וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הטיפוח הספרדי HAAN מגיע לישראל ומושק בלעדית ברשת Story

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 7:31

HAAN הוא מותג המחויב לקיימות, והוא מייצר מוצרים שניתנים למילוי חוזר - מה שמגדיל את השימוש בהם ליותר מפעם אחת תוך חיסכון בפלסטיק, מים ואנרגיה המשמשים בייצור.

"כמותג צעיר, אנו מאמינים שעלינו להיות אלו שיובילו את השינוי לקראת תעשיית טיפוח מודעת יותר". מציינים ארמנגו ורובירה, מייסדי החברה, "המוצרים הניתנים למילוי חוזר של HAAN, הם דרך טובה להימנע מייצור יתר של פסולת, במיוחד פלסטיק".

כיס אלכוהול ספריי עם אביזרים משלימים לתלייה ונשיאה: 30 שקל שרשרת, כיסוי סיליקון 30 שקל  ריפיל 60 שקל. יח"צ חו"ל,
כיס אלכוהול ספריי עם אביזרים משלימים לתלייה ונשיאה: 30 שקל שרשרת, כיסוי סיליקון 30 שקל ריפיל 60 שקל/יח"צ חו"ל

ספריי כיס להיגיינת הידיים הוא מוצר הדגל של החברה והמוצר הראשון שתשיק החברה בארץ. הוא מעוצב וצבעוני, קומפקטי, מציע היגיינה זמינה וניתן למילוי חוזר באמצעות ריפיל (מארז מילוי).

ספרי הכיס מגיע בחמישה ניחוחות וגוונים המורכבים כל אחד מפורמולת תמציות צמחים שונה וייחודית. באמצעות פורמולות עשירות באלוורה, ספריי הכיס של HAAN מטפח את עור הידיים ושומר עליהן שלא כמו במוצרי אלכוהול ג'ל אחרים.

את ספריי היגיינת הידיים משלימים אביזרים נוספים כמו רצועות בד צבעוניות, שאקלים וכיסויי סיליקון שקופים לנשיאה על הגוף ולכל מקום. את המוצר ניתן לתלות על הצוואר או על תיק, ולהשתמש בו בשעת הצורך.

האן לרשת סטורי,כיס אלכוהול ספריי 30 שקל, שרשרת וכיסוי סיליקון 30 שקל ריפיל 60 שקל. יח"צ חו"ל,
האן לרשת סטורי,כיס אלכוהול ספריי 30 שקל, שרשרת וכיסוי סיליקון 30 שקל ריפיל 60 שקל/יח"צ חו"ל

המותג HAAN הוקם בשנת 2018 בברצלונה, על ידי אריק ארמנגו והוגו רובירה כמותג טיפוח אישי המעניק עדיפות למחויבות חברתית על ידי מיקוד המאבק במשבר המים העולמי, והוא תורם 20% מהרווחים למימון פרויקטים של מים במדינות מתפתחות.

כשמייסדי המותג יצרו מגוון מוצרים להיגיינת הידיים בשנת 2018, לא עלה בדמיונם שפחות משנה לאחר ההשקה, תכה מגפת הקורונה בעולם. כתוצאה מכך, החברה הספרדית הגדילה את המכירות שלה והגיעה למחזור של כ-4 מיליון יורו בשנת 2020.

המפיצים הרשמיים של המותג בישראל הינם דנית גרינברג המגיעה מעולמות הביוטי והפאשן וברק חקמט המגיע מעולמות הסחר של מותגים בינלאומיים.

טווח המחירים למוצרי המותג: 30-150 שקל. ניתן להשיג ברשת סטורי ובאתר www.storyonline.co.il

HAAN, מותג טיפוח ספרדי מגיע לישראל, רשת סטורי. יח"צ חו"ל,
HAAN, מותג טיפוח ספרדי מגיע לישראל, רשת סטורי/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully