וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בפרסום? מערכת חדשה תחבר בין קמפיין פרסום למכירה

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 12:41

מפתחיה של המערכת מצהירים כי היא תחולל מהפכה תפיסתית ומעשית בעולמות הפרסום, השיווק והמכירה: לראשונה, ניתן יהיה למדוד כיצד קמפיין פרסום מוביל לתהליך מכירה תוך התאמה וכיוון הקמפיין בהתאם לתגובות קהל היעד - ותוך ניהול תהליכי המכירה עד לסגירת העסקה

פיקס דיגיטל היא מערכת CRM חדשנית בפיתוח ישראלי, המאפשרת את סגירת מעגל הקמפיינים, השיווק והמכירות בלחיצת כפתור. מפתחיה מצהירים כי היא מחוללת מהפכה תפיסתית ומעשית בעולמות של פרסום, שיווק ומכירות ומסייעת לעסקים לצמוח בפעילות השיווק והמכירות.

המערכת החדשנית מושקת רשמית בימים אלו, לאחר 5 שנות מחקר ופיתוח על ידי צוות אנשי מכירות ופרסומאים מנוסים, שהובילו לשינויים ואופטימיזציה של מרכיביה. בפיתוח המערכת הושקעו עד כה 11 מיליון שקל.

זיקוק וייעול של תהליך השיווק והמכירות, פיקסידיגיטל. יח"צ,
זיקוק וייעול של תהליך השיווק והמכירות, פיקסידיגיטל/יח"צ

העשור האחרון של עולם הפרסום

עולם הפרסום חווה בעשור האחרון שינויים מרחיקי לכת, שבמסגרתם תקציבי הפרסום מופנים יותר ויותר לדיגיטל ובעיקר לפרסום בגוגל, בפייסבוק ובאתרי אינטרנט שונים.

הפלטפורמות החדשות הללו מאפשרות למפרסם להגיע בדיוק רב יותר לקהל יעד ממוקד ומטורגט בהתאם למאפיינים דמוגרפיים, סוציואקונומיים ועוד אך יחד עם זאת, הבעיה הנצחית הייתה מדידת האפקטיביות של קמפיין הפרסום וכל אחד מסך מרכיביו, פעולות השיווק השונות והאם כולם יחד הצליחו לייצר מכירות, נותרה לא פתורה גם בעידן הדיגיטלי החדש, שבו הלקוח עדיין שואף לקבל דיווח מדויק של השקעה לעומת התוצאה והתמורה.

בהתאם לכך פותחה מערכת CRM, המרכזת ועוזרת לנהל את כל נתוני הפרסום השיווק והמכירות במקום אחד. היא מאפשרת למשתמש לראות את מקורות ההגעה של הפניות מקמפיין הפרסום בכל ערוצי הדיגיטל: גוגל, פייסבוק, דפי נחיתה ואתר האינטרנט.

פיקיסדיגיטל - צילום מסך מתוך המערכת. יח"צ,
פיקס דיגיטל תלווה את תהליך המכירה עד לסגירה/יח"צ

החזרת האמון של הלקוח במשרד הפרסום

לדברי אסף עמירה מנכ"ל פיקסדיגיטל וממפתחי המערכת: "הצלחנו לפתח כלי מדידה שמחזיר את האמון בין הלקוח למשרד הפרסום. המפרסם מעכשיו שותף לתהליכי הפרסום והמכירות ולא נזקק להסברים ערטילאיים אודות הקמפיין והאפקטיביות שלו. הכל מונח בפניו בצורה הבהירה, הקלה והנוחה לפיענוח והבנה".

מחברת בין קמפיין פרסום ושיווק לתוצאות במכירות

באמצעות ממשק לניהול הפניות, המשתמש ידע איזו פניה הפכה לפגישה, לעסקה, להמשך טיפול או לא רלבנטית וגם מדוע לא רלבנטית וזאת כדי שניתן יהיה לעשות שינויים בקמפיינים בזמן אמת ומהר מאוד.

למערכת דאשבורד מנהלים חכם המתעדכן בזמן אמת מרכז ומנתח את הנתונים החודשיים של הקמפיינים והמכירות, כך שמשימות לא נשכחות או נופלות בין הכיסאות ונחסכות מאות שעות עבודה. ממשק הניהול ממוקד, יעיל ונח לתפעול ומייצר התראות אוטומטיות אשר מניעות את העובד לפעולה.

לראשונה בתחום, המערכת מאפשרת להשיק בו זמנית מספר רב של מודעות המבוססות כל אחת על קריאייטיב שונה לאותו קמפיין. תוך מספר ימים המשתמש מקבל נתונים מדוייקים לגבי כל קריאייטיב וכך הוא יכול לבודד את זה שיצר את העניין הגדול ביותר בקרב הגולשים, שהם הלקוחות הפוטנציאליים וזאת באמצעות פעולות מוחשיות ומדידות של לידים, פניות ופגישות עד לסגירת העסקה.

במהלך התהליך המשתמש יכול לדייק את הקריאייטיב של הקמפיין תוך כדי אינטראקציה עם הקהל עד להתאמה מושלמת ובכך לחסוך כסף רב. כך המפרסם מקבל תמונה ברורה לגבי סוג הפרסום שקהל היעד אהב, כמה עלה לו לייצר עסקה ומה היחס של עלות תועלת. בסופו של דבר, תהליך העבודה
במערכת פיקס דיגיטל מגדיל את התוצאות לפגישות ועסקאות בלפחות 25% באופן מידי ומייצר תוצאות הרבה יותר טובות על אותו תקציב פרסומי.

פיקס דיגיטל. יח"צ,
כלי מדידה לקמפיינים דיגיטליים בפיתוח ישראלי, פיקס דיגיטל/יח"צ

תהליך פשוט שמייעלך את הפרסום

פיקס דיגיטל מייצרת שפה פשוטה וחדה בין הפרסום, השיווק והמכירות וכך מפשטת את תהליך הסקת המסקנות ובמקום לדבר בשפה של חשיפות, הקלקות, המרות, מעורבויות, פשוט מדברת בתוצאות אמיתיות של פגישות ועסקאות.

המושכות עוברות לראשונה לידי הלקוח והוא מצליח בסופו של דבר למדוד ולכמת את הפעילויות השונות, להיות שותף לתהליך ולהבין את החיבור שבין פרסום ושיווק לתוצאות בתהליך המכירה וכך הערפל שאפיין קמפיינים רבים לאורך ההיסטוריה באשר למידת ההשפעה של סוג הפרסום ומיקומו על תהליך המכירה, הולך ומתפוגג.

ניהול כללי של הקמפיינים השונים

בין המוצרים השונים במערכת המסייעים לניהול הקמפיינים והמכירות בצורה המיטבית: חיבור לגוגל, חיבור לפייסבוק, חיבור לאתרי אינטרנט ודפי נחיתה, אוטומציות, קבלת התראות, דפי נחיתה, תזכורות אוטומטיות, סנכרון יומנים, חיבור ל WhatsApp, צ'ט בוט חכם לאתר ששולח את הפניות ישירות לCRM, אפליקציית CRM לניהול הפניות והמכירות, חיבור לגוגל אנליטיקס, חיבור API, התחברות למרכזיה טלפונית, כרטיס ביקור דיגיטלי, חיבור למערכות חיצוניות ועוד.

מכשירה את הדור הצעיר של עולם הפרסום

המהפכה הדיגיטלית יצרה הזדמנויות תעסוקה חדשות שמושכות אליהן קהל צעיר וסקרן ומאפשרות לכל מי שחפץ ללמוד ולעסוק בתחומים עכשוויים ועדכניים, באופן עצמאי ולעיתים גם כאלו שמאפשרים לעבוד מהבית.

לדברי עמירה: "בוגרי קורסים של פרסום בדיגיטל, שעד היום היו צריכים לרכוש ניסיון של מספר שנים בעבודה מעשית במשרדי פרסום, יכולים בעזרת פיקס דיגיטל להתחיל לעבוד מיידית באופן עצמאי. המערכת תסייע בידיהם לנהל קמפיינים ולדייק אותם להשגת תוצאות מעולות ותוך כדי לצבור ניסיון בתחום. זוהי תמיכה אדירה בדור העתיד של עולם הפרסום המשלבת הכשרה מעשית, צבירת ניסיון והשגת תוצאות".

פיקס דיגיטל. יח"צ,
פשטות בשימוש וחיסכון בתקציב הפרסום/יח"צ

המודל העסקי ואפשרויות ההתחברות

ניתן להתחבר למערכת באמצעות 3 חבילות שונות:

חבילת Turbo CRM - חבילה חינמית אך מוגבלת לחודש ראשון של התנסות. מאפשרת את כל הפעולות הבסיסיות לניהול CRM עם חיבור לגוגל, לפייסבוק, לדפי נחיתה לאתרי אינטרנט, מספרי טלפונים חכמים למדידת השיחות, דאשבורדים למדידה ואיפיון הפניות, קבלת התראות, אפליקציה לנייד, חיבור לגוגל אנליטיקס, כרטיס ביקור דיגיטלי ועוד.

חבילת FIXER - ב- 42 שקל לחודש למשתמש: קליטת הפניות מכל ערוצי הדיגיטל וסגירת תהליכי המכירה. המערכת מרחיבה את אפשרויות הפעולות של החבילה החינמית במישורים שונים ומאפשרת עבודה מקצועית ושוטפת.

Professional - חבילה בהתאמה אישית ב- 150 שקל למשתמש: המערכת המתקדמת ביותר שתציע החברה לניהול מכירות. מאפשרת את כל סוגי הפעולות של פיקסדיגיטל.

לאתר פיקסדיגיטל: https://fixdigitalcrm.com/he/crm/

"זיקוק וייעול של תהליך השיווק והמכירות"

לדברי עמירה: "פיתחנו פלטפורמה חדשנית לתחום הפרסום והשיווק בדיגיטל המכילה מספר רב של כלים טכנולוגיים חכמים. כאשר כל הכלים עובדים ביחד הם מייצרים זיקוק וייעול של תהליך השיווק והמכירות בארגונים. כבר עכשיו, עושים שימוש במערכת עשרות משרדי משרדי פרסום ודיגיטל לצד בעלי עסקים וקוצרים את הפירות, תוך ניווט הקמפיין למקום הנכון והתאמתו לתגובת קהל היעד, ועד לסגירת העסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully