וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר מככבת בקמפיין לאפליקציית המשחקים של Gigantic

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 16:57

קייטלין ג'נר תקבל מעל 100 אלף דולר עבור שיתוף תכנים מאפליקציית המשחק CLAWEE בחשבונות הסושיאל שלה. הסרטונים שעלו החלו לעורר עניין בקרב הצופים לאחר ש"בטעות" קראה לבובת סופר וומן סופר מן, וזכתה ללא מעט תגובות התוהות האם זה היה מכוון או שמא היא התבלבלה

קייטלין ג'נר מכבבת בפרסומת לאפליקציית משחקים/יח"צ

קייטלין ג'נר מככבת בקמפיין דיגיטל חדש לחברת הסטרטאפ הישראלית ג'ייגנטיק. החברה (Gigantic) הוקמה ב-2017 על ידי רון ברייטמן, פסיכולוג קליני בהכשרתו, ועודד פרומר.

ג'ייגנטיק (Gigantic) חתמה על שיתוף פעולה חסר תקדים עם וולמארט העולמית, והחלה לשווק את מכונות הארקייד שלה (מכונות המשחק הענקיות שמוצבות בדרך כלל במקומות ציבוריים) בכ-4,000 סניפים של ענקית הקמעונאות. שווי העסקה מוערך במיליוני דולרים. ב-1,000 מהמכונות נמצאים באנרים של אפליקציית המשחק Clawee.

קמפיין לאפליקציית משחקים, בכיכובה של קייטלין ג'נר. יחסי ציבור,
קמפיין לאפליקציית המשחקים CLAWEE, בכיכובה של קייטלין ג'נר/יחסי ציבור

לאחרונה, חתמה החברה על חוזה גם עם קייטלין ג'נר, בסכום העולה על מיליון דולר, ובו ג'נר תעלה ותשתף תכנים של אפליקציית CLAWEE בחשבונות הסושיאל שלה, אשר ישותפו גם בחשבונות ותשתמש בחומרים בפרסומות שלה.

הפרסומות שכבר שודרו עוררו עניין רב בקרב אוהדיה הרבים של קייטלין, שבטעות (או שלא) קראה לבובת סופר וומן סופר מן, וזכתה ללא מעט תגובות התוהות האם זה היה מכוון או שמא היא התבלבלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קייטלין ג'נר בפרסומת לחברת ג'ייגנטיק. יחסי ציבור,
קייטלין ג'נר בפרסומת לחברת ג'ייגנטיק/יחסי ציבור

האפליקציה, שכבר רשמה יותר מ-12 מיליון הורדות, מאפשרת לשחק מרחוק במגוון סוגים של מכונות ארקייד אמיתיות, שנמצאות בהאנגר באזור התעשייה שבפתח תקווה. שחקנים ברחבי העולם יכולים לשלוט במכונות מנוף מכאניות (Claw Machines), וזאת באמצעות שידור וידיאו חי. כאשר השחקנים זוכים, הפרס נשלח ישירות אליהם הביתה.

חברת הסטארט-אפ ג'ייגנטיק (Gigantic) מעסיקה כיום מעל ל-100 עובדים, ופועלת במספר שווקים בעולם, ובהם קנדה, אנגליה, גרמניה, שבדיה, דנמרק, יפן, הונג קונג וסינגפור כשבישראל היא מפעילה מעל ל-400 מכונות ארקייד, ובימים אלה היא בשלבי הקמה של סטודיו נוסף, שיכיל עוד 330 מכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully