וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חזר, ובענק: הכירו את המבצע שמשגע את המדינה

מערכת וואלה! בשיתוף חצי חינם

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 11:08

אחרי ההוצאות של הקיץ והחגים ובתזמון מושלם לחגיגת הקניות העולמית של נובמבר, ברשת "חצי חינם" יוצאים במבצע 50% הנחה על מאות מוצרים מכל הסוגים. לא סתם הלקוחות זורמים לסניפים מכל רחבי הארץ ונהנים מחיסכון של מאות שקלים בסל הקניות שלהם

חצי חינם. יח"צ,
המבצע הגדול של חצי חינם חוזר/יח"צ

אפילו בתוך המציאות הישראלית המיוחדת, החודשים האחרונים היו יוצאי דופן. זה התחיל עם חודשי הקיץ החמים של יולי-אוגוסט, ובלי רגע של הפסקה נמשך מיד לחודש של חגים מראש השנה ועד סוף סוכות.

בקיצור, עוד ועוד הוצאות גבוהות הצטברו לכל משפחה במשך תקופה ארוכה וכל זה בזמן שכולנו עוד מנסים להתאושש ולחזור לשגרה אחרי שנת הקורונה. לא פשוט ולכן, מזל שיש מי שדואג לנו.

ברשת "חצי חינם", שקיימת כבר למעלה משלושה עשורים, מחדשים ממש בימים אלו את המבצע שמלווה אותם בשנים האחרונות והולם את השם של הרשת: מאות מוצרים ב-50 אחוז הנחה או במילים אחרות - חצי חינם.

קמפיין המבצעים הענק יימשך בין ה-1 ל-13 בנובמבר ומשתלב מצוין עם חודש הקניות העולמי והחגיגי, אשר בשיאו "יום הרווקים הסיני", "בלאק פריידי" ו"סייבר מאנדיי" המתקרבים. זו התקופה להתחדש, ולעשות את זה במחירים מדהימים ומבצעים שלא רואים כל יום, בדיוק כמו שמציעים לכם עכשיו ב"חצי חינם".

לחוברת מבצעי 50% הנחה בחצי חינם לחצו כאן>>

חצי חינם. יח"צ,
חוויית קנייה כמו בחו"ל ומבצעים מדהימים לחודש נובמבר מחכים לכם בחצי חינם/יח"צ
חצי חינם. יח"צ,
חצי חינם/יח"צ

אז מה למשל תוכלו למצוא בין מאות המוצרים המשתתפים במבצע 50% הנחה של "חצי חינם"? פתי בר אסם 500 גרם רק ב-5.90 ₪ במקום 11.90 ₪ | אורז תאילנדי סוגת 1 ק"ג רק ב-2.90 ₪ במקום 5.90 ₪ | חומוס אחלה 400 גרם רק ב-3.90 ₪ במקום 7.90 ₪ | זוג טונה סטארקיסט 280 גרם רק ב-6.40 ₪ במקום 12.90 ₪ | בורקס יפו גבינה מעדנות 600 גרם רק ב-7.40 ₪ במקום 14.90 ₪ | גבינה צהובה במעדנייה נעם-טרה 28% רק ב-2.10 ₪ ל-100 גרם במקום 4.20 ₪ | שקדי מרק אסם 400 גרם רק ב-6.40 ₪ במקום 12.90 ₪ | יוגורט עם פרי דנונה שטראוס 150 גרם רק ב-1.70 ₪ במקום 3.40 ₪ | קפה טורקי עלית בתוספת תבליני השוק 100 גרם רק ב-4.40 ₪ במקום 8.90 ₪ | ג'ל כביסה מרוכז קולון 2.5 ליטר רק ב-12.40 ₪ במקום 24.90 ₪ | מרכך כביסה מרוכז סנו מקסימה פרפיום רק ב-9.90 ₪ במקום 19.90 ₪ ועוד ועוד.

בסוף סיבוב הקניות שלכם תגלו שסל הקניות שהרכבתם חסך לכם מאות שקלים וזו רק אחת הסיבות לכך שאפשר למצוא לקוחות מכל הארץ שעושים את הדרך במיוחד לאחד משבעת הסניפים של "חצי חינם", כדי ליהנות ממחיר מעולה וחוויית קנייה ושירות שלא מוצאים במקומות אחרים בישראל, כאשר גם בשירות משלוחי האונליין שהרשת מציעה רואים גידול משמעותי בהזמנות.

כל מי שנכנס לאחד הסניפים, מיד מרגיש שהוא הגיע לסופר בחו"ל, עם כמות עובדים שמבטיחה שתמיד יש מישהו שיעזור לכם ויחייך אליכם, מגוון מחלקות טריות כמו קצביה, דגיה, מעדניית גבינות, אוכל ביתי, חמוציה, סלטיה, פיצוחיה ועוד... וב-4 מהסניפים, קומה שלמה לעיצוב הבית בשם "הקומה ה- 2", שם מחכים לכם מגוון מחלקות לכל המשפחה: אביזרים לבישול ולמטבח, הלבשה וטקסטיל, צעצועים, מוצרי חשמל ודברי נוי של המותגים המובילים, כולל דלתא, נעמן, kids, ארקוסטיל, סולתם ואחרים...

כל מה שאתם צריכים לבית מחכה לכם בסניף אחד, בלי שתצטרכו להתרוצץ מחנות לחנות והכל - באווירה כיפית ומיוחדת, שרק מתעצמת עם מבצעי ה-50 אחוז הנחה הענקיים של התקופה הזו.

חצי חינם. אילוסטרציה,
חצי חינם/אילוסטרציה
אורית שלום-בג חצי חינם. יח"צ,
אורית שלום-בג, סמנכ"לית השיווק והסחר של "חצי חינם"/יח"צ

אורית שלום-בג, סמנכ"לית השיווק והסחר של "חצי חינם", מספרת עוד על הקמפיין הגדול של הרשת: "בתקופה זו של חודש המבצעים הגדול, ואחרי תקופת החגים בה הוצאות משקי הבית היו גבוהות, החלטנו לצאת עם מבצעי 50 אחוז הנחה על מאות מוצרים, בכל מחלקות הרשת. המטרה היא להוזיל במאות שקלים את סל הקניות לקהל הלקוחות הנאמן שלנו, שמגיע לקניות ברשת במשך שנים רבות. אני מזמינה את כולם לבוא לסניפים וליהנות ממאות מבצעים אטרקטיביים במיוחד, שיכולים לחסוך לכל משפחה באופן משמעותי בהוצאות החודשיות שלה.

סניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ: חולון, רחוב המרכבה 31 / חולון, הכישור 22 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / ראשון לציון, משה לוי 8 /ראשון לציון, הכשרת היישוב 3 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים/ פתח תקווה, ראשון לציון 1

לחוברת מבצעי 50% הנחה בחצי חינם לחצו כאן>>

מערכת וואלה! בשיתוף חצי חינם
  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully