וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבושם החדש בהשראת פרדי מרקורי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 13:25

וגם: מארז המוצרים הנמכרים של קליניק, סבון חדשני לפנים, הגלוס שמרים את השפתיים ומותג הטחינה החדש שמגיע לצלחת

הפנטזיה של לילי

Juliette has a gun. יח"צ,
Juliette has a gun/יח"צ

מותג בשמי הנישה היוקרתי Juliette has a gun משיק ניחוח חדש לאישה LILI fantasy "The most important thing, darling, is to live a fabulous life" . את המותג הקים ב- 2006 רומנו ריצ'י. הייחוד של ריצ'י הוא שהוא מצליח ליצור כל פעם מחדש בושם מעוצב עם אמירה. לבשמים קמפיינים יצירתיים, נטולי מעצורים, הומוריסטיים, עם דגש על מקוריות, חומרי גלם איכותיים, ועמידות ניחוח לאורך זמן.

Juliette has a gun. יח"צ,
Juliette has a gun/יח"צ

ריצ'י יצר בושם בהשראת פרדי מרקורי שאמר כי ביצירה האחרונה שלו, דמיין לעצמו את ג'ולייט כאישה חסרת דאגה, בועת שמפניה קלת דעת ולא צייתנית, גיבורה עם טעם לכל הנאה, מפתה כמו ממתקים נפלאים. אישה שמובילה את הריקוד.

השמועה מאחורי הניחוח החדש LILI fantasy , מספרת כי ג'ולייט, מלכת הלילות הפריזאים האהובה מסתירה סוד ושמו לילי פנטזי. הניחוח מתואר כשערורייתי ומסקרן, זר פרחים לבנים עם תווי ענבר ואקורד מסטיק. ג'ולייט צועדת מבעד לערפילי הבוקר על עקבים, אל הנוחות המרופדת של חדריה. הבקבוק נצבע בגוון סגול, החושף את צבעו בשקיפות, השם לילי פנטזי רקום בהטבעה כסופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

הבסט של הבסט

מארז קליניק. יח"צ,
מארז THE BEST OF CLINQUE/יח"צ

לרגל חודש הקניות מותג הביוטי והטיפוח קליניק משיק מארז שכולל את כל הבסט סלרים של המותג במארז אחד במהדורה מוגבלת. המארז מכיל את המוצרים המובילים של המותג בגודל מלא. מארז של 7 מוצרים בגודל מלא ששווי 1,335 שקל, יימכר ב- 499 שקל בלבד.

מארז THE BEST OF CLINQUE מכיל: All About Clean™ Rinse-Off Foaming Cleanser - תכשיר ניקוי מקציף נשטף במים; SMART NIGHT CUSTOM REPAIR MOISTURIZER קרם לטיפול בסימני הזדקנות, קרם לחות ללילה לטיפול בכל סימני גיל העיקריים; DRAMATICALLY DIFFERENT MOITUZRIZING LOTION+ - תחליב לחות מחליק לשיפור העור מסדרת שלושת השלבים, מעניק לחות לעור יבש מאד עד יבש מעורב במשך כל שעות היום מחזק את מחסום הלחות של העור; ALL ABOUT EYES - קרם עיניים עשיר המטשטש עיגולים שחורים ונפיחות במרקם קליל של קרם/ג'ל; HIGH IMPACT MASCARA - מסקרה לריסים שופעים ובולטים יותר ולמראה דרמטי של ריסים עבים ובולטים יותר; CLINIQUE POP LIP COLOR + PRIMER - שפתון ופריימר במוצר אחד, שפתון בעל פורמולה קלילה בגימור קטיפתי עם גוונים עזים ופריימר מחליק; TAKE THE DAY OFF CLEANSING BALM - תכשיר להסרת איפור בגרסת באלם, מסיר איפור קליל ממיס ומסיר במהירות איפור מהפנים והעיניים, בעת השימוש הופך מבאלם קטיפתי לשמן עדין. ההשקה המיוחדת מתקיימת בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV ובקניון הזהב ובאתר האונליין.

seperator

חדשנות לפנים

SeboCalm. חן ברקוביץ,
SeboCalm/חן ברקוביץ

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק סבון פנים וצוואר עדין במיוחד לעור יבש מסדרת Innovation - סדרת האנטי-אייג'ינג של המותג. הסבון מבוסס על נוסחה חדשנית המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים המבוססת על נגזרות דגני תירס ושמן קוקוס. הוא עדין במיוחד, ומתאים לעור יבש לניקוי עדין. הסבון אינו מכיל SLS או פארבנים, ומכיל חד סוכרים: ביתא גלוקן המופק משיבולת שועל ו- L-Fucose, השומרים על הלחות הטבעית של עור הפנים ואינם מייבשים את העור.

הסבון מועשר בתמצית עלי סנטלה אסיאתית לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל המסייעת להרגעתו. הוא מנקה את העור ללא תחושת יובש או גירוי, מסיר לכלוך, שומני בוהק ואיפור.

סבוקלם הוא חלק מקבוצת טטרה פארם הפועלת במגוון תחומים תוך התבססות על טכנולוגיה וידע פרמצבטיים ללא ניסוי בבע"ח. התכשירים שווקו לראשונה ברשת סופר פארם, ניו פארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים ובהדרגה נכנסו לכל בתי המרקחת של קופות החולים.

seperator

מנפחים שפתיים

מייבלין ניו יורק. יח"צ,
מייבלין ניו יורק/יח"צ

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק לכבוד החורף שפתון גלוס בגימור מבריק המכיל חומצה היאלורונית שהמותג מבטיח יעניק אפקט הרמה ונפח לשפתיים. בנוסף הוא מעניק לחות לשפתיים ושומר עליהן חלקות ורכות.

ל- LIFTER GLOSS יש אפליקטור XL גדול במיוחד למריחה קלה ומהירה ללא תחושת דביקות. בקולקציה 6 גוונים אופנתיים ומבריקים על טהרת גוני ורוד מעודן, מפנינה דרך ניודים ועד לורוד דובדבן.

seperator

משתזפים ולא בים

BONDI SANDS. יח"צ חו"ל,
BONDI SANDS/יח"צ חו"ל

אוהבים מראה שזוף אבל מעדיפים להגן על העור? לילית קוסמטיקה משיקה את המותג המוביל בעולם בקטגוריית השיזוף העצמי - BONDI SANDS מותג שיזוף עצמי אוסטרלי שנוחת בישראל עם מגוון מוצרים, גוונים ואביזרים לשיזוף עצמי. המותג מציע פתרון מהיר ובריא, עם פורמולה חדשנית להזנת העור בלחות וליצירת שיזוף אחיד, טבעי ועמיד לאורך זמן ולאורך כל השנה.

בין המוצרים שנחתו בישראל: 3 גוונים שונים במרקם מוס אוורירי, תחליב גוף לשיזוף הדרגתי לשימוש יומיומי, כפפה רב-פעמית למריחת המוצר בצורה אחידה שאינה מלכלכת את הידיים, ומוס להסרת שיזוף עצמי. BONDI SANDS הינו מותג מוביל בעולם בקטגוריית השיזוף העצמי, השואף לחדשנות ושם לעצמו למטרה להיות פורץ הדרך בתחום. בין הגוונים: self tanning foam DARK; self tanning foam LIGHT/MEDIUM; self tanning foam LIQUID GOLD כולם בניחוח קוקוס.

seperator

קופסת ההפתעות

Vegan Box by Mersik. יח"צ,
Vegan Box by Mersik/יח"צ

לכבוד חודש נובמבר - חודש הטבעונות הבינלאומי, השיקו במשרד היח"צ רויטל מרסיק, מארז ממותג הכולל את מגוון מוצרי הביוטי של המותגים הנחשקים שהמשרד מייצג. היוזמה הגיעה בעקבות האהבה לבע"ח, האג'נדה של מותגי הביוטי במשרד, והמודעות לטבעונות.

Vegan Box by Mersik. הוא מארז של מותגים שהחזון שלהם הוא פיתוח מוצרי טיפוח טבעוניים ללא מרכיבים מן החי ביניהם: דרמלוג'יקה, קמדיס, ביוטיקייר, אתר מותגי האינדי אוגלואו וקבוצת א.משי תעשיות (מון פלטין פרופשיונאל).

seperator

פירות ולהנות

פומפדור. אסף לוי,
פומפדור/אסף לוי

מותג פומפדור מבית תיקנה, מהמובילים בעולם בחליטות צמחים ופירות, משיק לחורף 2022 סדרה של 3 חליטת פירות ללא תוספת סוכר וללא קפאין בטעמים ייחודיים: חליטת אפרסק, חליטת אוכמניות וחליטת לימון. הסדרה החדשה משלבת פירות אמיתיים המעניקים למשקה את מתיקות הפרי באופן טבעי וללא תוספות סוכר. חליטות הפירות המתוקות באופן טבעי, מספקות חוויה פירותית אמיתית, ומגוון הפירות בחליטות מכילים יתרונות בריאותיים.

האוכמניות - משלבות חמצמצות עם מתיקות, מסייעות בשיפור תפקוד המוח, סיוע למערכת העיכול, מהוות ערך תזונתי גבוה וקלורי נמוך, נלחמות בזיהומים בדרכי השתן ועוד.

האפרסק - פרי קיצי שופע בויטמין A ו-C עשיר בלחות מה שמסייע לשימור העור, מוכר כפרי "מרגיע" ומקל על לחצים.

הלימון - מוסיף המון, עוזר בשיפור הזיכרון, מפחית כולסטרול ומונע לחץ דם גבוה ומסייע בחיזוק המערכת החיסונית.

seperator

טורקיז בצלחת

טורקיז. יעל האן,
טורקיז/יעל האן

מדף הטחינה הגולמית עומד בפני שינוי עם כניסת מותג חדש שמושק לראשונה בישראל תחת השם טחינה "טורקיז". לטחינה באיכות של טחינה פרמיום, גוון לבן ונקי, וטעם עדין ומיוחד של שומשום פרמיום טרי ואיכותי. מרקם הטחינה עדין ואחיד והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם. הטחינה תשווק בשתי אריזות, רגילה ומלאה, בעיצוב כחול ים תיכוני אותנטי.

השקת טחינה טורקיז תלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית תחת הסלוגן: טחינה ים תיכונית אמיתית כולל מבצע נושא פרסים, בהם טיסה ליוון. טחינה טורקיז מיוצרת במפעל בעל כושר ייצור של כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד ממפעלי הטחינה הגדולים בעולם.

הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200. במפעל מועסקים כ-240 עובדים, ומחזור המכירות נאמד בכ-210 מיליון שקלים בשנה. המוצר הושק לאור הצריכה הגוברת של טחינה בישראל שהנה חלק ממגמה עולמית ומהפכית בריאות.

seperator

חם במטבח

AEG. יח"צ,
AEG/יח"צ

מותג AEG למוצרי חשמל מתקדמים לבית ולמטבח משיק מוצרים חדשים בסדרת מוצרי הדגל 'הורייזן' עם יתרונות חדשניים של בישול ב Sous-Vide-בישול בטמפרטורה מדויקת בשקיות ואקום, להעצמת המרקם והטעם של המזון. עוד במוצרים חיישן טמפרטורה Food Sensor המאפשר לשלוט על מידת העשייה של המזון ולקבל מנה במידת העשייה המושלמת.

עוד בהשקה: סדרת תנורי הבישול והאפייה 'פירוליטי' - תנור עם תכניות ניקוי עצמי בטמפרטורה של מעל 500 מעלות ההופך את הלכלוך לאפר שניתן לנגב בקלות במטלית לחה בסיום פעולת הניקיון ומעל 100 תכניות אוטומטיות מותאמות לפי סוגי המאכלים; סדרת כיריים אינדוקציה עם יתרונות חדשניים כמו חיישן מזון אלחוטי ProSense, המאפשר מגוון פתרונות בישול וטיגון מדויקים לפי רמת העשייה הרצויה, אזורי בישול גמישים המתאימים למגוון גדלי סירים, מחבתות ופלאנצ'ות, כיריים בטכנולוגיית אינדוקציה; סדרת מדיחי כלים אינטגרלית עם טכנולוגיית ComfortLift ו-QuickSelect, המציגה לראשונה חדשנות בעולם מדיחי הכלים עם סדרת מדיחים שהיא פיתוח ראשון מסוגו בעולם ופטנט בלעדי של AEG. הפטנט מאפשר להחליק בעדינות ולהרים את הסלסלה התחתונה כלפי מעלה עד לגובה העבודה הנוח, המאפשר לרוקן ולהעמיס את הכלם בנוחות. עוד במדיח - דלת הנפתחת אוטומטית לקראת סוף ההדחה, לקבלת תוצאות ייבוש מיטביות, סליידר QuickSelect לקביעת משך ההדחה לפי הזמן שנוח לכם, מגש סכו"ם עליון להכנסה נוחה של סכו"ם וכלי ששת.

בנוסף תושק סדרת מכונת כביסה עם טכנולוגיה מתקדמת Okomix להתאמת צריכת המים והאנרגיה לפי כמות הבגדים. הטכנולוגיה מערבבת וממיסה את חומרי הניקוי לפני הזרקתם לתוף המכונה, ומבטיחה תוצאות כביסה מצוינות בטמפרטורות נמוכות תכנית ניקוי יבש ProSteam לניקוי וריענון באדים, מתאימה כתחליף מושלם לניקוי יבש. תושק סדרת מייבשי כביסה עם טכנולוגיית ה-Heat Pump עם משאבת חום במקום גוף חימום קלאסי בטמפרטורות נמוכות יותר המונעות בלאי ודהיית צבעים, ושומרות על הבגדים לאורך שנים עם יעילות אנרגטית של עד 60% פחות צריכת אנרגיה, חיישני ייבוש אוטומטיים מתקדמים, המפסיקים את פעולת המייבש ברגע שהכביסה התייבשה.

יושקו גם סדרת מקררי GALLERY COLLECTION Water dispenser קיוסק מים אוטומטי מובנה בדלת, אפשרות סידור גמישה לפי הדרישות שלכם, פונקציה לקירור מהיר של המקרר לשמירה על מרקם, טעמים, וויטמינים במזון, ומנטרל ריחות עד 99.8% מהבקטריות בתא המקרר, צפצוף בקרה לדלת פתוחה, תא ירקות ופירות מתקדם בשילוב פילטר נוטרי פלוס לוכד את המינרלים והוויטמינים בירקות ובפירות לשמירת הערכים התזונתיים גם לאחר 7 ימים במקרר.

קבוצת 'מיניליין' היא מהוותיקות והגדולות בתחום יבוא, שיווק ושירות למוצרי חשמל ביתיים בישראל, והיבואנית הרשמית של מוצריAEG בישראל.AEG הוא מותג על גלובלי בתחום מוצרי חשמל ביתיים מגרמניה.

seperator

יש אהבה

AHAVA. יח"צ,
AHAVA/יח"צ

לאחר שנתיים ללא תערוכות בעולם בשל מגפת הקורונה, חברת AHAVA, חזרה להשתתף בתערוכת הדיוטי פרי המוכרת והגדולה בעולם, TFWA-THE DUTY FREE AND TRAVEL RETAIL GLOBAL SUMMIT , המתקיימת מזה שנים בקאן שבצרפת. בתערוכה השתתפו מותגי קוסמטיקה, איפור, בישום, אלכוהול, שוקולדים ועוד מובילים בעולם כגון: CHANEL, L'OREAL, , MOROCCAN OIL , NUXE , CLARINS, LA PRAIRIE , BVLGARI , וL'OCCITANE . התערוכה נערכה בקונספט מצומצם בעקבות הגבלת חלק מהמדינות על כניסה לצרפת.

חברת AHAVA הלוקחת חלק בתערוכה מדי שנה כבר 11 שנים, הציגה שלל מוצרים וסדרות חדשות ופורצות הדרך, שהושקו בחודשים האחרונים, עם האג'נדה של מוצרים מים המלח כחול-לבן עם חדשנות וטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם. המוצרים נמכרים בלמעלה מ-50 מדינות בעולם.

seperator

משחקים בחגים

מוצרי מאטל. יח"צ חו"ל,
מוצרי מאטל/יח"צ חו"ל

חברת מאטל - יצרנית מותגי הצעצועים מהנמכרים בעולם, מציגה צעצועים חדשים לקראת חג החנוכה עם קאמבק לעולם הכיס של Polly Pocket משנות ה90', השקת My Garden Baby - מותג בובות חדש לילדים חובבי טבע וצעצועים חדשים למותגי ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס, תומס הקטר, האהובים בכל העולם על תינוקות וילדים.

חברת מאטל הוקמה ב-1945 והיא נבחרה לאחת מ- 100 החברות הצעצועים המשפיעות בעולם על פי מגזין טיים, לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב-47% ברבעון הראשון של 2021.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully