וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון כושר בהשקעה של 45 מיליון שקל?

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 15:14

קבוצת הולמס פלייס משיקה את מועדון Private Family, ה-8 במספר של הקבוצה בפורמט המשפחתי, המועדון נבנה בכפר סבא הירוקה בהשקעה של כ- 45 מיליון שקל. ייפתח בחודש ינואר 2022 והמכירה המוקדמת החלה היום

ענף חדרי הכושר היה בין הענפים שניזוקו משמעותית בעת הקורונה, אבל הידיעה הזאת היא אולי סימן שהגרוע מכל כבר מאחוריו, מאחורינו. רשת "הולמס פלייס" הודיעה על פתיחה של מועדון כושר חדש, שהוא אולי המושקע ביותר שנראה עד כה בישראל.

המועדון החדש בכפר סבא הירוקה, הממוקם ברחוב לוי 14, משתרע על שטח של 3,700 וצפוי להיפתח לקהל הרחב במהלך חודש ינואר 2022. מכירה מוקדמת של מנויים החלה היום (1.11) בה יוצעו למצטרפים מגוון מסלולים במחירים מופחתים.

מועדון Private Family, נבנה בתכנון מוקפד על מנת להעניק לחבריו עולם תוכן עשיר של איכות ובריאות והוא יכלול חדר כושר מאובזר, 4 אולמות סטודיו, בריכה חיצונית ומקורה ומתחם מפנק עם סאונה וג'קוזי, בית קפה וחנות לבגדים ואביזרי כושר.

מועדון הולמס פלייס החדש בכפר סבא הירוקה. הדמיה, יח"צ,
מועדון הולמס פלייס החדש בכפר סבא הירוקה/הדמיה, יח"צ

"על אף התקופה המאתגרת"

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אמרה: "על אף התקופה המאתגרת החלטנו להשקיע את מירב המשאבים, על מנת להציע לתושבי כפר סבא והסביבה מועדון פמלי יוקרתי. מועדון ה- Private Family החדש של הולמס פלייס מצטרף לקבוצה שלנו שמונה 53 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים. בימים אלה נבנה מועדון פמילי באשדוד ואנו לקראת תחילת בניית מועדון משפחתי בחדרה, אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה המואצת ופנינו לעבר פתיחת מועדונים נוספים לצד בחינת אפשרויות נוספות להתרחבות".

מועדון הולמס פלייס החדש בכפר סבא הירוקה. הדמיה, יח"צ,
בריכה מקורה ובריכה חיצונית, הולמס פלייס החדש Private Family/הדמיה, יח"צ

שירותים נוספים ומכירה מוקדמת

לטובת המכירה המוקדמת, הוקמה חנות ייחודית במרכז דמרי סנטר ברחוב אנגל 78 בכפר סבא, בה יוכלו להיפגש התושבים עם נציגי המועדון, לקבל הצצה למועדון ולהצטרף במחיר מופחת לזמן מוגבל וכמו כן, קבוצת הולמס פלייס תאפשר לראשונה גם הצטרפות אונליין למועדון החדש בכפר סבא דרך אתר הקבוצה - https://www.holmesplace.co.il/

Inbody test - המועדון יציע לחבריו בדיקת מדדים אישית ומדויקת עם יועצי הכושר במועדון, כדי להתאים לכל מתאמן את תוכנית האימונים הטובה ביותר עבורו. במסגרת ה-Inbody test המתאמנים יעברו בדיקת משקל גוף, מאזן החלבון והמינרלים בגוף, הרכב הגוף בחלוקה לשרירים, שומן, משקל השלד ועוד.

מגוון חוגי ילדים - מגוון רחב של חוגי ילדים בהתאמה לשכבות גיל ובדגש על פיתוח אישי, קואורדינציה, סיבולת, פיתוח מנהיגות, משחק ושיתוף פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully