וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת מגיעה לנחלה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 12:48

נשיאת מועדון הכדורגל הפועל באר שבע אלונה ברקת, מנכ"ל המועדון גיא פרימור ונציגים נוספים מהקבוצה, הגיעו בשני לביקור בכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן", אותו מפעילה עמותת "עדי" המטפלת באנשים עם מוגבלויות מורכבות.

במהלך הסיור, שאותו ליוו יו"ר העמותה דורון אלמוג ומנכ"ל הכפר אבי וורצמן, קיבלו נציגי הקבוצה סקירה על פעילות הכפר והעמותה, כמו גם על בית החולים השיקומי החדש שנבנה בימים אלו בשטח המקום. הביקור נערך כחלק מחיזוק הקשר בין מועדון הכדורגל הדרומי לבין הקהילה העוטפת אותו בפריפריה.

הנהלת הכפר והצוות במקום הודו לאורחים על הביקור שמצדם הביעו הערכה על פעילות העמותה והכפר.

דורון אלמוג ואלונה ברקת. ליאור מוסקוביץ' הפועל "מחסני השוק" באר שבע,
דורון אלמוג ואלונה ברקת/ליאור מוסקוביץ' הפועל "מחסני השוק" באר שבע

תל אביב על מפת האקלים

סגן ראש עיריית ת"א ראובן לדיאנסקי ייצג את עיריית ת"א-יפו בקבלת הפנים וארוחת הערב החגיגית שאירח ראש עיריית לונדון סאדיק קהאן לקראת פתיחת ועידת האקלים, בנוכחות ראשי ערים מכל העולם.

באירוע, שאורגן על ידי ארגון ה- C40, ארגון הערים הגדולות בעולם שעיריית ת"א-יפו חברה בו, השתתפו בין היתר ראשי הערים של לוס אנג'לס, אתונה, אמסטרדם, ברצלונה, ניו אורלינס, סיאטל, בריסטול, סטוקהולם, דאקה ועוד.

סאדיק קהאן וראובן לדיאנסקי. לשכת סגן ראש העיר לדיאנסקי,
סאדיק קהאן וראובן לדיאנסקי/לשכת סגן ראש העיר לדיאנסקי

סוף סוף הופעה

בסופ"ש האחרון הופיעה בעיר ניו יורק הזמרת והיוצרת עדינה אבן זוהר, בליווי ובהפקת לואי להב, ותחת ניהולו האמנותי של המוסיקאי גיורא ליננברג.

המופע נערך בתיאטרון TRIAD THEATERכמחווה לאגדות רוק, כמו דיויד בואי, לינקין פארק, כריס קורנל ואחרים, וכלל גם שירים מקוריים של אבן-זוהר מאלבומה החדש BE YOURSELF. הקהל האזין לביצועים המרגשים כמו גם לתובנות אשר נשזרו בסיפורים מהחיים שהזמרת שיתפה בהם, בין השירים. המופע התגבש ונולד במהלך שנת הקורונה, כאשר להב ואבן-זוהר נפגשו באולפן הקלטות בין הסגרים. אחרי כמה ביטולים של המופע בשל המצב, הוא נערך סוף סוף בניו יורק, ובסיומו הגיב הקהל בתשואות.

לואי להב, עדינה אבן זוהר וגיורא ליננברג. יחסי ציבור,
לואי להב, עדינה אבן זוהר וגיורא ליננברג/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully