וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרופר במעבדאדא

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 18:25

שר התרבות חילי טרופר הגיע לביקור במוזיאון ינקו-דאדא בעין הוד. השר ביקר בתצוגת הקבע המוקדשת למרסל ינקו וקיבל הסברים על רוח הדאדא, הקמת הכפר, ומורשתו של האמן.

כמו כן התרשם טרופר ממקבץ התערוכות "שחור לבן", הכולל שש תערוכות, ונפגש עם האמנית לימור צרור בחלל המיצב "עליזה". לאחר מכן הוצגה בפניו ה"מעבדאדא" - מעבדת האמנות הייחודית של המוזיאון. ליוו את הביקור: מנהלת המוזיאון רעיה זומר-טל וחברי ההנהלה ניר מלמד ורות קובץ.

חילי טרופר, רעיה זומר-טל ולימור צרור. רות קובץ,
חילי טרופר, רעיה זומר-טל ולימור צרור/רות קובץ

מחול ומקור

במרכז סוזן דלל הכריזו על הפקת מקור ראשונה של היוצרת המוערכת ענבל פינטו - תחת השם: Living Room. באירוע ההכרזה השתתפו בין היתר, היוצרת עצמה, מנכ"לית מרכז סוזן דלל, ענת פישר-לבנטון, והמנהלת האומנותית, נעמי פרלוב. עוד הודיעה לבנטון על מופעי פסטיבל "חשיפה בינלאומית 2021", הצפויים להתקיים במהלך חודש דצמבר.

במסגרת הפסטיבל יוצגו עבודות, באורך מלא, של מיטב להקות המחול והכוריאוגרפים בישראל לצד יוצרים חדשים. כמו כן, על מנת לקדם את המחול הישראלי בעולם, יזמה הנהלת המרכז אירוע "Pitching" בדומה לאלה הנערכים בעולם הסטארטאפים, ובמהלכו יציגו יוצרים ישראלים בפני קנייני תרבות מרחבי העולם את עבודותיהם במטרה להשיג מימון לעבודות אלה.

נעמי פרלוב  וענת פישר-לבנטון. רפי דלויה,
נעמי פרלוב וענת פישר-לבנטון/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully