וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאפה סיטי": זאפה משיקה מחלקת שירות יצירתית לסקטור הציבורי

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 17:29

לאחר תקופה ממושכת בה עולם התרבות והמוזיקה היו כמעט משותקים, עם החזרה לפעילות ולאור הצמא והביקוש האדיר של הקהל בכל רחבי הארץ, קבוצת זאפה משיקה מחלקה שתתמחה במתן פתרונות מקצועיים יצירתיים ואיכותיים לרשויות מקומיות והסקטור הציבורי, בתחום התרבות והמוזיקה

הפעילות תתמקד בפיתוח מיזמי תוכן, שיתופי פעולה אסטרטגיים ובניית מותגים במועצות ורשויות מקומיות. את הפעילות של זאפה סיטי יוביל אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה.

לפעילות זאפה סיטי יצטרף כפיר אמיר בעל 15 שנות ניסיון בעבודה עם רשויות מקומיות, וועדים, ניהול פסטיבלים ומיזמי ספורט.

מדובר במהלך אסטרטגי עם פוטנציאל ממשי. נפח הפעילות המוערך יהווה מעל 10% מכלל פעילות קבוצת זאפה. כך תוכל הקבוצה לפעול גם בישובים בהם לא פעלה עד היום ותוכל לתרום מהידע והניסיון הרבים שלה לטובת כלל האוכלוסייה.

זאפה סיטי- תעניק פתרונות יצירתיים לרשויות המקומיות ולסקטור הציבורי. יחסי ציבור,
זאפה סיטי - תעניק פתרונות יצירתיים לרשויות המקומיות ולסקטור הציבורי/יחסי ציבור

לאחרונה, יזמה זאפה סיטי שיתוף פעולה עם עיריית אשדוד במסגרתו התקיימה סדרת מופעים בלוקיישן ייחודי שהוכשר במיוחד לטובת הפעילות, מצודת-ים באשדוד, עלות הפרויקט מוערכת בכמיליון ש"ח. בימים אלו מושקים פרויקטים נוספים של זאפה סיטי כגון שיתוף פעולה רחב היקף עם עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, מיזם שמטרתו עידוד הבאת תיירות פנים לעיר.

במסגרת פעילות זאפה סיטי יושקו פסטיבלים, פרויקטים מיוחדים בתחום המוזיקה, פסטיבלי בירה ומיזמים נוספים ברשויות מקומיות בכל רחבי הארץ. בימים אלו נרקמים ומפתחים שיתופי פעולה עם מספר רשויות מקומיות שונות.

אסף מור - זאפה. יחסי ציבור,
אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה/יחסי ציבור

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה: "אנו מאמינים בשיתוף פעולה עם מוסדות ורשויות מקומיות ובפרט בעת הזו לאחר תקופת כה ממושכת שמגפת הקורונה מנעה מהציבור האפשרות לצרוך מוזיקה מופעים ופסטיבלים. אנו ערים לביקוש ההולך וגובר למופעי מוזיקה של קבוצת זאפה, פסטיבלים ופעילויות שונות לכל המשפחה, כשהמכנה המשותף הוא מוזיקה".

"שיתופי הפעולה יאפשרו להעניק היצע רחב ומגוון של מופעים אטרקטיביים, תכנים לז'אנרים והגילאים השונים ופעילויות ורעיונות יצירתיים נוספים שנפרסם בהמשך והכל לרווחת התושבים בערים השונות", הוסיף מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully