללקוחות שלנו ולמודי ניסיון משנים קודמות. פריסת המבצעים למשך זמן ארוך יותר תקל משמעותית על עומס ההזמנות והמשלוחים ותאפשר בנוסף למחירים הטובים גם לספק את כל ההזמנות במהירות".

נעלי new balance באתר shoesonline ב-269 שקל. יח"צ,
נעלי new balance באתר shoesonline ב-269 שקל/יח"צ

"אנו נערכים לחודש זה על ידי תגבור צוות שירות הלקוחות שלנו ומערך הלוגיסטיקה במטרה להעניק ללקוחותינו את חווית הקנייה המשתלמת והנוחה ביותר. מהלך זה מצטרף לשורה ארוכה של מהלכים אותם אנחנו מקדמים ושמחים להיות פורצי דרך אל עבר מימוש הפוטנציאל של החברה והנגשתה לקהלים רבים וגדולים יותר".

אתר ShoesOnline הוקם בשנת 2015 על ידי יוסי כראדי, אלעד טל ודקל סטולרו, החל כאתר למכירות נעליים, עם הזמן התרחב גם לתחומי הביגוד, שעונים, תיקים ואביזרים

https://shoesonline.co.il

קמפיןן לאתר shoesonline עם איב בורנשטיין. ינון סלוצקי,
קמפיין לאתר shoesonline עם איב בורנשטיין/ינון סלוצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully