וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 18:04

תום חיימוב חובר ליזמים בתחום הנדל"ן, סמנכ"ל מחקר סייבר ב-Apiiro, סמנכ"ל מכירות ותפעול ב-Be ועוד. המהלכים והתזוזות השבוע במשק הישראלי

אייל ישראלי (47), מצטרף לחברת הפארם Be כסמנכ"ל מכירות ותפעול עם ניסיון רב שנים בתפקידים בכירים בחברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה והקמעונאות.

בתפקידו האחרון שימש אייל כסמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בחברת דלתא ישראל מותגים. קודם לכן, שימש כמנכ"ל SBN הלבשה בבעלות קבוצת בריל המונה את המותגים טימברלנד, נאוטיקה ואימפוריום ולפני כן שימש כמנהל פעילות ישראל של רשת התכשיטים מגנוליה וסמנכ"ל מכירות ותפעול של רשת חנויות הקוסמטיקה APRIL.

אורי וטרמן, מנכ"ל חברת הפארם Be מבית שופרסל מסר: "אני שמח על הצטרפותו של אייל ישראלי לחברת Be. אני משוכנע שניסיונו המקצועי רב השנים של אייל בתחומי התפעול והמכירות בעולם הקמעונאות לצד יכולותיו האישיות, יאפשרו לו להצליח בתפקידו החדש ולתרום להמשך מובילותה וחיזוקה של החברה. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו. כמו כן, אני רוצה להודות למשה אפוטה על התקופה שלו בחברה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

ישראלי יכנס לתפקידו בחודש ינואר 2022 ויחליף את משה אפוטה. לאייל תואר ראשון BSC, לימודים בחוג מינהל עסקים מאוניברסיטת פרלי דיקנסון, ניו ג'רזי, ארה"ב, בשיתוף עם מכללת תל אביב.

אייל שיראל. סיון פרג',
אייל ישראלי/סיון פרג'

חברת נוסטרומו, העוסקת באגירת וניהול ביקושי אנרגיה, מודיעה היום (ה') על מינויו של אבי חנין לתפקיד סמנכ"ל הכספים. המינוי ייכנס לתוקף כבר בינואר הקרוב. נוסטרומו, שפיתחה מערכת מבוססת תאי אנרגיה בשם ™IceBrick שאינם מזהמים, חתמה לאחרונה על חוזה ל-20 שנה עם מלון הילטון בוורלי הילס בקליפורניה להתקנת המערכת וגייסה בחודש יוני האחרון כ-14 מיליון דולר בבורסה בתל אביב.

חנין מביא עימו ניסיון ניהולי רב בחברות סטארטאפים, חברות גלובליות וחברות ציבוריות ממגוון תחומים. בארבע השנים האחרונות כיהן חנין כמנהל הכספים של חברת מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד והוביל אותה להנפקה בבורסה בתל אביב. קודם לכן כיהן חנין כמנהל כספים של חברת רדיאנסי אשר ביצעה מיזוג הופכי עם פוטומדקס, חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק, ולאחר המיזוג היה אחראי על ניהול מערך הכספים מחוץ לארה"ב. במהלך כהונתו ברדיאנסי צמחו המכירות השנתיות מ-16 מיליון דולר ל-300 מיליון דולר. חנין בוגר החוג לכלכלה וחשבונאות באונ' חיפה ובעל תואר שני במנהל עסקים מאונ' תל אביב.

לנוסטרומו פרויקטי מחקר ופיתוח עם שחקנים אסטרטגיים גדולים בשוק האנרגיה, כמו ענקית האנרגיה Royal Dutch Shell, חברת החשמל בישראל (לפיתוח כלים לניהול ביקושים של מנהל הרשת), ועם חברות הנדסה מובילות בארה"ב להקמת מערכות בקליפורניה. לאחרונה החברה סיימה בהצלחה בהצלחה את תהליך ייצור מעטפת וקפסולות ל-210 תאי אגירה המיועדים להתקנה במלון הילטון בוורלי הילס.

יורם אשרי, מנכ"ל נוסטרמו: "אבי מביא לנוסטרומו שילוב יוצא דופן של יכולות, ניסיון עשיר והצלחות בחברות גלובליות וציבוריות, בעלות טכנולוגיות פורצות דרך וצמיחה המהירה. הניסיון והידע הרב של אבי יתרמו לניהול מערך הכספים והפיננסים של נוסטרומו תוך מימוש התוכניות שלנו להיות שחקן בולט בשוק אגירת אנרגיה העולמית."

אבי חנין, סמנכ"ל הכספים הנכנס של נוסטרומו: ""אני נרגש להצטרף לצוות שמוביל את השלב הבא באגירת אנרגיה לבנייני משרדים, מסחר ומלונאות. אני מצפה לראות את הפרוייקטים הראשונים בשנת 2022 שיסללו את הדרך של נוסטרומו לצמיחה מהירה. אני מרגיש זכות גדולה לקחת חלק במהפכה של עידן הקרח שנוסטרומו מובילה, מהפכה שתגרום לכולנו לחיות בעולם ירוק יותר עם פחות תחנות כוח מזהמות."

אבי חאנין. רונה טפר,
אבי חנין/רונה טפר

חברת סלע בינוי, מקבוצת אמנון סלע, מהמובילות במשק בתחום הנדל"ן, מודיעה על מינויו של תומר אולמן לסמנכ"ל השיווק של החברה. אולמן, יליד חיפה, בן 35, בעל תואר ראשון בכלכלה ובעל ניסיון של מעל 8 שנים בתחום השיווק ובתחום התוכנה.

אולמן עבד במספר חברות הייטק ביניהן: Kape, Zoominfo, Allcloud בקשת רחבה של תפקידים.
ב-Kape ניהל את מערך שיווק השותפים במשך שנתיים והיה שותף לתחילת דרכה של החברה שכיום נחשבת לאחת מהמובילות בעולם בשוק הצרכני של פתרונות אבטחה ופרטיות דיגיטלית. לאחר מכן עבר לחברת Allcloud שם שימש בתור מפתח למשך שנתיים. בתפקידו האחרון שימש כמפתח Salesforce בחברת Zoominfo שהנפיקה במהלך התקופה וכיום שוויה עומד על כ-30 מיליארד דולר.

"אני רוצה להודות לחברת סלע בינוי על האמון הרב שהם נותנים בי. אני נכנס לתפקיד חשוב ומאתגר, בחברה רצינית ומקצועית, מהמובילות בתחומה במדינת ישראל. אני מאמין שהישגים רבים עוד לפנינו ואני שמח להיות חלק מהם". מסר אולמן.

תומר אולמן. אופיר סונגו,
תומר אולמן/אופיר סונגו

דנית ספלטר (44) מונתה לתפקיד מנהלת הדרכה ברשת מלונות מטיילים. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על תהליך של התמקצעות העובדים בחברה והשתלבותם בארגון ובתרבותו. בין תפקידיה תהיה אחראית גם על צרכי הלמידה ומערך החונכות של העובדים בחברה וגם על הנגשת הידע לעובדים באופן פשוט וזמין.

ספלטר בעלת ניסיון בהדרכות כאשר הובילה בתפקיד זה בחברת חוליות במשך שנים רבות. עסקה בתפקידים רבים וביניהם, הדרכה וניהול. דנית היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון.

בת חן ישועה, מנכ"לית רשת מלונות מטיילים: "רשת המלונות שלנו הינה רשת משפחתית אשר מפעילה אתרי אירוח כפרי ומלונות לאוהבי טיולים וחופש ומספקת חווית אירוח מושלמת לאוהבי טיולים ומונה עד כה כשישה בתי מלון: מלון מטיילים מלכיה, מלון מטיילים גשר הזיו, מלון מטיילים מטולה, הויליג-' מלון מטיילים על הירדן,מלון מטיילים אילון, מלון מטיילים ארץ דפנה ומתחם קמפינג דפנה. אני מברכת על הצטרפותה של דנית לחברה, ובטוחה שתשלב בצורה הטובה ביותר".

דנית ספלטר. גלית רוזן,
דנית ספלטר/גלית רוזן

עו"ד תום חיימוב, יוצא האח הגדול, חוזר לעסקים וחובר ליזמים בתחום הנדל"ן המניב בתל אביב. עו"ד חיימוב חובר לקבוצת חכם העוסקת באיתור, רכישה, ניהול והשבחה של שטחי משרדים בפריים לוקיישן ומתמחה בגיבוש משקיעים לרכישת נדלן מניב בדגש על משרדים בתל אביב. מקורבים מספרים כי משרדו של עו"ד תום חיימוב, העוסק בתחום הנדל"ן, ינהל את הפן המשפטי של קבוצת חכם בהתקשרויות עם המשקיעים. את המאורע ציינו הבעלים של קבוצת חכם, שלמה פריינטה ויותם בן חמו ותום חיימוב בארוחת צהרים בהוטל מונטפיורי.

עו"ד תום חיימוב. יחצ,
תום חיימוב (מימין) חוגג את הצטרפותו לקבוצת חכם/יחצ

חברתSafeBreach (סייפבריצ') המפתחת פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, מצרפת שחקן חיזוק משמעותי לצוות ההנהלה שלה וממנה את עידו יהב לתפקיד ה-VP R&D ו-GM של החברה בישראל. הצטרפותו של יהב היא מהלך הנועד לקדם את החברה ולהביא למימוש תוכניות צמיחה משמעותיות בשנה הקרובה בכל התחומים - פיתוח, מחקר ומוצר.

יהב, נשוי ואב ל-3 הוא בעל רקע וניסיון טכנולוגיים של מעל שני עשורים. באמתחתו תפקידי מפתח כסמנכ"ל מחקר ופיתוח, כ-Tech Lead וכמוביל צוות מפתחים בסטארט-אפים שונים כגון Insightix, Mintigo ולאחר רכישתה ב-Anaplan. בנוסף ליהב ניסיון בארגונים בינלאומיים גדולים, דוגמת Microsoft שם כיהן כמנהל פיתוח במשך כ-7 שנים.

עידו יהב יחליף את יעל בן אריה, שמסיימת את תפקידה בסייפבריצ' לאחר 4 שנות ניהול המשרד הישראלי של החברה. בשנה האחרונה הקימה SafeBreach שותפויות עם חברות מובילות בתחום הטכנולוגיה והסייבר, ביניהן Microsoft, Palo Alto Networks, SentinelOne, Blackberry Cylance, Splunk ועוד.

גיא בז'רנו, מנכ"לSafeBreach : "יש לי היכרות רבת שנים עם עידו, עם פועלו המקצועי ועם אופיו המנהיגותי. על כן אני שמח על הצטרפותו לצוות ההנהלה בחברה. הרקע והניסיון הרבים שהוא מביא עימו לתפקיד יסייעו לנו להצמיח ולקדם את SafeBreach למחוזות של החברות הגדולות והמובילות בענף הסייבר, ולהציב יעדים שכל סטארט-אפ חולם עליהם תוך ביטחון מלא שנעמוד בהם".
"אני נרגש להצטרף ל-SafeBreach, חברה פורצת דרך שמובילה את עולם הסייבר כמעט בכל פרמטר", אומר עידו יהב "חשוב לי להמשיך להתוות דרך של חדשנות ושל פיתוח מתמיד, שתביא איתה הצלחות וצמיחה בחברה, הן במישור הארגוני והן בטכנולוגי. אנו עומדים בפני תהליכי גדילה וגיוס עובדים נוספים, ונעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים שלנו בכדי להביא את SafeBreach לשלב הבא".

עידו יהב. יחצ,
עידו יהב/יחצ

סייבריזן הודיעה על מינוי של שירה בר יוסף ל- SVP Technical Customer Experience. שירה מביאה עמה 20 שנות ניסיון, עם פעילות במגוון תחומים של תפעול מכירות, תמיכת לקוחות, שרותים טכניים ופיתוח. בר יוסף תוביל מערך של תמיכת חווית לקוח ותרכז תחתיה צוותי תמיכה ופיתוח על מנת להבטיח איכות חוויית לקוח מקסימלית. בתפקידה הקודם כיהנה בר יוסף כ- VP Sales Operations בחברת Check Point, שם הובילה את מערך תפעול המכירות והייתה חלק מפורום הנהלת החברה. ברזומה של שירה תפקידי ניהול בכירים נוספים כגון VP Customer Support, Director of Global Professional Services. שירה בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון במדעי המחשב.

ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן מסר: "סייבריזן נמצאת בשלב של צמיחה מואצת, והיא מעניקה שירותים ללקוחות במעל ל- 50 מדינות בעולם. הצטרפותה של שירה הינה צעד משמעותי נוסף בהשגת היעדים האסטרטגיים של סייבריזן בהגנה ותמיכה בלקוחות מפני תקיפות מתקדמות".

בשנה האחרונה אנו עדים למאות מתקפות סייבר בארץ ובעולם הכוללות פריצה לארגונים, השבתת מערכות קריטיות, גניבת מאגרי מידע עצומים ודרישות כופר בסכומים אסטרונומים. פושעי הסייבר מתעצמים, מרחיבים את סט הכלים שלהם ואת מיומנות התקיפה.

שירה בר יוסף מסרה: "אני מתרגשת להצטרף לסייבריזן, להקים ולהוביל ארגון משמעותי ורב השפעה שכל כולו מכוון לקוח. חווית לקוח מיטבית מתקיימת על ידי אנשים מצויינים בקרב תרבות ארגונית ערכית. סייבריזן מיוחדת בנוף; יש בה תרבות מבוססת ערכים אשר באים לידי ביטוי בכל אספקט, אלו לא סתם סיסמאות, אלא הדרך על פיה מתנהלת החברה."

שירה בר יוסף. יחצ,
שירה בר יוסף/יחצ

סטארט-אפ הסייבר הישראלי Apiiro הודיע על מינויו של משה ציוני לתפקיד ה-VP of Security Research (סמנכ"ל מחקר סייבר) בחברה. ציוני מצטרף ל-Apiiro לאחר שסיים את תפקידו מזה כ-4 שנים כדירקטור מחקר איומים בחברת הטכנולוגיה העולמית Akamai שם ניהל עשרות חוקרים שחלשו על מגוון של פתרונות האבטחה בענן, מערכות מתקדמות להגנה על אתרי לקוחות מפני תוקפים, הונאה ובוטים וזכה באופן עקבי בתארים הגבוהים והידועים ביותר בתעשייה על מוצרי ההגנה שפיתח ביחד עם צוותו. באפיירו יהיה אחראי ציוני למחקר טכנולוגי מעמיק בנושאי קוד, אבטחת תהליכי הפיתוח, חדשנות וקשרי קהילה טכנית.

ציוני (38), נשוי+4 מביא עמו לתפקיד מעל 20 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה בינלאומיות מובילות, בהן עבד מול גופים גדולים ומורכבים וקידם טכנולוגיות מאפשרות מחקר ברמה כלל ארגונית ורוחבית. בין החברות בהן עבד ציוני: Verint ו- Comsec.

את דרכו התחיל ציוני כילד "האקר", והיה שותף בקהילות המתפתחות בזמנו בארץ. בצבא שירת באגף אבטחת המידע של חיל האוויר ולאחר שחרורו שימש כיועץ וראש יחידה עסקית לשירותי אבטחת מידע התקפיים, שם סיפק שירותים מתקדמים ומורכבים לדימוי מלא של תקיפות על סביבות רבות בתרחישי תקיפה מגוונים, בעיקר ללקוחות פיננסיים, צבא ומדינה והייטק.

לציוני יש תואר דו ראשי במתמטיקה-פיזיקה מבר אילן והוא שותף פעיל בקהילות אבטחת המידע בארץ ובעולם, מופיע ומפרסם קבוע בהרצאות ושחרור מידע לגבי מחקרים בנושאים שונים, החל מפריצת מנגנוני זיהוי, פרוטוקולי תקשורת, תשתיות מיוחדות כגון רכבות, תקיפות חדשות ושכלול שיטות ניצול חולשות.

עידן פלוטניק, מנכ"ל ומייסד Apiiro ציין: "אנחנו שמחים שמשה מצטרף לצוות החזק שבנינו באפיירו. משה מביא איתו הבנה עמוקה של התוקפים והמגנים וכן הבנה פרקטית של אבטחת תהליכי הפיתוח. בימים אלה אפיירו נמצאת בצמיחה אדירה ואנו בטוחים שמשה יעזור לבנות קהילה ולהעמיק את יכולות המוצר שבנינו כדי לתת מענה לאתגרים מורכבים שהלקוחות שלנו חווים".

משה ציוני, VP of Security Research ב-Apiiro ציין: "אפיירו מביאה לעולם אבטחת תהליכי הפיתוח מערכת מתכללת סיכונים שחסרה באופן אקוטי ומאפשרת לארגונים לקבל ראיה כוללת לגבי הסיכונים הקיימים אצלם ומקיימת עבורם אפשרות לתקשורת בעלת קונטקסט אמיתי לגבי מפגעים ופערים שנמצאים בתהליכים וקוד בארגון".

משה ציוני. עומר הכהן,
משה ציוני/עומר הכהן

יעקב פלד, סמנכ"ל וראש חטיבת אשראי בכאל, מונה לתפקיד משנה למנכ"ל וראש החטיבה הקמעונאית בבנק ירושלים. פלד כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים במערכת הבנקאית. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל ראש חטיבת אשראי בכאל תוך קביעת מדיניות ותורת האשראי, אחריות על מוקדי הגביה ויצירת קווי פעילות ומוצרים חדשים בתחום האשראי.

טרם הגיעו לחברת כאל, פלד מילא שורה ארוכה של תפקידים בכירים, ביניהם מנהל האגף בנקאות מסחרית בבנק דיסקונט וכמנהל אגף לניהול סיכונים בבנק. טרם הצטרפותו לקבוצת דיסקונט, כיהן במספר תפקידי ניהול בפיקוח על הבנקים ובתפקידו האחרון ניהל את יחידת הערכה מוסדית.
יעקב פלד רואה חשבון בהשכלתו ובעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית.

פלד יחליף בתפקידו את המשנה למנכ"ל דודי לוי מי שכיהן בתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית והוביל את ביצועי הבנק לשיאים חדשים. כמו כן הוביל שינוי משמעותי בשירות ומכירות ובתפישת הבקרה בבנק. לוי מסיים תפקידו בבנק ירושלים לאחר כחמש שנים ובקרוב יתחיל תפקידו כמנכ"ל חברת המימון החוץ- בנקאי אמפא קפיטל.

גיל טופז מנכ"ל הבנק אמר "אני סמוך ובטוח בהצלחתו של יעקב פלד, ומודה לדודי על שורת מהלכים שהוביל בבנק ומאחל הצלחה בתפקידו החדש כמנכ"ל אמפא קפיטל"
מינויו של פלד מותנה באישור בנק ישראל.

יעקב פלד. יחצ,
יעקב פלד/יחצ

שלמה גנדלר ומידד גנדלר, שותפים במשרד "v5 אדריכלים" , נבחרו לשמש כנציגים הישראליים הרשמיים מטעם התאחדות האדריכלים ובוני הערים בישראל ב-UIA - איגוד האדריכלים בינלאומי, בקבוצת העבודה בתחום הספורט והפנאי (Sport & Leisure work program).

פעילות הקבוצה כוללת מפגשים מקצועיים בהם מתקיימים סיורים לימודיים וסמינרים מקצועיים בפרויקטים בינלאומיים ברחבי העולם, בנושאים הקשורים לספורט ופנאי וכן חילופי מידע מקצועי שוטף.

שלמה ומידד ששימשו במשך שנים כחברים פרטיים בקבוצה, ייצגו מעתה את ההתאחדות ואת ציבור האדריכלים הישראלי באופן רשמי ויפעלו לקדם, בין השאר, מפגשים מקצועיים אלה גם בישראל.

אדריכל שלמה גנדלר. סאם יעקובסון,
שלמה גנדלר/סאם יעקובסון
אדריכל מידד גנדלר. סאם יעקובסון,
מידד גנדלר/סאם יעקובסון

NVIDIA הודיעה על הצטרפותו של ד"ר איתן זהבי, אחד מבין תשעת מייסדי מלאנוקס וממובילי ארכיטקטורת התקשורת שפיתחה החברה טרם רכישתה על ידי אנבידיה. איתן יצטרף לצוות חוקרים, ארכיטקטים ומפתחים תחת סמנכ"ל הטכנולוגיה העולמי של החברה, מיכאל כגן, ויוביל את פיתוח הדור הבא של ארכיטקטורת התקשורת בעידן הבינה המלאכותית, עבור מחשבי על, מרכזי נתונים ועוד.
מיכאל כגן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של NVIDIA, מסר: "איתן הוא ארכיטקט ממעלה ראשונה בתחום התקשורת המהירה למחשוב על ומרכזי נתונים, ומהמוחות הטכנולוגיים המבריקים שהניבה מדינת ישראל בענף. אני מברך על חזרתו לאנבידיה, ומצפה לעבודתו על הדור הבא לארכיטקטורת התקשורת שיאפשרו את המהפכות הטכנולוגיות הבאות".

ד"ר איתן זהבי, ארכיטקט בכיר ב-NVIDIA, מסר: "אנבידיה מובילה כיום מהפכות טכנולוגיות מהחשובות ביותר בעולם המודרני, ואני שמח להצטרף לחברה ולקחת חלק בפיתוח ארכיטקטורת התקשורת של הדור הבא לטכנולוגיות מחשוב מואץ. העולם אותו אנו מכירים משתנה במהירות, כמויות המידע הנדרשות לעיבוד מתעצמות בקצב מסחרר, ותפקידה של התקשורת הפך לקריטי יותר מתמיד בתעשייה כולה. אני נרגש להצטרף לאנבידיה ומצפה לעבודה המשותפת עם צוותי החברה בישראל ובעולם על שבבי ותקני התקשורת שיובילו אותנו בעידן הבינה המלאכותית".

במסגרת תפקידו, יוביל איתן יחד עם עמיתיו את הפיתוח של הדור הבא לטכנולוגיות תקשורת מהירה הנדרשת בעידן המידע וה-AI בו אנו נמצאים כעת. כמו כן, הוא יוביל את ארכיטקטורת המחשוב שתאפשר את מהפכת המידע של המאה ה-21, המסתמכת על שלושת עמודי התווך של אנבידיה, אלו הם שלושת השבבים: ה-GPU, CPU וה-DPU שפותח כאן בישראל.

איתן מצטרף לאנבידיה אחרי מספר שנים בהן עבד כחלק מקבוצת התקשורת בחטיבת הענן של אמזון, AWS. טרם הצטרפותו לאמזון, היה איתן חלק מצוות המייסדים של חברת מלאנוקס שהוקמה ב-1999, והוביל למשך כ-20 שנים את פיתוח ארכיטקטורת התקשורת שהיוותה אחד מבסיסי המפתח בפעילותה של החברה.

לאורך שנותיו במלאנוקס, הוא היה ממובילי פיתוח סטנדרט התקשורת הבינלאומי InfiniBand. איתן בעל תואר דוקטור PhD להנדסת מחשבים ואלקטרוניקה מהטכניון - המכון הטכנולוגי לישראל, ועל שמו רשומים 29 מאמרים ו-35 פטנטים בתחום התקשורת המהירה. טרם הקמת מלאנוקס, שימש איתן כארכיטקט בחברת אינטל, שם עבד במשך כ-8 שנים.

איתן זהבי. אנבידיה,
ד"ר איתן זהבי/אנבידיה

"חקלאי גרנות" מרחיבה את פעילותה מול בתי האריזה החיצוניים, המטפלים ואורזים תוצרת חקלאית טרייה, אותה משווקת גרנות לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים. עידן רבינוביץ' (36), מונה למתאם בתי אריזה חיצוניים של חקלאי גרנות. במסגרת בתפקידו יהיה רבינוביץ' אחראי על ניהול תוכניות העבודה, הן ביצוא והן בשוק המקומי, לצד ניהול לוגיסטי הכולל תאום, בקרת איכות, הזמנות, אריזה, שילוח והפצה וכו'.

"חקלאי גרנות", הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות, מחזיקה כיום בכ-32,000 דונם של מטעי אבוקדו ומספקת כ-40% מהאבוקדו בשוק הישראלי, לצד ייצוא אל רשתות המזון המובילות בעולם. לקבוצה שני בתי אריזה גדולים וחדישים: בית האריזה לאבוקדו, השוכן במתחם תאגיד גרנות הסמוך לקיבוץ גן-שמואל ומטפל בכ-45 אלף טון של אבוקדו מידי שנה, ובתי אריזה להדרים השוכן במתחם נפרד בבעלות גרנות, בכניסה לפרדס חנה, ומטפל מידי שנה בכ- 25,000 טון הדרים מסוגים שונים. בנוסף, עובדת החברה עם בתי אריזה חיצוניים לפירות וירקות מגוונים, בהם בצל, בננות, תפ"א, רימונים ועוד, בהסכמי שיתוף פעולה מסוגים שונים.

רבינוביץ, תושב פרדס חנה, נשוי +2 ילדים, בעל תואר הנדסאי תעשייה וניהול עם התמחות בשיווק וניהול של המרכז האקדמי רופין, שימש בתפקידו הקודם כמנהל בית אריזה לבננות של חברת "מילואות". קודם לכן שימש כראש צוות לוגיסטיקה ותפעול בחברת שילוח בינלאומית, לאחר עבודה של מספר שנים ברפא"ל.

עידן רבינוביץ. ברק אבני,
עידן רבינוביץ/ברק אבני

דליה קורן מונתה למנהלת פעילות השילוח בחברת אלאלוף לוגיסטיקה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית קורן על כלל הפעילויות של החברה בתחום שירותי השילוח הימי, האווירי, יבשתי ועמלות מכס.
קורן בעלת כ-24 שנים של ניסיון ניהולי עשיר בארגונים מורכבים, מתמחה בבנית מנגנוני בקרה ושיפור מתמיד להשגת יעדי שרשרת אספקה, ניהול מערכי לקוחות, מכירות, שירות, פרויקטים מיוחדים ושילוח בינלאומי. היא שימשה עד לאחרונה כדירקטורית שרשרת אספקה בפלינג קרגו. כמו כן, מילאה קורן לאורך השנים שורה של תפקידים במספר חברות בהם: מנהלת שרשרת האספקה ב TAT -Technologies כמו גם בתפקידים בכירים שונים בחברות השילוח מהמובילות בארץ.

אלאלוף לוגיסטיקה בע"מ מספקת פתרונות שילוח ולוגיסטיקה מתקדמים לכל סוגי המטען, למגוון רחב של יעדים בעולם, הכוללים: הובלה ימית, הובלה יבשתית, שחרור ממכס, איחוד מטענים, אחסון מטענים ופרויקטים מיוחדים, לפני ואחרי שחרור ממכס. החברה היא חלק מקבוצת אלאלוף המאגדת 9 חברות המרכיבות שרשרת אספקה אחת עם פתרונות לוגיסטיים הכוללים את כל סוגי ההובלה, האחסון והטיפול במטענים ומכולות. הקבוצה בבעלות פרטית נוסדה ביוון בשנת 1919 ע"י משפחת אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל.

דליה קורן. יחצ,
דליה קורן/יחצ

קבוצת פוקס הודיעה על מינוייה של דנה הוכשטיין מאן לתפקיד ראש תחום חדשנות ב-FOX LABS, זרוע החדשנות של הקבוצה. במסגרת התפקיד, תוביל את תהליכי המיון והבחירה של מאות הסטארטאפים הפונים לחברה בכל שנה לטובת שיתופי פעולה והשקעות אסטרטגיות. הוכשטיין מאן מגיעה עם ניסיון של מעל ל-15 שנה בקרנות הון סיכון ויזמות חברתית. בין תפקידיה הקודמים, כיהנה כשותפה בכירה בקרן OurCrowd וכסמנכ"לית בכירה ב-JVP נכסים. בתפקידה האחרון הקימה וניהלה את אלינוביישן, זרוע החדשנות של בית חולים אלי"ן. כמו כן, נבחרה לרשימת הצעירים המבטיחים של מגזין דה מרקר.

כמתנדבת, כיהנה הוכשטיין מאן כיו"ר עמותת פרזנטנס למעלה מעשור וחברה בוועדת ההיגוי של תוכנית Fem Forward לקידום נשים בהיי טק. הוכשטיין, נשואה+3, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ופולקלור יהודי מהאוניברסיטה העברית ו-Executive MBA מבית ספר Kellogg למנהל עסקים ואוניברסיטת תל אביב.

מייקי בן ארי, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות של קבוצת פוקס ומנכ"ל FOX LABS: אנחנו שמחים מאוד להרחיב את זרוע החדשנות שלנו ולצרף את דנה למשפחה. אין לי ספק שכישוריה וניסיונה הרב של דנה יסייעו לנו מאוד בהטמעת חדשנות ופתרונות טכנולוגיים בפעילויות הקבוצה בארץ ובעולם.

דנה מאן הוכשטיין. יחצ,
דנה הוכשטיין מאן/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully