וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים הכל לבד? יש משהו שאתם חייבים לדעת, וזה יחסוך לכם המון כסף

מערכת וואלה! בשיתוף max

2.12.2021 / 10:45

בעלי עסקים קטנים ועצמאים, שפועלים כ"One man show", חווים היטב את הקושי בניהול ההוצאות. התשובה נמצאת בפתרונות "הוליסטיים", דוגמת כרטיסי אשראי ייחודיים שמאפשרים גם תיוג הוצאות, הפקת חשבוניות דיגיטליות ועוד, תחת קורת גג אחת, כדי לחסוך לכם זמן וכסף

האם ידעתם שבישראל פועלים כיום למעלה מחצי מיליון עסקים קטנים ועצמאיים? אותם עסקים מהווים חלק בלתי נפרד ומהותי מהכלכלה ומחיי היומיום של כולנו.

רבים מהם, גם לפני הקורונה ובעיקר בעקבותיה, מתמודדים עם אתגרים שונים וביניהם אולי האתגר הגדול ביותר הניצב בפני מנהל של עסק קטן או לחלופין, עצמאי שעובד לגמרי לבדו - ניהול יעיל ונכון של הוצאות העסק, נושא מורכב ומלא ברבדים שעל חלקם אנחנו אפילו לא חושבים. היכולת לשנות את התפיסה ולהתחיל להתנהל כמו עסק לכל דבר ועניין (ולא רק כמו מישהו שיש לו עסק) עושה את ההבדל במקרים רבים.

ברגע שמתקבלת ההבנה הזו, שאנחנו מנהלים עסק, היא מלווה כמעט מיידית במסקנה החשובה שעלינו לחפש את השירותים הפיננסים הנכונים, אלו שיורידו מאיתנו חלק מהמעמסה, יהפכו את החיים שלנו ושל העסק כולו לקלים יותר ויחסכו כמה שיותר זמן וכסף.

לא מעט בעלי עסקים ועצמאים מוצאים את עצמם נופלים בדיוק בנקודה הזו. הם שולטים בכל תחום מקצועי ומציעים שירות מעולה, אבל בתור "One man show", קשה להם להתמודד עם הנושאים הפיננסים, ולפתע הם מגלים שההוצאות שלהם שונות בתכלית ממה שחשבו. זה מתסכל מאוד ולעיתים קרובות מדי יכול אפילו להביא לקריסתו המוחלטת של העסק. מעבר לפעילות הכספית היומיומית של העסק ישנו עולם ומלואו, שמחייב מעקב מסודר אחר תזרים המזומנים או ההוצאות בכרטיס אשראי של העסק, בחינה של החשבוניות, ההזמנות ועוד ולכל אלו לא קל להגיע כשצריכים להוביל את העסק.

לכרטיסי max לבעלי עסקים>>

גבר מנהל עסק קטן. ShutterStock
ניהול הוצאות הוא אתגר לכל עסק קטן או עצמאי - ויש דרכים לבצע אותו בהצלחה/ShutterStock

בעלי עסק קטן/בינוני או עצמאיים שרוצים לנהל נכון את ההוצאות שלהם צריכים קודם כל לחפש את האפשרויות שיעניקו להם שקט ויעזרו להם לנהל את העסק בצורה הטובה ביותר וב-max מציעים לכם פתרון שעונה בדיוק על הצורך הזה ומרכז את ניהול ההוצאות של העסק שלכם תחת קורת גג אחת.

מדובר בכרטיס אשראי ייעודי לבעלי עסקים שהוא לא רק אמצעי תשלום, אלא מאפשר כלים נוספים לניהול ההוצאות, כאלו שחוסכים לכם זמן וכסף. ב-max יצאו לאחרונה בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת "EZcount" מבית hyp, במסגרתו אתם יכולים ליהנות ממערכת ניהול חכמה לעסק המאפשרת להפיק חשבוניות דיגיטליות, ניהול מלאי, קבלת מגוון דו"חות על המצב הפיננסי של העסק ועוד. כך למשל, ברגע שמרכזים את כל ההוצאות בכרטיס max, ניתן לעקוב אחרי סוג ההוצאה (בית או עסק), לתייג אותה בצורה קלה ונוחה באפליקציה וכך להעביר למשל את ההוצאות העסקיות אוטומטית לרואה החשבון ומשם לדו"ח החזרי מע"מ. בצורה זו לא מפספסים החזר מע"מ על אף הוצאה.

לחברת max יש היום שלושה כרטיסי אשראי ייעודיים לבעלי עסקים, שכל אחד מהם מציע שלל הטבות, אפשרויות ובעיקר, ערך מוסף שמתאים בדיוק לאופי העסק שלכם:

כרטיס max. יח"צ,
ל-max יש כרטיסי אשראי שמתאימים בדיוק למה שהעסק שלכם זקוק לו/יח"צ

כרטיס Business:

כרטיס Business הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לעשות סדר בתזרים המזומנים של העסק הקטן או העצמאי שלכם. הוא מאפשר לכם לפרוס מיסים וחשבונות ל-3 תשלומים ללא ריבית, כולל מס הכנסה, מע"מ, ארנונה, מים, חשמל ועוד, מה שיכול להיות מהותי במיוחד עבור עסק שצריך אוויר לנשימה.

בנוסף, מצטרפים חדשים לכרטיס Business לא משלמים דמי כרטיס במשך שנה, קובעים את גובה החיוב החודשי בכרטיס ומקבלים במתנה 100 ש"ח בגיפטקארד נטען, כולל הנחה קבועה של 16.5% ברשתות מובילות, עד 15% החזר כספי על קניות אונליין עם שירות Pay Back (בכפוף להצטרפות לשירות) והטבות VIP 1+1 מפנקות לאטרקציות בארץ ובעולם.

כרטיס Skymax Business:

כרטיס ייחודי, המאפשר צבירת נקודות לטיסות וחופשות בארץ ובעולם מההוצאות בכרטיס וגם מההכנסות מסליקה (למי שסולק עם max).

הוצאה של 160 ₪ בעסק תעניק למחזיקים בכרטיס נקודה וכך גם כל סליקה עם max, מה שיקרב אתכם מיום ליום לבילוי ביעד שאתם חולמים עליו. בנוסף, בכל רכישה באתר Skymax תצברו נקודות למועדון הנוסע המתמיד.

המצטרפים לכרטיס Skymax לא משלמים דמי כרטיס למשך חצי שנה ונהנים מביטוח נסיעות חינם לחו"ל, חבילות פינוקים של 1+1 לאטרקציות מובילות, כניסה לטרקליני VIP ב-32$ בלבד ועוד.

כרטיס maxback:

ההוצאות של כל עסק קטן או עצמאי מורכבות מההוצאות הקבועות של העסק והוצאות משתנות של משק הבית, כאשר בדרך כלל, אלו של העסק גבוהות משמעותית. כרטיס maxback יאפשר לכם ליהנות מכסף בחזרה על כל הוצאה, באמצעות גיפטקארד דיגיטלי לקניות במבחר רשתות מובילות. אם יש לכם הוצאות עסקיות - למה שלא תקבלו מהן כסף בחזרה?

המצטרפים לכרטיס maxback לא משלמים דמי כרטיס למשך שנה ונהנים מהחזר כספי של עד 15% על קניות באינטרנט עם שירות Pay-Back וממסגרת אשראי נוספת למסגרת הבנק. כמו גם הטבות של 1+1 לאטרקציות שונות ברחבי העולם.

בשנה הראשונה, החל מהוצאות בסך 200 ₪, יחס הצבירה שלכם על כל הוצאה עסקית יהיה 1% והחל מהשנה השנייה, 0.75%. ככה, גם מקדמים את העסק וגם מרוויחים בחזרה.

אז אם יש לכם עסק קטן או שאתם עצמאים, ואתם מרגישים שניהול ההוצאות מקשה עליכם - דעו של-max יש את פתרונות עסקיים מצוינים ומגוונים. כרטיסי האשראי העסקיים של max מציעים לכם אפשרויות מתקדמות וחכמות לניהול ההוצאות לטובת קידום ופיתוח העסק והשקט הנפשי שלכם, מתאימים לכל אופי וסוג עסק ומאפשרים לכם להרוויח בגדול מדי יום.

לכרטיסי max לבעלי עסקים>>

מערכת וואלה! בשיתוף max

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully