וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג בגדי הספורט של שי זהבי יימכר באתר TERMINAL X

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 9:54

לראשונה באתר האופנה TERMINAL X, יימכר מותג בגדי הספורט, RUZE, של שי זהבי ומציע מגוון פריטים משלבים בין עולם האופנה ועולם הספורט ומותאמים לנשים

אתר TERMINAL X מרחיב את קטגוריית הספורט עם המותג RUZE, המשלב בין אופנה לספורט ומציע מספר פריטי לבוש אופנתיים, איכותיים לפעילויות ספורט ופנאי. מבין המוצרים המוצעים באתר: חזיות ספורט, טופים, מכנסיים וטייצים.

קולקציה המותג RUZE, בהובלתה של היזמית שי זהבי, מתעדכנת בכל עת, בהתאם לטרנדים עולמיים ועושה שימוש בצבעים מיוחדים, גזרות מחמיאות ובדים מחטבים. הקולקציה משלבת בתוכה אמירה סטייליסטית וספורטיבית בעלת ערכים של כוח ועוצמה נשית ללא פשרות.

TERMINAL X מוכרת כיום את מגוון גדול מאד של מותגי ספורט ושיתוף הפעולה עם RUZE הוא צעד נוסף בהרחבת קטגוריית הספורט באתר.

שי זהבי. שי יחזקאל,
שי זהבי/שי יחזקאל

"תחומים מרכזיים בחיי: ספורט ואופנה"

שי זהבי: "מותג RUZE מבטא את השילוב בין שני תחומים מרכזיים בחיי, ספורט ואופנה. לצד פעילות ספורטיבית, בה אנחנו משקיעות ומתחברות לגוף שלנו - הבדים, הגזרות והעיצובים של פרטי המותג, יוצרים חוויה אופנתית שלמה. מהטופ הבייסיק ועד הטייצים והחולצות, כל פריט נבחר בקפידה תוך דגש על העיצוב והנוחות של המוצר במיוחד עבור נשים. שמחה להיות חלק ממשפחת TERMINAL X ולהשיק את RUZE באתר".

שי זהבי, RUZE. באדיבות רוז',
שי זהבי, RUZE/באדיבות רוז'

המגמה: ביגוד אופנתי לאימונים

דנה פולק, סמנכ"לית שיווק טרמינל X: "אחת המגמות המרכזיות שתפסו תאוצה בעולם האופנה בשנים האחרונות, היא בגדי ספורט. כחלק מפעילותינו באתר TERMINAL X, אנו מחזקים ומרחיבים את קטגוריית הספורט ליצירת חוויית איקומרס שלמה, ורואים במותג RUZE כמותג ספורט טרנדי המותאם במיוחד לצרכניות הישראליות".

פולק מוסיפה: "כיום, אימוני כושר הולכים ביד אחת עם בגדי ספורט מעוצבים, ואף מדובר בקטגוריה שהפכה לחלק בלתי נפרד מהאופנה היום יומית. אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה עם שי זהבי, ורואים ב-RUZE בתור אחד ממותגי הספורט שצפויים להיות האהובים בקרב הצרכניות שלנו. ניתן כבר עכשיו למצוא את הקולקציה החדשה ב-TERMINAL X ולהזמין משלוח מהיר עד הבית מהיום למחר".

טווח מחירים לפריטים מהקולקציה: 190-350 שקל. https://www.terminalx.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully