וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ישראלי מונה לסמנכ"ל מכירות ותפעול של רשת הפארם Be מבית שופרסל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 10:03

לישראלי ניסיון רב שנים בתפקידים בכירים בחברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה והקמעונאות: "יתרום להמשך מובילותה וחיזוקה של החברה"

אייל ישראלי (47) מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות ותפעול של רשת הפארם Be מבית שופרסל. הוא מצטרף עם ניסיון רב שנים בתפקידים בכירים בחברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה והקמעונאות. בתפקידו האחרון שימש ישראלי כסמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בחברת דלתא ישראל מותגים. קודם לכן, שימש כמנכ"ל SBN הלבשה בבעלות קבוצת בריל המונה את המותגים טימברלנד, נאוטיקה ואימפוריום ולפני כן שימש כמנהל פעילות ישראל של רשת התכשיטים מגנוליה וסמנכ"ל מכירות ותפעול של רשת חנויות הקוסמטיקה APRIL.

אייל שיראל. סיון פרג',
אייל ישראלי/סיון פרג'

אורי וטרמן, מנכ"ל חברת הפארם Be מבית שופרסל מסר: "אני שמח על הצטרפותו של אייל ישראלי לחברת Be. אני משוכנע שניסיונו המקצועי רב השנים של אייל בתחומי התפעול והמכירות בעולם הקמעונאות לצד יכולותיו האישיות, יאפשרו לו להצליח בתפקידו החדש ולתרום להמשך מובילותה וחיזוקה של החברה. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו. כמו כן, אני רוצה להודות למשה אפוטה על התקופה שלו בחברה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

אייל יכנס לתפקידו בחודש ינואר 2022 ויחליף את משה אפוטה. יש לו תואר ראשון BSC, לימודים בחוג מינהל עסקים מאוניברסיטת פרלי דיקנסון, ניו ג'רזי, ארה"ב, בשיתוף עם מכללת תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully