וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילן רוכשת את חשבשבת תמורת 210 מיליון שקל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 13:03

חשבשבת שמפתחת מוצרי תוכנה לניהול פיננסים, מלאי ותכנון משאבי ארגון, מעסיקה כ-200 עובדים ומחזור המכירות שלה הוא 58 מיליון שקל לשנה. עם השלמת העסקה יעברו כל מניות חשבשבת לחילן, אך פעילותה תישאר עצמאית תחת המנכ"ל המכהן

חשבשבת הפכה כמעט לשם נרדף להנהלת חשבונות בארגונים, עוד בשנות התשעים בהן הפכה לתוכנה השלטת בתחום. חברת חילן מדווחת היום כי התקשרה בהסכם לרכישת מלוא הבעלות בחברת חשבשבת בע"מ.

לחשבשבת נתח משמעותי בשוק ה-ERP, והיא ביצעה עשרות אלפי התקנות, רובן בארץ. אחרונה החלה במגמת הרחבת הפעילות לחו"ל, עם תוכנת חשבשבת WEB.

תוכנת ה-ERP של חשבשבת כוללת אלגוריתמים מתקדמים בחקר ביצועים, בלמידת מכונה, בחיפוש פונטי משוכלל ובהתאמות בנק אוטומטיות בקומבינטוריקה.

מנכ"ל החברה משנת 2019 הוא אסף אברהמי, מומחה בתחום חקר ביצועים, המשמש פרופסור אורח בטכניון.

בשנתיים שבהן הוא מכהן כמנכ"ל החברה, הרחיב פרופ' אברהמי את פעילות החברה והעשיר את הפתרונות המוצעים על ידה לעסקים.

בעלי החברה ומייסדיה, רחל וד"ר אברהם מידן, הקימו את החברה בשנת 1983, וכאמור, הפכו אותה למובילת שוק בתחומה.

אבי באום יו"ר חילן. יח"צ,
אבי באום, יו"ר קבוצת חילן/יח"צ

אבי באום, יו"ר קבוצת חילן מסר: "אנו שמחים להודיע היום על רכישת חשבשבת אשר נחשבת מזה שנים לחברה המובילה בתחומה.

לחשבשבת פתרון בעל מוניטין רב אשר פותח במשך עשרות שנים. בשנים האחרונות פותחה מערכת WEB מתקדמת שמאפשרת גישה מדפדפן בכל מכשיר למערכת ERP מלאה, ללא צורך בשרתים והתקנות. החברה נהנית ממעמד מוביל בקרב פלח לקוחות רחב שעד היום הייתה לנו גישה מועטה אליו ובשל כך רכישה זו מגדילה משמעותית את מעגל הלקוחות שלנו בפלח העסקים הבינוני והקטן.

חשבשבת, על עובדיה, תמשיך לפעול כחברה עצמאית. אנו מברכים את כל עובדי חשבשבת, ומנהליה על הצטרפותם לקבוצת חילן ומאמינים כי בשל הסינרגיה הגבוהה הקיימת בשילוב פעילות חשבשבת ופעילות חילן, נוכל להאיץ את הצמיחה הפיתוח והחדשנות במוצריה, להגדילה משמעותית וליהנות מפירות ההשבחה של פעילות זו".

פרופ' אסף אברהמי, מנהכ"ל חשבשבת. ינאי יחיאל,
פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת/ינאי יחיאל

אסף אברהמי מנכ"ל חשבשבת: "אנו שמחים להצטרף לקבוצת חילן שמובילה את שוק המחשוב הישראלי. ההצטרפות לקבוצה תאפשר לחברת חשבשבת ולעובדיה להמשיך להתפתח ולצמוח ולבסס את מעמדה כמובילה בשוק פתרונות ה- ERP בכדי להמשיך ולספק פתרונות מתקדמים, איכותיים ויעילים ושרות מצטיין לעשרות אלפי הארגונים שמשתמשים במערכת לניהול הארגון".

השלמת העסקה צפויה עד ליום 1 בינואר 2022 וכפופה לתנאים מתלים מקובלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully