וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את "אקסטרה" - חטיף על טהרת אורז חום מלא

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 10:48

העולם צועד לחיים בריאים ומימון תבלינים השיקה לאחרונה את אקסטרה - חטיף על טהרת האורז החום המלא, פחמימה מורכבת התואמת את הצרכים הפחממתיים של הגוף

העולם צועד לחיים בריאים. העיסוק המתמיד בספורט, אכילה נכונה והתייעצות עם תזונאי קליני הם רק חלק מהכלים העומדים לרשותנו בחיי היום יום. הנדסת המזון מנסה לפתח בכל רגע את מגוון המוצרים המתאימים לכלל האוכלוסייה כדי לא לפגוע גם בצרכים וברצונות ליהנות קצת מטעם טוב, חטיף פיקנטי או לארח חברים מבלי להתמלא ברגשות אשם בלתי נגמרים.

חטיף אקסטרה. יחצ,
טכנולוגיה ייחודית. אקסטרה/יחצ

איך עושים את זה? כפיר מימון, מנכ"ל "תבליני מימון", שהוא ספורטאי בפני עצמו, ניסה לפצח את הנושא. מימון בן 43 מתחרה בספורט האתגרי "איירון-מן", המשלב בין ריצה (מרתון מלא, 42.2 ק"מ), רכיבה על אופניים (180 ק"מ) ושחייה (8.3 ק"מ). לאחר שהתייעץ עם לא מעט מהנדסי מזון ודיאטנים קליניים, הוחלט ללכת על חטיף "אקסטרה" - ליין המבוסס על טהרת האורז החום המלא, שהם פחמימה מורכבת מלאה, התואמת את הצרכים הפחממתיים של הגוף אך גם משביעים ומתפרקים, וזאת בשילוב טעמים שכולם אוהבים.

פיתוח כזה עובר, לטענת מימון, בדיקה מקיפה ותואמת, הן מבחינת תו תקן והן מבחינה קלינית. מבחינה טכנולוגית, מדובר ביצרן היחיד בעולם המייצר צ'יפס אורז מגרעין שלם (בשונה מטכנולוגיית "פלץ" שמציירת שמייצרת פריכיות צ'יפס מקמחים). את המוצרים ניתן למצוא בכל רשתות המזון באזור של החטיפים לבעלי אורח חיים בריא. הסדרה הבריאה כוללת מתוק, מלוח, עדין, פיקנטי ובגדלים שונים, באריזה קטנה- אישית ובאריזה לאירוח.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully