וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הטבעונות נמצאת גם בעולם הטיפוח

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 13:01

וגם: המותג הוותיק מתחדש, הריחות של שבדיה מגיעים לישראל, המותג שמורח לכן זהב על העור והפרויקט החברתי של הוודקה ההולנדית

יופי טבעוני

LOVE BEAUTY & PLANET. יניב אדרי,
LOVE BEAUTY & PLANET/יניב אדרי

לרגל יום הטבעונות הבינלאומי שחל מחר (שני) ועל רקע ועידת האקלים של האו"ם בגלזגו, מותג הטיפוח LOVE BEAUTY & PLANET מציע סדרות קרמי גוף טבעוניים לחורף. סקר שנערך במכון CI העלה כי 95% מהנסקרים רואים במותגים המסמנים עצמם כ"וויגן פרנדלי" ככאלה העושים מאמץ להתחשב בקהל היעד הטבעוני. 87% מחפשים זמינות קניית מוצרים, 63% יעדיפו מוצר טבעוני מסומן על מוצר טבעוני שאינו מסומן.

מותג LOVE BEAUTY & PLANETהוא 100% טבעוני ומסומן כ"ויגן פרנדלי" שהושק ב-2018 בארה"ב והמשיך לכבוש את הצרכניות מאירופה ועד אוסטרליה. הצלחתו בעולם מתבססת על חיבור מדויק בין המגמות הבולטות בקרב קהל היעד, מודעות סביבתית וחברתית, אפקטיביות וחדשנות המוצרים.

המותג שהגיע לישראל לפני שנתיים נולד מתוך הבנה עמוקה שלצרכניות בעידן הנוכחי חשוב לא רק המראה והטיפוח שלהן, אלא גם העולם והסביבה בה הן חיות. המותג משתמש בטכנולוגיות ייחודיות במטרה לשמור על כדור הארץ כמו פטנט השטיפה המהירה במרכך שנועד לחסוך במים בעת המקלחת.

ברמה העולמית הכריז המותג על הקמת "קרן מיסוי פחם", במסגרתה יתרום 40 יורו על כל טון פחמן שייפלט בתהליך הייצור, והכסף ישמש לתמיכה בתוכניות איכות סביבה בעולם.

LOVE BEAUTY & PLANET שם לו למטרה להציע מוצרי טיפוח אישי איכותיים. בישראל קיימות 4 סדרות שבכל אחת ניחוח מרכזי המבוסס על רכיב מהטבע, לצד מרכיבים שיבטיחו שכדור הארץ של כולנו יהיה נקי, ירוק ויפה יותר. כ-65% מהאריזות עשויות פלסטיק ממוחזר הניתן למחזור נוסף. המוצרים טבעוניים לחלוטין והמותג בכל העולם אינו מבצע ניסויים בבע"ח וחותר כל העת לשימוש ברכיבים שמקורם בחקלאות בת-קיימא מרחבי העולם, שמשמעותה אספקת חומרים בצורה אתית שתומכת ומפרנסת יצרנים מקומיים ומפחיתה השפעה סביבתית.

seperator

קאמבק לאייקון

איב סן לורן. יח"צ חו"ל,
איב סן לורן/יח"צ חו"ל

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק פורמולה חדשה ומשופרת של המייקאפ האייקוני TOUCHE ÉCLAT LE TEINT. מדובר במייק-אפ נוזלי קליל, זוהר, לגוון עור פנים מושלם.

הבשורה החדשה מחטיבת היופי של איב סן לורן - המצאת האייקון מחדש, עוצמתי וזוהר מאי פעם. הפורמולה החדשה מועשרת במרכיבים בוטניים והמוצר החדש מעניק 3 יתרונות מרכזיים לעור: זוהר טבעי בריא, 24 שעות של כיסוי נושם ואוורירי, ו-24 שעות של לחות. המייק-אפ האייקוני מואר בזכות רכיבים פעילים שמקורם בגני אוריקה - הגינות הקהילתיות של חטיבת היופי באיב סן לורן, נווה מדבר בנוף הפראי של הרי האטלס המרוקאיים, הידוע בתנאים קיצוניים, שם נקטפים צמחים בוטניים על-ידי קואופרטיב נשים.

הפורמולה החדשה של טוש אקלה לה טה מכילה: תמצית פרח ציפורני חתול הידועה ביכולתה להעניק לעור גוון אחיד; תמצית פרח חלמית הידועה ביכולתה להאיר על העור; נגזרת של ויטמין E הידועה ביכולתה להגן על העור מפני גורמים חיצוניים.

איב סן לורן. יח"צ חו"ל,
איב סן לורן/יח"צ חו"ל

בקולקציה 12 גוונים ב-4 משפחות צבעים שונות לגוני עור שונים: בהיר, קל, בינוני, עמוק, גוונים המעצימים את גוני העור השונים, עם מקדם הגנה SPF22. הפורמולה החדשה פוגשת עיצוב מודרני עדכני, בקבוק גרפי עם פינות מרובעות בדומה לבקבוק המייק-אפ All Hours Foundation.

את הקמפיין מובילה קאיה גרבר הזוהרת שמגלמת את האור, מעצימה וקורנת מבפנים, הקמפיין החדש מציין את פריצת הדרך החדשה בסיפור האור האיקוני של חטיבת היופי באיב סן לורן.

seperator

ניחוח שבדי

PANA DORE. יח"צ,
PANA DORE/יח"צ

המותג השבדי PANA DORE מרענן עם 9 ריחות המאפיינים את שבדיה: עצים ריחניים, מים, שווקים, פאבים, רחובות ויערות שהניחוח שלהם נשפך לבקבוק מעוצב עם ראש צבי מלכותי וגאה, המייצג את חיות הבר השבדיות. רשת אפריל משיקה בבלעדיות את ניחוחות המותג, ומזמינה לצאת להרפתקה אותנטית שבדית עם מורשת עתיקה המתחילה במאה ה-17, עידן בו שבדיה התעצמה והפכה לאחת המדינות החזקות בעולם.

המותג נותן ביטוי ל-9 ניחוחות, (2 יגיעו בהמשך), המייצגים את ניחוחות שבדיה.

בניחוחות:Wood Swedish -מקוריות עתיקה וכמיהה לטבע, ניחוח היערות הצפופים בשבדיה, שילוב של אדמה פורייה וניחוחות פרחים, ייחוד הניחו הוא תערובת טבעית של יער ושושנים טבעיות.

Musk Grand - לפני מאות שנים גילו פורפומרים את ניחוח המאסק מהטבע שידוע כניחוח מעצים, תשוקתי ומשכר, גראנד מאסק נוצר בהשראת חיות הבר הנפוצות ביערות שבדיה. הניחוח אדמתי, אורגני ועצי.

PARFUM DE EXTRAIT - ניחוח בריכוז הגבוה של תרכובות ארומטיות.

Wood Imperial -מבטא סצנה של נשף מפואר ומלכותי בהשראת החיים המסורתיים של שבדיה במאה ה-17 כאשר הדגש היה הנשפים שהיו חלק מאותה תקופה, עם עוגת קקאו מתובלת ההל ותבלינים. זו הפעם הראשונה שרוקחים תווי קקאו טבעי עם האגר אינדונזי.

Dora De Aqua-ניחוח של גבורה וביטחון בהשראת חופשת קיץ באי אולנד, השני בגודלו בשבדיה, טיול עם ניחוחות עציים-ימיים המשקפים את ריח הים הנוגע בקרקע, ניחוח שכולו טבע וים.

Sjal & kropp -מתנה לגוף ולנשמה, בתרבות השבדית תמיד היה עניין בריפוי הגוף והנשמה בעזרת אוצרות הטבע, הניחוח עשיר בפלאי הטבע ולוקח למסע אינטימי עמוק וקסום אל הטבע השבדי.

Iris Velvet -ניחוח של חופשה עם הפתעות בהשראת הרוחות הקרירות, חיפוש אחר הרפתקאות ובעיקר גילוי הלא נודע, וחשיפת העומק שהוא המניע של החיים, הרפתקה זורמת ומלאה בהפתעות, גן עדן של החיים בהשראת ארמון דרוטנינגהולם באי לובן -בית מגורים פרטי למשפחת המלוכה השבדית, אלגנטי ומרהיב.

Baron -השפעת מעמדות האצולה, במאה ה-17 היתה המעמד המשפיע ביותר מכל המעמדות בחברה, בארון מבטא ובעיקר משקף את הניחוח של אותה תקופה.

Vatten Livets-ביטוי לכוחה של האישה, במהלך מהפכות הציוויליזציה במאה ה-17, מעמד האישה בשבדיה עבר שינוי, הניחוח הינו הביטוי הטוב ביותר של אישה חזקה ואסרטיבית המתמודדת עם אתגרי החברה.

seperator

הכל זהב

ד"ר אלמן. לימור כרסנטי,
ד"ר אלמן/לימור כרסנטי

מותג היופי של רשת מרפאות העור והאסתטיקה של ד"ר אלמן משיק קו מוצרים המכיל אבקת זהב 24 קראט המהווה רכיב פעיל יוקרתי המעניק אפקט מיצוק, הרמה ושיפור גמישות ומרקם העור.
בנוסף המוצרים מכילים ™ Renovage - חומר פעיל המסייע בטיהור העור מרעלים ולכלוך, מטשטש כתמי עור, ומעניק לו גוון אחיד ומראה בריא, נקי וזוהר יותר.

במותג מבטיחים כי סדרת מוצרי הזהב היא פתרון מושלם לשיפור ומיצוק העור, אפקט הרמה, מתיחה, ומילוי קמטים ושקעים בעור. המוצרים מספקים הגנה על העור ושומרים מנזקי הסביבה וזמן על-ידי העשרתו בלחות והזנה ברכיבים פעילים ובוויטמינים הסדרה כוללת מסכה, סרום וקרם יום/לילה.

seperator

בוסט לפנים

PORTCARE. אורי גרון,
PORTCARE/אורי גרון

PORTCARE - מותג ביוטי המתמחה בעולמות האנטי אייג'ינג, פיתח סדרת בוסטרים אקטיבית עם חומרים פעילים לשימוש מקצועי ואישי לשיקום וטיפוח העור. כל המוצרים עברו את הבדיקות המחמירות ביותר ויש להם רישיון משרד הבריאות, תאריך תפוגה ועמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים.

המותג דוגל בשמירה על איכות הסביבה ולכן המוצרים לא נוסו על בעלי חיים. החברה שמה לה למטרה לתקן ולשפר את מצב העור שלנו, במיוחד באקלים הארץ ישראלי ולהניב תוצאות ארוכות טווח הניכרות לעין באופן טבעי. הבוסטרים משלבים ויטמינים ומינרלים התורמים לעידון מראה תווי הפנים ולהמרצת מחזור הדם ללא תהליך כירורגי פולשני.

PORTCARE. אורי גרון,
PORTCARE/אורי גרון

הבוסטרים, שהולכים וצוברים תאוצה בעולם היופי, הביאו את מעבדות חברת PORTCARE לפתח מוצרים פעילים. בסדרה 4 בוסטרים שונים, שביחד מייצרים את התוצאה הרצויה. השימוש נעשה על-ידי עיסוי ייחודי המתמקד בהמרצת המערכת הלימפאטית ומיצוק מערכת שרירי הפנים.

seperator

שותים ומקיימים

Ketel One. יח"צ,
Ketel One/יח"צ

מותג הוודקה ההולנדי Ketel One מבית יבואנית האלכוהול IBBLS, משיק לראשונה את פרויקט BETTER DRINKING שיערך בברים ובמסעדות ברחבי ישראל שיציעו קוקטייל ספיישל מבוסס קטל וואן המספר סיפור תרומה או עשיית טוב לקהילה. הפרויקט שם במרכזו את נושא העלאת המודעות לנושאים סביבתיים, חברתיים, לחיזוק הקהילה, בעלי עסקים קטנים ועוד.

הדרינקים שיוגשו על בסיס וודקה קטל וואן יספרו סיפור חברתי מיוחד שמקדם נושא שהברים והמסעדות בחרו לשים על השולחן ולהעלות את המודעות עליו. צרכנים רבים מחפשים ערך להתחבר אליו ולא רק לשתות דרינק, וזו מטרת פרויקט BETTER DRINKING.

בתום הפעילות, פאנל מומחי קיימות, יבחר את הבר הכי "מקיים" בארץ שיזכה בטיסה ל"Himkok" שבאוסלו, למזקקה הכי מקיימת בעולם המייצרת וודקה וג'ין משלה.

וודקת Ketel One היא וודקת פרימיום איכותית, על ייצורה המוקפד עומלת משפחת Nolet מעל 300 שנה במזקקה המשפחתית בהולנד. הידע והמומחיות עוברים מאב לבן ובכל ייצור מזה עשרה דורות, נמצא נציג המשפחה לאישור. הוודקה זוכה להכרה כוודקה הטרנדית ביותר מזה 7 שנים ברציפות בקרב 50 הברים המובילים בעולם.

seperator

כשקטשופ פוגש פיצה

קטשופ פיצה. סטודיו אסם,
קטשופ פיצה/סטודיו אסם

לאחר הצלחת קטשופ פיצה בתחילת 2020, אסם-נסטלה, מובילת שוק הקטשופ בישראל, משיקה מחדש מהדורה מיוחדת של קטשופ פיצה. בשנה החולפת קטגוריית הרטבים גדלה משמעותית, שוק הקטשופ מגלגל 131 מיליון שקל בשנה, כאשר קטשופ אסם הינו המוביל בקטגוריה.

אחד הטרנדים המובילים בשנים האחרונות הוא מטבח מתמחה, אנשים מחפשים את המוצר הכי מתאים להכנת המזון שהם צורכים על-מנת למקסם את הטעם ואת המנה. בהתאם לכך, ולאור בקשת הצרכנים, אסם-נסטלה משיקה מחדש את קטשופ פיצה האהוב.

מחקר פנימי שנעשה באסם-נסטלה גילה כי 70% מהצרכנים מעידים על שימוש בקטשופ כבסיס להכנת פיצה על פיתה האהובה על הישראלים. קטשופ פיצה מהווה קיצור דרך מהיר וזמין ליצירת פיצה ביתית ללא צורך בתיבול נוסף, בטעם מדויק והוא אינו מסומן במדבקה אדומה. ההשקה מגיע לאחר השקת קטשופ טוסט וקטשופ על האש שהושק ביום העצמאות שזכו לאהדה גדולה.

seperator

יאסו אלבי

אלבי. גיל אבירם,
אלבי/גיל אבירם

אם אתם מתגעגעים ליוון, קבלו את החלופה הכי קרובה: מסעדת אלבי היווניה שהפכה למותג ולסמל של שוק הפשפשים. בימים אלה מושק תפריט חדש עם מנות שיגרמו לכם לצעוק יאסו ולהרים כוסית אוזו. מנות ישנות חודשו, מנות אהובות והתווספו, כולל מנות שרינג גדולות לחלוק עם חברים.

התפריט מחולק לקטגוריות: ארטמיס, אפרודיטה וזאוס, והוא תולדה של שת"פ בין השף אבישי בדור - היועץ הקולינרי של אלבי וספיר ליין, מנהלת המטבח וקונדיטורית בהכשרתה.

אלבי הביאה את הקולינריה היוונית לשוק הפשפשים ב-2012 , עם קהל מבקרים נאמן שאוהב את האווירה היוונית של חפלה בר קולינרי עם מנות אותנטיות ומוקפדות לצד אלכוהול, מוזיקה יוונית ים תיכונית ואווירת טברנה. מאחורי המותג אלבי השותפים שלום לוי וליאור דורי שערכו טיול שורשים ביוון לפני כעשור, התאהבו, חזרו וחיפשו מקום בילוי שיביא לידי ביטוי את החוויה היוונית המלאה, כשלא מצאו פשוט הקימו אחד שמשמעותה בעברית היא "הלב שלי".

seperator

מאדירים את הבגדים

וניש. יח"צ,
וניש/יח"צ

לא רק לנו בני האנוש יש תוסף תזונה. מהיום וניש משיקה את MULTI POWER - תוסף כביסה רב תכליתי שיאריך את חיי הבגדים.

הפורמולה החדשה נועדה לשימוש כתוסף בכל הפעלת מכונת הכביסה, והיא מגלמת 4 יתרונות במוצר אחד: הסרת כתמים, נטרול ריחות לא נעימים, שמירה על צבעוניות הבגד והשמדת 99.9 אחוז מהחיידקים.

וניש נחשב למותג עולמי מוביל המזוהה כמסיר כתמים. הפורמולה שמושקת ב 2 ורסיות - לכביסה צבעונית ולכביסה לבנה, מבצעת 4 פעולות במוצר אחד, הוניש הוורוד מונע דהיית צבעים ומעברי צבע בין הבגדים, הוניש הלבן שומר על לבן בוהק עד 50 כביסות.

הפורמולה החדשנית מאפשרת הארכת חיי הבגדים, במיוחד היום כשבלאי הבדים גבוה בשל תרבות האופנה המהירה fast fashion, בה קולקציות הבגדים משתנות ומתעדכנות באופן תכוף, ונעשה שימוש בבדים זולים, עדינים וסינטטיים יותר, לצד שימוש בטמפרטורות כביסה גבוהות בעידן הקורונה, מה שהפך באותה נשימה את תעשיית האופנה לתעשייה השנייה בגודלה במונחי זיהום כדור הארץ. עכשיו ניתן ליהנות מהבגדים לאורך זמן, לצמצם צריכה ועל הדרך לשמור על הסביבה.

seperator

הולכים על הוויאנס

הוויאנס. יח"צ,
הוויאנס/יח"צ

מותג הכפכפים הברזילאי המוביל HAVAIANAS, עומד להשתלט לראשונה על החורף. חברת DIFFERENT - היבואנית הרשמית של המותג לישראל, תייבא קולקציית נעלי בית אופנתית לנשים גברים וילדים.

HAVAIANAS נחשב למותג הכפכפים מהנמכרים בישראל שנים רבות ברצף. בשלב הראשון יושקו דגמים לנשים, בהמשך צפויים להצטרף לקולקציה דגמים לגברים וילדים. הנעלים ישווקו ב- 12 סניפי הרשת של HAVAIANAS ובאתר הבית. שוק נעלי הבית בישראל נמצא בצמיחה מתמדת כאשר השחקניות המובילות בשוק הן DEARFOAMS, דלתא, פמינה ואינטימה.

seperator

חיות ונהנות

דנטלייף. יח"צ,
דנטלייף/יח"צ

לתזונת חיות המחמד חשיבות בתחזוקת השיניים, בעיות שאם לא יטופלו יכולות לגרום לבעיות חמורות ולהשלכות בריאותיות נוספות. בישראל המודעות לבריאות שיני חיות המחמד לא בשיא, על אף שקיים ביקוש לחטיפים לחיות מחמד.

מותג פורינה מביא לישראל את חטיפי דנטלייף DentaLife לכלבים ולחתולים החיוני לשמירת בריאות השיניים של חיות המחמד. לחטיפים מבנה ייחודי המסייע לניקוי אבן שן גם באזורים שקשה להגיע אליהם. חטיפי דנטלייף החדשים מהווים הזדמנות לבעלי כלבים וחתולים להעניק לחיית המחמד שלהם חטיף מפנק בעל תועלות דנטליות פונקציונאליות ולמניעת בעיות בריאותיות בעתיד.

חטיפי דנטלייף קיבלו את אישור המועצה האמריקאית הווטרינרית לבריאות הפה (VOHC) כמורידי הצטברות אבן השן, והוכחו מדעית כמורידים את הצטברות אבן השן תוך 28 יום. מתן חטיפים דנטליים ברמה יומית מסייעת בהפחתת הצטברות אבנית וחיידקים בחלל הפה, שומרים על ריח פה נעים ועל איכות החיים של חיית המחמד.

חטיפי דנטלייף לכלבים ולחתולים אינם מכילים צבעי מאכל או סוכר, ומכילים סידן וויטמין D לשיניים חזקות וסידן וטאורין לשמירה על היגיינת הפה של החתול.

seperator

חלבונים ונהנים

WHEY ISOLATE. סטודיו שטראוס,
WHEY ISOLATE/סטודיו שטראוס

מחלבת יטבתה משיקה סדרת משקאות מי גבינה צלולים REDY TO DRINK המכילים 100% חלבון מי גבינה מבודדים-WHEY ISOLATE. בשלב ראשון יושקו שני טעמי פירות: משקה חלבון מי גבינה מבודד בטעם אפרסק, ובטעם לימונדה עם 20 גר' חלבון לבקבוק 350 מ"ל, מותאם לבוגרים המתאמנים על בסיס יומי ונדרשים לחלבון איכותי.

המוצרים אינם מבוססי חלב, הם חלביים בשל השימוש בחלבון מי גבינה. חלבון ISOLATE WHEY מכיל אחוז גבוה של חומצות אמינו חיוניות שהגוף אינו יודע לייצר בעצמו, ובהן חומצות אמינו מסועפות-BCAA המסייעות בשימור והתאוששות השריר.

על-פי מחקרים, ספיגת חלבון מי הגבינה בגוף מהירה יותר מכל חלבון אחר, ולכן הוא מוכר כחלבון הטוב ביותר לצריכה עבור ספורטאים מיד אחרי אימון. ב-2016, שטראוס הייתה הראשונה להיכנס לקטגוריית החלבון ומאז הרחיבה את היצע המוצרים למגוון קטגוריות בהן מוצרי חלב ומשקאות חלב.

לפי נתוני סטורנקסט שוק החלבון הכולל חלב, משקאות חלב ויוגורטים מגלגל 209 מיליון שקלים במצטבר ב-2021 עם אחוז גידול של כ-10% מהשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully