וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Karma, פלטפורמת קניות האונליין מגייסת 50 עובדים

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 9:00

Karma, פלטפורמת קניות האונליין, מבוססת בינה מלאכותית המאפשר חווית קניות חכמה ואוטומטית במכשירי סמארטפון ובמחשבים ניידים מתרחבת בישראל ובכוונתה לאייש עשרות משרות החל מפיתוח ועד למכירות ושיווק

הטכנולוגיה של Karma, המבוססת על טכנולוגיית AI ייחודית, מסייעת לצרכנים לשפר את קבלת ההחלטות לגבי קניית מוצרים ברשת, ע"י כך שהיא מהווה עוזר קניות אוטומטי שמאפשר להם להשוואות מחירים, לקבל התראות על הנחות, מבצעים, ירידת מחירים ואחר קופונים ברשתות המסחר השונות, על מנת לקנות את המוצר במחיר הזול והמשתלם ביותר. כל שנדרש כדי להתחיל את חווית הקניות היא הוא הורדה פשוטה של האפליקציה.

Karma משלבת באופן דינמי נתונים בזמן אמת על מוצרים ומספקת למשתמשים התראות על המחירים הנמוכים ביותר של מוצרים שונים. היא משלבת באופן אוטומטי ומיישמת הנחות, קופונים והחזרים כספיים ליותר מ-20,000 שותפים מסחריים בעולם הקמעונאות.

הקורונה האיצה את המעבר למסחר אלקטרוני לא רק באמריקה אלא בכל העולם וגם בישראל, בה נרשמה עלייה של עשרות אחוזים בהיקף הקניות ברשת. תהליך המעבר למסחר אונליין שהיא אמור לקחת כמה שנים הואץ בזכות הקורונה לכמה חודשים בלבד. הקורונה השפיעה לעד על המסחר האלקטרוני, והמעבר של הצרכנים אל עבר הקניות ברשת, לא צפוי לעצור בשנים הקרובות.

Karma, שהוקמה ב-2014, ע"י רונן יובל הוך ויונתן פרידמן. במהלך שנת 2021 Karma חסכה 144 מיליון דולר ל-3 מיליון משתמשי האפליקציה שרכשו מוצרים באתרים. רשת השותפים שלה כוללת את Sephora, Net-A-Porter, Urban Outfitters, Farfetch ו-Macy's.

סך הכל Karma מונה כ-65 עובדים, יש לה משרדים בארה"ב, בלארוס, ובתל אביב, בסמוך לרכבת סבידור מרכז. ובימים אלה החברה מגייסת למטה החברה בתל אביב 50 עובדים חדשים.

KARMA מגייסת לעשרות משרות בתל אביב. יח"צ,
KARMA מגייסת לעשרות משרות בתל אביב/יח"צ

המשרות הפתוחות בחברת Karma

החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס גדול ומשמעותי מאוד בהיקף של 25 מיליון דולר, במטרה לשפר את טכנלוגית ה-AI עלייה מבוסס תוסף הקניות של החברה, שעושה שימוש בלמידת מכונה ייחודית ומתקדמת כדי לשפר את השירות הניתן לצרכנים, ועל מנת להגדיל את מצבת כוח האדם בחברה במטרה להתרחב לארצות ולשווקים נוספים, כחלק מתהליך הצמיחה המתמשך של החברה, וכאמור בימים אלה החברה מגייסת 50 עובדים, לתפקידי תוכנה, מוצר, שיווק, כספים וקריאטיב.

יולי קסלמן, מנהלת ה-HR בחברה: "Karma מפעילה את אחד מתוספי הקניות המצליחים בעולם כיום. אנחנו מאמינים שההצלחה מתחילה בראש ובראשונה בחיבור בין העובדים. הפוקוס שלנו הוא על פיתוח מקצועי ופיתוח עובדים, העצמה ארגונית, כדי שכמה שיותר יוכלו להתקדם למשרות ניהוליות, להתמקצע, להכיר כלי עבודה חדשים, להתפתח ולהמשיך להשפיע. התרבות הארגונית, השייכות והאווירה הם מה שמגבש את כולם יחד, מתכנתים, אנשי מכירות, מוצר ושיווק".

"במטה בתל אביב עובדים אצלנו מגוון רחב של תפקידים, ולא פחות מ-50% מהם הם עולים חדשים, שעשו לאחרונה עלייה לישראל. ככה שיש מגוון רחב של עובדים מתרבויות וממקומות שונים, מה שמוסיף צבע ועניין לחברה והופך אותה למקום מאוד פתוח וייחודי. בימים אלה אנחנו מגדילים את המשפחה ומגייסים עובדים נוספים לחברה בשלל תפקידים מעניינים ומאתגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully