וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת מינויי בכירים ב-Artlist

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 16:09

החברה, המספקת ליוצרי תוכן ברחבי העולם מוצרי מדיות דיגיטליות ותוכנות עריכת וידאו, הודיעה על מינוי עמית אשכנזי ל-CSO, אורית בר ניב ל- Head of Motion Array ואסף יניב ל- Head of Footage

חברת הקריאייטיב טכנולוגיה Artlist, המספקת ליוצרי תוכן ברחבי העולם מוצרי מדיות דיגיטליות ותוכנות עריכת וידאו, הודיעה על מינוי עמית אשכנזי ל-CSO, אורית בר ניב ל- Head of Motion Array ואסף יניב ל- Head of Footage.

עמית אשכנזי. יחצ,
עמית אשכנזי/יחצ

עמית אשכנזי, המשמש גם כ-Venture Partner ב-Cerca Partners וכיועץ (Advisory Board Member) ב-Guesty, היה בתפקידו האחרון סגן נשיא (VP) אסטרטגיה עסקית ב-Fiverr, שם הוביל וניהל את היוזמות האסטרטגיות של החברה, פיתוח עסקי ו-M&As (מיזוגים ורכישות). כמו כן, עמית היה שותף בקרן ההון Viola Growth, המתמקדת בהשקעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבי הצמיחה הפועלות בעולם, שם הוביל מספר השקעות וכיהן כחבר דירקטוריון בחברות טכנולוגיה דוגמת GlassesUSA.com. עמית, שהיה בעברו מוסיקאי, הרגיש חיבור מיידי לעולמות התוכן של Artlist, ובמסגרת תפקידו כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה ינהל את מנועי הצמיחה האורגניים והלא-אורגניים שלה, יוביל את אסטרטגיית החברה ויעסוק גם בפיתוח עסקי, מכירות ושותפויות גלובליות שונות.

אורית בר ניב. יחצ,
אורית בר-ניב/יחצ

אורית בר-ניב, אשת שיווק וקריאייטיב שהחלה את דרכה בעולם הפרסום לפני 12 שנים, עבדה עם המותגים הגדולים בארץ והובילה קמפיינים זוכי פסטיבל קאן. לפני 5 שנים הייתה בין אנשי הקריאייטיב הראשונים שעשו מעבר להייטק, והצטרפה לצוות הקריאייטיב ב-WIX, שם ניהלה את הצוות והובילה קמפיינים אסטרטגיים בינלאומיים שפעלו להרחיב את נתח השוק של החברה, בין היתר עם Jay Pharoah, כוכב Saturday Night Live star לשעבר, קבוצת הכדורגל הברזילאית פלמינגו ועוד. במסגרת תפקידה בארטליסט מנהלת אורית את פלטפורמת Motion Array הכוללת למעלה מ-650K טמפלטים, פריסטים, תוספים, מעברי וידאו ואנימציות גרפיקה מוכנות לתוכנות עריכת וידאו, ואחראית על ניהול הצוות ומהלכים לפיתוח והרחבת הפלטפורמה.

אסף יניב. יחצ,
אסף יניב/יחצ

אסף יניב, איש מדיה וקריאייטיב שהחל דרכו בתחום כשהופיע עם הקאסט הבינלאומי של להקת "מיומנה" במשך כ-7 שנים ברחבי העולם ויצר תוכן מוזיקה ווידאו למערך השיווק של הלהקה, המשיך בעולמות הוידאו כשיצר תכנים לחברות טק שונות ובתפקידו האחרון הקים את מחלקת הוידאו והקריאייטיב של חברת Kaltura. עם הרקע הרחב והניסיון האמנותי והקריאטיבי העשיר של אסף, הוא מונה לנהל בארטליסט את הצוות והתוכן של פלטפורמת ה-Footage של החברה, Artgrid, הכוללת מגוון קטעי וידאו איכותיים לשימושם של יוצרי תוכן, ויעסוק בבניית תהליכים חוצי פלטפורמה והרחבת הקטלוג באמצעות הפקות מקור פנימיות ואמנים חיצוניים.

איציק אלבז, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Artlist: "חודשים ספורים לאחר שצירפנו לשורותינו אנשי ונשות מקצוע בכירים מהחברות המובילות בשוק ההייטק, אנו שמחים ונרגשים לצרף מנהלים ומנהלות נוספים שממשיכים את תהליך הצמיחה וההתרחבות של ארטליסט בשנים האחרונות. ישנה חשיבות גדולה עבורנו בבניית הון אנושי מקצועי ואיכותי, שמאפשר לחברה להמשיך לנקוט בצעדים אסטרטגיים משמעותיים התומכים בהתפתחותה המהירה של החברה, ואנו מאמינים שיחד, ארטליסט תהפוך להיות חלק בלתי נפרד מתהליך היצירה של כל יוצר תוכן בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully