וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אלהרל מונה למנהל התחום הפיננסי של מועדון הצרכנות הוט

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 14:31

אלהרל כיהן בשורת תפקידים בכירים בשוק ההון, כולל מנכ"ל כלל פיננסים והראל פיננסים: "הצטרפותו תאפשר לנו להרחיב את פעילות המועדון"

הבוקר (ראשון) הודיע מועדון הצרכנות הוט על הצטרפותו של יוסי אלהרל להנהלת המועדון, וימלא בה את תפקיד מנהל תחום פיננסים ושוק ההון. יוסי בן 60, נשוי +3 ומתגורר בתל אביב. בשלושת העשורים האחרונים כיהן אלהרל בשורת תפקידים בכירים בשוק ההון. הוא שימש כמנכ"ל כלל פיננסים בטוחה וניהול השקעות, לאחר מכן היה מנכ"ל הראל פיננסים מסחר וניירות ערך בע"מ, בהמשך שימש כמנכ"ל מגדל שירותי בורסה בע"מ. בתפקידו האחרון, כיהן יוסי כמנכ"ל מל"מ תפעול גמל בע"מ.

יוסי אלהרל. יחצ,
יוסי אלהרל/יחצ

צביקה וילנאי מנכ"ל מועדון הוט: "בשנים האחרונות, מועדון הצרכנות הוט שם דגש על צרכנות בתחום הפיננסי, מתוך הבנה כי התנהלות נכונה בתחום זה טומנת בחובה חיסכון של כסף רב למשקי הבית. בכוונת המועדון לחסוך בעלויות לעמיתי המועדון לצד הנגשת מוצרים פיננסיים שונים, לרבות מוצרי השקעה. מתוך גישה זו חתם המועדון לפני שנה על הסכם עם בנק לאומי המציע את הצעת הערך הטובה ביותר בישראל לניהול חשבון עו"ש. ולאחרונה החל המועדון להפעיל סוכנות ביטוח בבעלותו כדי לשפר את הצעת הערך בביטוחים אלמנטריים לעמיתיו. עשייה זו מבטאת את הרצון של המועדון להציע לעמיתיו את הצעות הערך הטובות ביותר במגוון רחב של תחומים על מנת להוזיל ככל הניתן את יוקר המחייה שלהם. הצטרפותו של יוסי אלהרל תאפשר לנו להרחיב ולהעמיק את פעילות המועדון בעולם הפיננסי ולהעמיד לעמיתינו מוצרים ושירותים פיננסים חדשים".

מועדון הצרכנות הוט הוקם ב־1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, וחברים בו כיום קרוב ל-300 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully