וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הקצב של פפסיקו לאבס

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 18:19

במוצאי השבת חגגו בכירי 'פפסיקו לאבס' - חממת ההשקעות הטכנולוגיות של חברת פפסיקו העולמית, שלוש שנים של פעילות ושותפויות חדשות עם קרנות ההון סיכון וסטארטאפים ישראלים, שמובילים את פפסיקו לקדמת הטכנולוגיה העולמית בתחומה.

האירוע נערך במתחם ה-vip של 'זאפה' גני יהושוע, שם זכו האורחים לטעום מבחר קוקטיילים, וליהנות מהופעה של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. חגגו באווירה מקפיצה: דיוויד שוורץ - סגן נשיא פפסיקו לאבס, אנה פרברוב - מנהלת הפעילות הגלובאלית של פפסיקו לאבס, לצד בכירי טמפו המשווקים את פפסי בישראל - ג'ק בר יו"ר טמפו ויואש בן אליעזר משנה למנכ"ל טמפו; אייל דרור מנכ"ל שטראוס המייצרת ומשווקת את מוצרי המזון של פפסיקו; אייל שוחט מנכ"ל סודהסטרים; אורלי גליק שותפה בקרן וינטאג', נמרוד כהן שותף בקרן TAU Ventures, נופר עמיקם שותפה בגלילות קפיטל ועוד. 'פפסיקו לאבס' השקיעה באירוע מעל ל- 150 אלף שקלים.

בשלוש שנות פעילותה של 'פפסיקו לאבס' בארץ, נוצרו עשרות שיתופי פעולה עם סטרטאפים ישראלים, בתחומים כמו אגרו-טק, חדשנות בייצור, שיווק, דאטה, וטכנולוגיות מתקדמות אחרות, שהוטמעו בכל שרשרת הייצור של פפסיקו העולמית. לדוגמה, הסטארטאפ הישראלי N-Drip שעוזר לפפסיקו לחסוך מיליארדי ליטרים של מים בשדות החקלאים ברחבי העולם.


אייל דרור, ג'ק בר ואייל שוחט
דיוויד שוורץ ואנה פרברוב
אביהו פינחסוב
צילום: אפרת סער.

אביהו פינחסוב. אפרת סער,
אביהו פינחסוב/אפרת סער
דיוויד שוורץ ואנה פרברוב. אפרת סער,
דיוויד שוורץ ואנה פרברוב/אפרת סער
אייל דרור, ג'ק בר ואייל שוחט. אפרת סער,
אייל דרור, ג'ק בר ואייל שוחט/אפרת סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully