וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בתעשיית ההייטק: המשפחה משתלבת בהווי הארגוני של החברה

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 16:37

תעשיית ההייטק עוברת לאחרונה שינוי תדמיתי. מתעשייה שנחשבה כלא אוהדת לחיי משפחה, דבר שהתבטא בעבודה עד שעות מאוחרות וחוסר גמישות ועד מושגים כמו אלמנות הייטק היא כיום עושה מאמצים ניכרים לאיזון בית-עבודה ומשלבת את בני המשפחה בפעילויות הפנאי של הארגון

איילת ביתן, Chief of Staff ב :HUB Security - "חברת האב סקיוריטי תמיד הייתה מקום שונה בנוף תעשיית הייטק. מבחינתי הדבר שהכי חשוב לנו היה לשמור על הערכים המשפחתיים לאורך זמן וביתר שאת בזמן הצמיחה המהירה של החברה. מחוות יומיומיות שהיו חלק מהארגון, נשתמרו ואף התרחבו מצוות קטן לארגון של מאות עובדים".

"אנחנו מודעים שחלק גדול מהיום שלנו אנו מבלים במקום העבודה, ולכן מדגישים את הצד האנושי של המקום, מארוחות משותפו של העובדים עם בני/ בנות זוגם, ציון ימי הולדת ואירועים אישיים ומשפחתיים ואנו מעודדים עובדים להזמין בני משפחה וחברים להתארח במשרדים ויצירת זמנים רבים לפעילויות שונות"

"אנחנו מתייחסים לכל עובד ומועמד כאינדיבידואל, מסייעים להביע את היחודייות שלו, להשתמש בסט כלים שרכש במהלך חייו. פיתחנו יכולת לזהות פוטנציאל שהוא לא ברור מאליו ואנו מחברים בין עולמות ויכולות מעולמות שונים, מה שמגביר את היצירתיות והפוטנציאל הגלום. גיוס העובדים מתייחס לאדם כשלם ולא רק כעמוד הCV שלו או שלה. תפיסה זאת לא רק מטיבה עם העובד ומעשירה את השיח ואת הארגון, והוכחה כיעילה לתוצאות העסקיות של החברה".

איילת ביתן האב סקיוריטי. יחסי ציבור,
איילת ביתן, Chief of Staff ב :HUB Security/יחסי ציבור

"חשוב לנו איזון בית-משפחה"

יהודית אפרימי, סמנכ"ל משאבי אנוש בבינת תקשורת מסבירה: "בבינת השילוב של חיי משפחה עם עבודה הוא חלק בלתי נפרד. לפני שאנחנו נותנים הטבות שונות לילדים של עובדים, קודם כל חשוב לנו איזון בית משפחה ולא רק ברמת התיאור. לאורך כל השנה אנחנו מעלים רעיונות לפעילויות שונות עבור הילדים, בשנתיים האחרונות התמודדנו עם נגיף הקורונה, אבל אני מצפה שהשגרה תחזור במהרה. אנחנו מתכננים הרבה פעילויות משפחתיות משותפות כמו ימי כיף וגיבוש, משלוח ברכות יום הולדת לכל ילד של העובדים, אירועים לקראת עלייה לכיתה א', בני ובנות מצווה, מתגייסים ועוד".

"חזרנו לפעילות מלאה, עם דגש על אירועים המתקיימים שלא בחללים סגורים, כולל כל הפעילויות למשפחות וילדים בניהם טיולי חוג משוטטים, אירועי חברה בסוף שבוע ואירועי משפחות", מוסיפה אפרימי.

יהודית אפרימי בינת. יחסי ציבור,
יהודית אפרימי, סמנכ"ל משאבי אנוש בבינת תקשורת/יחסי ציבור

"לפני שהם עובדים, הם הורים, ילדים של, אחים, בני זוג"

דין אגרון, מנכ"ל Oxeye Security: "כארגון, אנחנו רואים חשיבות גדולה במעטפת הראשונה והקרובה של העובדים - הלוא היא המשפחה שלו, לפני הכל. עובדים שהמשפחה שלהם מכירה את מקום העבודה, מבינה ומחוברת למה שהם עושים חלק ניכר מהיום, יכולים להעביר את גאוות היחידה שהם מרגישים בעבודה גם הביתה, וההפך".

"למרות שאנחנו סטארטאפ, חשוב לנו לשמור ולאפשר איזון נכון בין בית לעבודה. כולנו עבדנו בחברות גדולות יותר ואנחנו יודעים כמה זה משפר את המעורבות של העובדים ובסוף גם את התפוקה שלהם. עם זאת, כמו בכל חברה מוטת צמיחה, גם אצלנו יכול לקרות שיש כמה ימים עמוסים בהם עובדים צריכים להתגייס למשימות לחוצות או לפתור משבר, וברגעים האלה הרוח הגבית מהמשפחה חשובה מאוד".

"זו הסיבה שאנחנו מקפידים, באופן קבוע, מדי רבעון על פעילות משותפת של עובדי החברה עם בני משפחותיהם, בין אם מדובר בפיקניק משפחתי בפארק, הרמת כוסית או אפילו לפנק בשובר לפעילות זוגית מגבשת, כמו ארוחה משפחתית או טיפול ספא זוגי, עלינו. העובדים שלנו, לפני שהם עובדים, הם הורים, ילדים של, אחים, בני זוג. אנחנו מקפידים לזכור ולהזכיר את זה לעצמנו כל הזמן".

דין אגרון מנכ"ל oxeye security. יחסי ציבור,
דין אגרון מנכ"ל oxeye security/יחסי ציבור

עזרה לילדים נוגעת בעצבים החשופים

ד"ר יאיר שפירא, מנכ"ל AMPLIO - החברה משקיעה בחיזוק החיבורים הללו. אנו מקיימים הרצאות לכלל החברה של מובילים בתחומים הקליניים מחד, ושל מומחי טכנולוגיה מאידך, על מנת להפגיש את העולמות הללו, וליצור חדשנות פורצת דיסציפלינות.

העזרה לילדים נוגעת בעצבים החשופים של כל העובדים וגם של משפחותיהם. אנו מערבים את המשפחות בפעילויות משותפות, בהן אנו נוגעים, בעדינות הנדרשת, באתגרים הניצבים בפני ילדים בחינוך המיוחד, וכיצד הצוות של Amplio מסייע. תחום העיסוק המיוחד שלנו מתבטא גם בהערכה שלנו לזמן של העובדים עם משפחותיהם, ובסביבת העבודה ההיברידית והחופשית יחסית. חזית הטכנולוגיה, הצלחה מסחרית מהירה, ותיקון עולם הם המקורות לגאוות היחידה של הצוות שלנו

"הצוות האנושי של Amplio הוא עמוד התווך שמאפשר לה לבצע מהפכה בתחום החינוך המיוחד והתפתחות הילד, באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר - AI, ML, NLP ועוד. זיהינו כי חשוב מאוד לצוות להכיר את תחום העיסוק מקרוב. להבין כיצד שורות הקוד שהם כותבים בישראל, משפיעות על המוני ילדים ברחבי העולם, הסובלים מלקויות תקשורת, שפה ודיבור, קשיי למידה, דיסלקציה, ADHD, אוטיזם ואתגרים נוספים".

"החיבור בין החזית הטכנולוגית, למשל בינה מלאכותית, לתחומי ה-EdTech וה-Digital Health אינו טריוויאלי. לצוות החברה מאוד חשוב להבין כיצד אפשר למנף טכנולוגיות, אשר בדרך כלל משמשות תחומים אחרים, לתחום בו יש Impact כל כך חזק".

דר יאיר שפירא. יח"צ,
ד"ר יאיר שפירא, מנכ"ל AMPLIO/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully