וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבית החולים לעסקים: הג'וב החדש של מנכ"ל הדסה לשעבר

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 14:41

פרופ' זאב רוטשטיין ישמש כחבר הנהלה בחברת IMPROVATE המקדמת שיתופי פעולה עסקיים בין המגזר הפרטי למדינות בעולם וינהל את תחום המדיטק בחברה: "שחקן חיזוק משמעותי"

פרופ' זאב רוטשטיין, ישמש כחבר בורד בחברת IMPROVATE המקדמת שיתופי פעולה עסקיים בין המגזר הפרטי למדינות בעולם וינהל את תחום המדיטק בחברה

מנכ"ל בית חולים הדסה לשעבר ואחת הדמויות הבכירות בעולם הבריאות מציג ג'וב חדש: כמה חודשים אחרי שסיים מנכ"ל בית החולים הדסה בירושלים את תפקידו, הוא מצטרף לחברת IMPROVATE הפועלת לקידום שיתופי פעולה טכנולוגיים בין המגזר הפרטי לממשלות ברחבי העולם. הוא ישמש כחבר בורד לצד איש העסקים גארי קספרוב, נשיא בולגריה לשעבר רוזן פלבנלייב והאלוף במיל. עמוס גלעד. פרופ' רוטשטיין ינהל את תחום החדשנות הרפואית בחברה. במסגרת תפקידו יסייע לחברות מדיטק ישראליות לפרוץ לשווקים חדשים בעולם ולייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים.

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים הדסה, נואם במהלך מחאה שקטה של ​​מנהלי בתי חולים 13 בינואר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
פרופ' זאב רוטשטיין/פלאש 90, יונתן זינדל

ב-29.11 יתקיים כנס חדשנות בינלאומי של חברת IMPROVATE בהשתתפות מנהיגים ומשקיעים מהעולם. פרופ' רוטשטיין ינהל את פאנל המדיטק בכנס לצד אנשי מקצוע מהתחום.

בחודש דצמבר תצא משלחת מיוחדת ביוזמת IMPROVATE של חברות מדיטק ישראליות למרתון פגישות עם בכירים ומקבלי החלטות בבולגריה ורומניה בתחום הבריאות ובשירות הרפואי הציבורי ביניהם מנכ"לי בתי חולים, רשתות פארמה ומפיצים . פרופ' רוטשטיין ילווה את חברי המשלחת ויוביל את הפגישות המקצועיות מול הבכירים בתחום הבריאות במטרה לייצר שיתופי פעולה עסקיים.

פרופסור זאב רוטשטיין: "ממרום תפקידי בעבר כמנהל מערכות רפואיות גדולות, להן יש צורך מתמיד בהתחדשות וחדשנות, פלטפורמת החשיפה המוצעת ע"י IMPROVATE והיכולת ליצור קשר בלתי אמצעי עם העוסקים בתחום נראה לי חיוני וחשוב. כצרכן טכנולוגיות מתקדמות וחסיד של חדשנות נראה לי שאצליח לקשר ולגשר בין העוסקים במלאכה לבין המערכות הרפואיות בארץ ובעולם".

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל IMPROVATE: "פרופ' רוטשטיין הוא שחקן חיזוק משמעותי למחלקת המדיטק של החברה. הוא יהיה שותף פעיל באיתור ההזדמנויות בעולם הבריאות והרפואה, עבור החברות שאנו מייצגים. כששמעתי על סיום תפקידו בהדסה, מייד הבנתי שזו הזדמנות גדולה עבורנו לצרף דמות עם ידע ומקצוענות שמבין בחדשנות רפואית וידוע ביכולת העשייה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully