וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הוויסקי: הגיע הזמן לחשוב בקטן

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 16:47

במועדון הוויסקי הישראלי הבינו שלא תמיד יש ללקוחות זמן וחשק לצאת לאירועים, ולא לכולם יש חשק לשלם עבור בקבוק מבלי לטעום ממנו. יונתן ישי, מנכ"ל המועדון:אם לפני הקורונה היית מציע לי לקיים אירוע טעימות אונליין, כל אחד בביתו, הייתי חושד ששתית יותר מדי"

בשקט בשקט בלי שנשים לב המיניאטורות חוזרות אל חיינו. כן, אותם בקבוקים קטנים שבדרך כלל היינו נתקלים בהם בעגלה במטוס או במיני-בר במלון.

למען האמת לאורך השנים אף אחד לא היתייחס ברצינות לבקבוקונים הקטנים. עיקר יתרונם היה הנוחות והיעילות בשימוש בהם. לדיילים ולדיילות במטוס - המיניאטורות חסכו מזיגה מיותרת, ולבתי המלון זו הייתה הדרך הטובה ביותר לאפשר לאורחים ליהנות ממשקה או שניים מבלי לפתוח בקבוק גדול.

שילוב של כמות מדויקת ומחיר ידידותי הפכו את המיניאטורות לאהובות חברות הטיסה והמלונות. רוב המיניאטורות היו של מותגים פשוטים יחסית והמגוון לא היה גדול מידי.

אבל יחד עם התפתחות תעשיית הוויסקי החלו גם המיניאטורות לצאת מעגלות המטוסים ומבתי המלון ולהפוך לאורחים מבוקשים במדפי האלכוהול של חובבי ויסקי רבים. מבקבוקונים שבעיקר עוזרים לך להירדם בארץ זרה או בדרך אליה, הפכו המיניאטורות לסוג של פתרון למגוון האינסופי כיום בתעשיית הוויסקי.

יוני 2. יח"צ,
יוני 2/יח"צ

בתוך הצונמי האדיר של מותגי ויסקי חדשים ומגוונים, מוצאים את עצמם חובבי הוויסקי בדילמה גדולה איזה בקבוק לרכוש. כמות המותגים החדשים והמסקרנים הפכה את המשימה של בחירת בקבוק לקשה ביותר. וגם אחרי שסוף סוף בחרת את הבקבוק המיוחל - מי מתחייב בפניך שאכן תאהב אותו.

דמיינו לכם את התחושה שאחרי שבחרת את הבקבוק ושלמת ממיטב כספך - תגלה שאתה בכלל לא אוהב את המשקה... איזו אכזבה. אז מה יותר הגיוני מלטעום בקבוק קטן לפני שאתה מתחייב לבקבוק הגדול.

יוני 4. יח"צ,
יוני 4/יח"צ

שינויים בהרגלי הצריכה

העסקים שנפגעו מאוד בתקופת הקורונה היו בין השאר כל אותם אלו שעסקו באירועי טעימות. נישה לא קטנה שצברה תאוצה מטורפת בשנים האחרונות בעקבות ההתפתחות האדירה של תעשיית הוויסקי ושל קהל חובבי הוויסקי. אירועי טעימות המאפשרים לקהל לטעום ולהכיר מותגי ויסקי שונים, חדשים ומגוונים ועל הדרך לקבל גם הרצאה וקצת הסברים. הביקוש לאירועים לפני פרוץ הקורונה היה אדיר.

אחד הגופים הוותיקים והמובילים בארץ לאירועי טעימות מהסוג הזה היה מועדון הוויסקי הישראלי. מועדון חברים הקיים כבר משנת 2003 אשר בין שלל פעילותיו קיים אירועי טעימות שהפכו להיות שם דבר ומוצר מבוקש מאוד בקרב חובבי הוויסקי בארץ.

כאשר הגיעה הקורונה והאירועים הפכו לסוג של היסטוריה, הבינו במועדון הוויסקי כי חייבים למצוא פתרון ולחשב מסלול מחדש. הרי הקורונה לא עצרה את אהבתם של חובבי הוויסקי למשקה והביקוש לטעימות המשיך לגדול.

על מנת לקיים הרצאה אונליין ישנן לא מעט אופציות (זום, מייקרוסופט וכו') אבל איך שולחים למשתתפים את הוויסקי לטעימה? הרי לא תשלח לכל משתתף ארבע או חמישה בקבוקים גדולים.
וכך הבינו במועדון כי הפתרון נמצא במיניאטורות והחליטו לייצר מארזי טעימות.

מארזים המכילים חמש מיניאטורות עם חמישה מותגים שונים. כל מארז עם חמישה מותגי ויסקי שונים המוקדש לנושא אחר. מארז ויסקי אמריקאי, מארז ויסקי מעושן, מארז ויסקי יפני וכו' . כל מארז מלווה כמובן באירוע אונליין הכולל הרצאה וטעימה מודרכת של המותגים שבמארז.

יוני מיניאטורות 1. יח"צ,
יוני מיניאטורות 1/יח"צ

כשדני מאילת ושירה מטבריה נפגשים על כוס ויסקי בזום

יונתן ישי ממועדון הוויסקי הישראלי: "אם לפני הקורונה היית מציע לי לקיים אירוע טעימות אונליין שכל אחד יושב בביתו הייתי חושד ששתית יותר מידי ויסקי... אבל אחרי כמעט שנתיים שאנחנו בתוך זה - אפשר לומר בוודאות כי מדובר בפורמט נהדר עם יתרונות רבים שכלל לא חשבנו עליהם שיצאנו לדרך. הראשון והכי חשוב היא העובדה שאתה יכול להגיע לקהל בכל הארץ.

דני מאילת ושירה מטבריה יכולים ליהנות באותו האירוע מהסלון בביתם. כמובן גם העובדה שלא צריך לנהוג הביתה אחרי האירוע מאפשרת לשתות ללא חשש.... הפורמט של טעימות אונליין תופס תאוצה בכל העולם. גם אחרי שנחזור לשגרת אירועים רגילה - אירועי האונליין ימשיכו במקביל"

מה שבטוח שכל חובבי הוויסקי שמבחינתם מיניאטורות היו רק בשביל לדפוק את הראש במלון - פתאום האפשרות הזאת נראית עבורם מאוד הגיונית.

למידע על אירועי הוויסקי שכוללים משלוח של מינאטורות וטעימה מודרכת בווידיאו:
https://iws.co.il/choose/

יוני 3. יח"צ,
יוני 3/יח"צ

מיניאטורה ביותר מ-20 אלף שקל

ורק לידע כללי, לא תמיד האופציה הקטנה היא גם הזולה ביותר: באוגוסט השנה, במכירה פומבית, נמכרה מיניאטורה (50 מל) של ויסקי בן 50 שנה ממזקקת ספרינגבנק, שזוקק בשנת 1919 בסכום של 5,600 פאונד. המחיר הגבוה אי פעם ששולם עבור מיניאטורה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully