וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט החממה: ברנמילר מגייסת בדרך לנאסד"ק

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 12:27

על רקע ועידת האקלים, מגייסת ברנמילר אנרג'י כ-15 מיליון דולר, מחצית הסכום - טרם הרישום למסחר בנאסד"ק. האם העיסוק בנושא יבטיח כניסה ירוקה, תרתי משמע, ללב המשקיעים בארה"ב? אבי ברנמילר: "לברנמילר יש את הטכנולוגיה הנכונה בזמן הנכון לקחת חלק משמעותי במאבק"

החום עולה: 'ברנמילר אנרג'י' הודיעה כי בכוונתה לגייס 15 מיליון דולר תמורת כ-20% ממניותיה, כחלק מהיערכותה לרישום למסחר בבורסת נאסד"ק ארה"ב. הגיוס ייעשה בהקצאה פרטית ובדיסקאונט של כ-15% על מחיר מניית החברה הממוצע לחמשת הימים האחרונים, שעמד על כ-8.4 שקל.

כמחצית מכספי הגיוס יגוייסו טרום רישומה של 'ברנמילר' לנאסד"ק ולאחר קבלת אישור אסיפת בעלי המניות והבורסה, והמחצית השנייה תגוייס לאחר אישור רישומה בוול סטריט.

הגיוס מובל על ידי הקרן האירופית Alpha Capital Anstalt, שתשקיע 7.5 מיליון דולר, קרן הגידור Clover Wolf, שבהובלת עדי וולף, תשקיע 3.5 מיליון דולר, ובית ההשקעות 'מור' ישקיע 4 מיליון דולר.

כספי הגיוס עתידים לשמש למימון ההון החוזר של החברה, ולקדם את דרישת ההון העצמי המינימאלי הנדרש לחברה במסגרת רישום ניירות הערך שלה למסחר בנאסד"ק.

אבי ברנמילר, יו"ר ומנכל ברנמילר אנרג'י. באדיבות ברנמילר אנרג'י,
אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל ברנמילר אנרג'י/באדיבות ברנמילר אנרג'י

אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל ברנמילר אנרג'י: "שנת 2021 מהווה נקודת ציון חשובה במאבק בהתחממות הגלובלית וצמצום פליטות, ולברנמילר יש את הטכנולוגיה הנכונה בזמן הנכון לקחת חלק משמעותי במאבק זה.

אנו נמצאים בתנופת פעילות עם פרויקטים בשלבים מתקדמים בברזיל, ארה"ב, איטליה וישראל ומעריכים כי ועדת האקלים בגלזגו שמתקיימת השבוע תספק רוח גבית משמעותית לפעילותינו".

אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי במור גמל: "מאמינים בהשקעות בתחום, ובוחנים חברות רלוונטיות בכל עת. אנו עוקבים אחר ברנמילר כבר תקופה, ומעריכים שלפתרון שלה יש פוטנציאל, ושביכולתה להשיא ערך למשקיעים בטווח הארוך".

'ברנמילר' הודיעה לפני כשבוע על ניהול משא ומתן להסכם מסגרת עם חברת פיליפ מוריס העולמית, לאספקת מערכות החברה ומתן שירותים.

ברנמילר אנרג'י הוקמה בשנת 2012 על ידי אבי ברנמילר, לשעבר מנכ"ל סימנס CSP ו'סולל', ופועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית. החברה פיתחה מערכת לאגירת אנרגיה באמצעות חום, ומבצעת פרוייקטים, בין היתר עם חברת תשתיות החשמל והאנרגיה מהגדולות בעולם - ENEL איטליה; עם חברת החשמל של ניו יורק - NYPA; ועם אחת מחברות ציוד המים הגדולות בעולם - FORTLEV הברזילאית, לה היא משדרגת את קווי הייצור על ידי אגירת חום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully