וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל מתכוננת להשקת פארק הפרפרים הייחודי בעולם

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 13:28

עשרות מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות מובילות במשק היו אורחיו של יו"ר קליל צורי דבוש. המנכ"ל פרדי אבוקרט הציג את התוכנית האסטרטגית החדשה של החברה

חברת קליל מכרמיאל אירחה בימים אלו כ-30 מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות מובילות במשק במסגרת "הפורום הישראלי תפעול".

צורי דבוש, יו"ר הדירקטוריון ובעל השליטה בחברה, ערך לאורחים סיור בפארק הפרפרים החדש שהוקם לאחרונה על שטח של כ-15 דונם בהשקעה של 3 מיליון שקל הממוקם במתחם הצמוד "לקליל", ובמפעל החדש שהוקם בימים אלו לייצור ארגזי תריסים מוכנים להתקנה, שבהקמתו השקיעה החברה כ-20 מיליון שקל.

רפי ביבאס מתעשיית אווירית, צורי דבוש יו"ר קליל, יואב וקסלר מחב' רפאל. מורג ביטן,
רפי ביבאס מתעשיית אווירית, צורי דבוש, יו"ר קליל, יואב וקסלר מחברת רפאל/מורג ביטן

לאחר הסיור הציג דבוש מפני אורחיו את הסודות שמאחורי הפריון הגבוה של "קליל" שצמח מ-5 דולרים לשעה בשנת 2004 ל- 54 דולר לשעה בשנים אחרונות, בעוד שהממוצע בישראל הוא 42 דולר לשעה והממוצע ב- OECD עומד על 52 דולר לשעה. צורי דבוש יו"ר ובעל השליטה של קליל: "רוב התוכניות לעידוד הפריון מדברות על התייעלות בעוד קליל טיפלה גם ובעיקר בהגדלת היתרון של מוצריה בשוק הבניה".

פרדי אבוקרט מנכ"ל קליל הציג מפני המנכ"לים את התוכנית האסטרטגית החדשה של החברה. שכללה מיתוג מחדש, רכישת חברות, וגדלת נתח השוק. בין המשתתפים בביקור בקליל היו מנכלים ובכירים ממגוון חברות כמו תעשייה אווירית, קרלסברג, רפאל, אביב, ניר לט, אינטל, רב בריח , תנובה, סודה סטרים, טבע, נטפים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully