וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 12:03

מה חדש על המדפים? הקולקציות העונתיות מעולם האופנה, ההשקות מעולם הטיפוח והפנאי והמוצרים החדשים בתחום המזון והקמעונאות

טיפוח

הבושם לאישה For Her - נרסיסו רודריגז

לקראת סוף השנה האזרחית, משיק המעצב נרסיסו רודריגז בהשקה עולמית, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של הבושם לאישה For Her שהפך מאז השקתו להיות אחד מהבסט סלר'ס של המעצב.

הניחוח המוכר עם הבקבוק השחור מקבל טוויסט ולובש בגדי חג וורודים באפקט מאט ומשווה לו מראה עוצמתי והניחוח אלגנטי, נשי וחושני מבוסס על ליבת המאסק המצרי, תערובת של תווים פרחוניים, ענבריים ועציים הלוכדת את החושים ומשאירה שובל נצחי.

המחיר: נרסיסו רודריגז פור הר או דה טואלט במהדורה מוגבלת 100 מ"ל, 449 שקל

נרסיסו רודריגז פור הר או דה טואלט במהדורה מוגבלת 100 מ"ל 449 שקל. יח"צ חו"ל,
נרסיסו רודריגז פור הר או דה טואלט במהדורה מוגבלת 100 מ"ל 449 שקל/יח"צ חו"ל

ג'ייד משיק קרם לילה מזין עם חומצה היאלורונית מרוכזת AQUA JOLT

המותג ג'ייד משיק קרם לילה עשיר ומזין עם חומצה היאלורונית מרוכזת במיוחד, המפיח חיים גם בעור עייף ויבש ומעניק לו לחות מתמשכת. נוסחה ייחודית המעניקה לעור הפנים "עירוי" אינטנסיבי של חומצה היאלורונית, מגנט הלחות של הטבע כמענה משולש לעור הפנים: הזנה עמוקה, לחות מתמשכת והגנה מנזקי הסביבה.

טכנולוגיית AQUAXYL™ החדשנית מעניקה לחות ומשקמת את העור בטווח המיידי, מסייעת להעלות את רמות הלחות והחומצה ההיאלורונית, משפרת את הסינתזה של שומנים וחלבונים חיוניים, ובה בעת מצמצמת אובדן מים ומחזקת את מחסום העור בתוך 24 שעות העור למראה חיוני, חלק וקורן.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gadecosmetics.co.il

aqua jolt ג'ייד קרם לילה 119 שקל. יחסי ציבור,
aqua jolt ג'ייד קרם לילה 119 שקל/יחסי ציבור

פרמייר ים המלח מציגים מסכת יופי - קולגן, בטא קרוטן ואצות

age defying beautifying mask collagen, beta carotene and seaweed - בעלת פורמולה ייחודית המכילה קולגן, בטא קרוטן ואצות שחברו יחדיו למסכה בשילוב ליפוזומים, שמנים, ויטמינים ומינרלים מים המלח. המסכה היוקרתית מסייעת במניעת הופעתם של קמטים חדשים ובעת ובעונה אחת מטשטשת את מראם של קמטים קיימים. לעור חלק ומשיי בעל מראה בריא, זוהר, צעיר ורענן.

המחיר: 250 שקל. ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ - ראשון לציון קניון הזהב, רמת גן קניון איילון, גרנד קניון חיפה, ובאתר https://www.premier-deadsea.co.il/

פרמייר ים המלח age defying beautifying mask collagen beta carotene and .... יחסי ציבור,
פרמייר ים המלח age defying beautifying mask collagen beta carotene and/יחסי ציבור

שפתוני לחות בטעמי פירות של המותג נטורליפ

המותג נטורליפ מציע לחורף 2022 סדרת שפתוני לחות היפואלרגנים, המבוססת על רכיבים מהטבע, במגוון טעמי פירות: אבטיח, דובדבן ותות.שפתוני נטורליפ מיועדים לטיפוח השפתיים,לטיפול בהן, למניעת שפתיים יבשות וסדוקות ולהגנה על השפתיים מפני פגעי הסביבה. יתר על כן, הם מעניקים לחות והזנה ומרגיעים שפתיים מגורות.

השפתונים היפואלרגנים, כשרים, מועשרים בויטמין E, לא נוסו על בעלי חיים, ללא פטרוכימיקלים וללא חומרים משמרים ומגיעים במארז שלישייה או כבודדים.

מחיר מומלץ לצרכן לשפתון בודד: 10 שקל | מחיר מומלץ לצרכן לשלישיית שפתונים: 24.80 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם בדלפק בית המרקחת ובבתי המרקחת של קופות החולים מכבי, כללית ומאוחדת

נטורליפ שלישיה מארז אבטיח תות דובדבן מחיר 24.80 שקל. טל אזולאי,
נטורליפ שלישיה מארז אבטיח תות דובדבן מחיר 24.80 שקל/טל אזולאי

SIMPLE - מוצרים הגנה מנזקי אור כחול וזיהום האוויר

עד היום דובר רבות על נזקי העור מקרינה של השמש אך ישנה קרינה נוספת בעלת השפעה על עור הפנים אשר גורמת לתהליך האצת קצב ההזדקנות ולהופעה מוקדמת של קמטים והיא קרינת האור הכחול.

בעקבות הבנה זו, שקרינת האור הכחול פוגעת בעור הפנים שלנו, משיקה SIMPLE סדרת מוצרים חדשה בשם Protect 'N' Glow המסייעת בהגנה מנזקי קרינת אור כחול ונזקי זיהום האוויר. ארבעת המוצרים בסדרה כוללים: קרם לחות סרום המעניק מראה עור זוהר לעור עייף וחסר חיוניות, סרום - למראה זוהר המסייע בהגנה מפני קרינת אור כחול ונזקי זיהום האוויר, תרחיץ חימר - מסייע בפתיחת נקבוביות ובניקוי והברקת עור הפנים, מסכת חימר מטהרת - למראה זוהר ולעור עייף וחסר חיוניות המסייעת בפתיחת הנקבוביות ובניקוי והברקת עור הפנים.

סרום למראה זוהר 39.90 שקל. יח"צ,
סרום למראה עור זוהר 39.90 שקל, SIMPLE/יח"צ

ליראק פריז משיק תמיסה לטיפול נקודתי בכל סוגי הפצעונים

מסדרת סבולוג'י (SEBOLOGIE) מרגיעה ולא צורבת או מייבשת את העור, הפועלת לניקוי עמוק ומעודדת יצירת תאי עור חדשים, לייבוש פצעונים ופגעי עור מסדרת סבולוג'י לשימוש נקודתי על הפצעון בלילה, מתאימה לנשים וגברים מגיל 14 ומעלה ובטוח לשימוש לנשים בהריון.

התמיסה פועלת באופן מיידי לייבוש פצעונים ופגעי עור שונים - החל מאקנה של גיל ההתבגרות, דרך פצעונים שנוצרים מגירוי של מסיכת קורונה או כל גירוי עור אחר בגוף ובפנים. כמו כן פועלת לניקוי עמוק של העור, כיווץ הנקבוביות, שיפור המראה הכללי של העור, הזנה והרגעה ועידוד יצירת תאי עור חדשים במקום הפצע.

התמיסה אינה מכילה שמן, פרבנים או חומרי צבע סינתטיים. הבקבוקון קטן ונוח לנשיאה, תכולה: 15 מ"ל, המחיר: 119 שקל. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליראק פריז- סבולוגי תמיסה טיפולית לפיצעונים מחיר 129 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז - סבולוגי תמיסה טיפולית לפיצעונים מחיר 129 שקל/אסף לוי

מותג אוסטרלי לשיזוף העצמי BONDI SANDS

לילית קוסמטיקה משיקה בישראל את המותג המציע פתרון מהיר ובריא, בעל פורמולה חדשנית להזנת העור בלחות וליצירת שיזוף אחיד, טבעי ועמיד לאורך זמן, ליצירת מראה שזוף, מחמיא ובטוח והמהווה פתרון יעיל לעור שזוף כל השנה.

בין המוצרים שנחתנו בישראל ניתן למצוא: שלושה גוונים שונים במרקם מוס אוורירי, תחליב גוף לשיזוף הדרגתי לשימוש יומיומי, כפפה רב פעמית למריחת מוצרי השיזוף העצמי בצורה אחידה, נוחה ולא מלכלכת ומוס להסרת שיזוף עצמי: מוס לשיזוף עצמי בניחוח קוקוס בגוונים DARK - LIGHT/MEDIUM, LIQUID GOLD

המחיר: 90 שקל. ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, באתר טרמינל X

bondi-sands-q2-033-portrait photopr. יחסי ציבור,
bondi-sands-q2-033-portrait photopr/יחסי ציבור

סדרת BLONDME care ייחודית לשיער בלונדיני

סדרת מוצרי טיפוח וחידוש שיער בלונדיני תוך שילוב טכנולוגיה חדשנית המבוססת על 4 סוגי חלבונים שונים התורמים לחיזוק השיער בכ-85%.

מוצרי הסדרה מיועדים לכל סוגי הבלונד והם מכילים טכנולוגיית 3D Bond Creation, שמטרתה לייצב את מבנה השערה וליצור קשרים חדשים שתורמים לחוזק וגמישות השיער לטווח ארוך.

סדרת BLONDME care מציעה 5 סוגים שונים של תתי סדרות: לשיער דק עד רגיל, לשיער רגיל עד עבה, לניקוי עמוק, לנטרול תת גוונים צהובים ולטיפוח ללא שטיפה

טווח מחירי המוצרים בסדרה: 75-185 שקל. ניתן להשיג במספרות ובחנויות של שוורצקופף פרופשיונל

בלונדמי לשיער דק עד רגיל. באדיבות שוורצקופף פרופשיונל,
בלונדמי לשיער דק עד רגיל, שוורצקופף פרופשיונל/באדיבות שוורצקופף פרופשיונל

קיץ אינסופי: מותג האיפור NARS משיק קולקציה במהדורה מוגבלת

קולקציית ORGASM ON THE BEACH ENDLESS SUMMER שואבת השראתה מהגוון האייקוני ORGASM במפגש מעורר חושים עם השמש מציעה שני מוצרים חדשים בשלל גוונים.

פלטה של 6 גווני קורל מוזהבים עם פיגמנטים מושהים ושקופים שיוצרים פודרה חדשנית אשר מעניקה לגוונים צלילות וססגוניות. הפלטה משלבת 6 גווני שמש למראה של קיץ שאינו נגמר: אפרסק שמפניה בגימור מבריק, רוז גולד בגימור מטאלי, קרמל ברונזה בגימור סאטן, אפרסק מוזהב בגימור מבריק, ורוד אפרסקי בגימור מוזהב, ZUMA ורוד חם בגימור סאטן.

מחיר: 250 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון רמת אביב ובגרנד קניון חיפה

מחיר 250 שקל  orgasm on the beach endless summer. יח"צ חו"ל,
מחיר 250 שקל orgasm on the beach endless summer/יח"צ חו"ל

אופנה

שיתוף פעולה בין adidas למעצב העל של בית האופנה Moschino

לאחר שהודיעו בתחילת חודש יוני השנה על שיתוף הפעולה ביניהם, חברת adidas ומעצב העל Jeremy Scott משיקים דרופ חדש DIP2 בצבעי הסוואה שמציגה את אהבתו של מעצב הבית של מוסקינו לביטוי הכולל דמויות צבעוניות ועיצובים נועזים.

הקולקציה כוללת עליוניות במגוון דגמים לצד דגמי מכנסיים, כאשר ריטי הלבוש כולל צבעי הסוואה בגוון ירון ועיטורי דמויות בצבעי ניאון צבעוניים וכמובן כפכפי הטד שייחטפו מהמדפים במהרה.

טווח מחירים: 250-600 שקל. JEREMY SCOTT DIP2| ADIDAS. ניתן להשיג בחנויות אדידס נבחרות ובאתר הסחר הרשמי.

adidas x jeremy scott dip2 - קפוצון 400 שקל. יח"צ חו"ל,
adidas x jeremy scott dip2 - קפוצון 400 שקל/יח"צ חו"ל

אקססוריז

קולקציית המשקפיים החדשה לסתיו-חורף של ורסאצ'ה

הקולקציה של ורסאצ'ה ממשיכה את הקו המזוהה של המותג האיטלקי עם תכשוטים, סמלים אייקונים כמו מדוזה וסיכות ביטחון, שילוב של חומרים כמו ידיות דמויות גורמט, עדשות שקופות וחיתוכי תלת ממד בגימורים יוקרתיים.

בקולקציה זו תמצאו משקפי שמש עם נוכחות מתוחכמת לנשים, משקפי שמש אייקוניים לגברים ומשקפיים אופטיים בגירסה קלילה ונשית למשקפי הביגי של המותג להענקת טוויסט עכשווי.

טווח המחירים בקולקציה: 1,140-1,575 שקל. להשיג ברשתות ובחנויות האופטיקה המובחרות

וורסצ'ה סתיו חורף 21-22 מחיר הוא 1,450 שקל  היא 1,575 שקל. יח"צ חו"ל,
וורסצ'ה סתיו חורף 21-22 מחיר הוא 1,450 שקל היא 1,575 שקל/יח"צ חו"ל

קולקציית טבעות אירוסין של "אליוף תכשיטים"

בקולקציית טבעות האירוסין של אליוף תכשיטים ניתן להתרשם מטבעות בעיצוב קלאסי יוקרתי, לצד עיצובים אישיים, בשלושה צבעים: זהב לבן, זהב צהוב וזהב וורוד. החיתוכים כוללים עיגול, לב, טיפה, אובל או מרובע. ישנן טבעות עם שיבוץ יהלום קלאסי, עם תוספת יהלומים בצדדים ואף גירסא ייחודית של טבעת עם יהלום צהוב.

מחירים קולקציית אירוסין: החל מ-4000 שק. ניתן להשיג ב"אליוף תכשיטים", לפרטים: https://alayof.com/

עדי הימלבלוי בקמפיין לאליוף תכשיטים. שי כהן ארבל,
עדי הימלבלוי בקמפיין לאליוף תכשיטים/שי כהן ארבל

תכשיטי Pandora משיקים קולקציה חדשה לחורף 2021

קולקציית החורף החדשה של פנדורה FOR EVERY STORY המציגה מגוון רחב של פריטים בעלי חיתוכי זרקונים וקריסטלים קלאסיים המשולבים ביחד בצורה חדשנית בתכשיטים, שילוב של צבעוניות עמוקה ועונתית שתכניס אותנו לאווירת החורף שבפתח

הקולקציה מתמקדת בתכשיטי כסף בהשראת כוכבי השמיים, וסדרת התכשיטים TIMELESS ELEGANCE המציגה תכשיטי כסף ורוז אלגנטיים בשיבוץ קריסטלים ורודים, כחולים ובשילוב זרקונים שקופים נוצצים.

ניתן להשיג ברשת חנויות PANDORA, ברשת JACKIE-O, בחנויות התכשיטים המובחרות ובאתר: https://www.pandora-shop.co.il/

pandora קולקציית התכשיטים החדשה של פנדורה. יח"צ חו"ל,
pandora קולקציית התכשיטים החדשה של פנדורה/יח"צ חו"ל

פנאי

ספר הילדים "תיק הכוונות הטובות" - לי מנחם

מנחם מתרגשת להציג ספר ילדים שהקדישה לבתה גאיה (4). תיק הכוונות הטובות הוא ספר אופטימי המאפשר לילדים לגלות את הטוב בעצמם וחשיבותו של התייחסות לאחר. זהו ספרה הראשון של לי מנחם, גאיה מקבלת ליום הולדתה מתנה מיוחדת במינה: תיק של כוונות טובות. לתיק הזה יכולה גאיה להכניס מעשים טובים וכוונות טובות שנתקלת בהן במהלך היום. גאיה מגלה שלעשות טוב ולתת תשומת לב לדברי הטובים שקורים לה ילמד אותה להיות קשובה וטובה לעצמה.

מחיר הספר : 64 שקל. ניתן להשיג באתר ייעודי לקנייה: www.leemenahem.com וברשתות הספרים סטימצקי וצומת ספרים.

לי מנחם עם הספר תיק הכוונות הטובות. יחסי ציבור,
לי מנחם עם הספר תיק הכוונות הטובות/יחסי ציבור

מזון

חברת ישרקו מציעה, עוגת פנטונה במגוון טעמים ומילויים

לקראת יום העוגה הבינלאומי המתקיים ב-26.11, חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם מציעה עוגת פנטונה במהדורה מוגבלת. העוגה מיוצרת ע"י חברת בלוקו האיטלקית אחת היצרניות הגדולות של עוגת הפנטונה.

עוגת פנטונה הינה עוגה מבצק שמרים עשיר, נימוחה ואוורירית ומכילה לרוב צימוקים קליפות תפוזים מסוכרים, שקדים ועוד. לרוב, צורתה היא של גליל גובה ומוארך. העוגה נחשבת לחלק מהמאכלים המסורתיים המסורתיים של חג המולד באיטליה ומוגשת כקינוח בסיום ארוחת הסילבסטר.

המחיר החל :55-120 שקל. ניתן לרכוש ברשת טיב טעם וגם באמצעות אתר המכירות און ליין משלוח גם בשבת www.tivtaam.co.il.

ישרקו עוגות פנטונה. אסף לוי,
ישרקו עוגות פנטונה/אסף לוי

אסם-נסטלה משיקה תוספות פריכות למרקי החורף

לקראת החורף הקרוב, אסם-נסטלה משיקה מהדורת חורף קולינרית עם שני מוצרים חדשים המיועדים כתתוספת קריספית למרקים:

מיני קרוטונים MIX בארבעה טעמים מנצחים לשילוב נהדר: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא.

שקדי מרק מקלונים במהדורה מיוחדת במרקם פריך. המוצר אינו מסומן והוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.

להשיג ברשתות השיווק.

מיני קרוטונים מיקס. סטודיו אסם,
מיני קרוטונים מיקס ב-4 טעמים: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא/סטודיו אסם
שקדי מרק מקלונים. סטודיו אסם,
שקדי מרק מקלונים, פריכים ועם רכיבים טבעיים בלבד/סטודיו אסם

מעדנות משיקה פיצות באריזה מוגדלת עם 100% מוצרלה

חברת מעדנות, ממובילות תחום המאפים להכנה ביתית, מרחיבה את סדרת הפיצות הדקות ומשיקה שתי פיצות באריזה מוגדלת לקהל הבוגר - פיצה שוק ופיצה נפוליטנה מבצק דק, אוורירי וקריספי, רוטב מעגבניות מובחרות, 100% גבינת מוצרלה ותוספות מפנקות.

הפיצות הקפואות החדשות שמושקות במיוחד לקראת החורף, נותנות מענה למגמות הקולינריות בקרב הצרכנים הישראלים שמחפשים יותר תחכום בפיצות שלהם, גם בבצק וגם בתוספות והן גדולות יותר משאר הפיצות בסדרה (330/380 גרם לעומת 210-270 גרם) וניתנות להכנה בתנור בתוך כ-10 דקות.

פיצה נפוליטנה עם 100% גבינת מוצרלה
פיצה שוק - צבעונית הכוללת פלפל אדום, פלפל צהוב, ברוקולי ובצל, וגבינת מוצרלה 100%

טווח מחירים (לפי אתר פרייסז): פיצה נפוליטנה פיצה שוק : 16-23 שקל.

פיצה פרימיום - פיצה שוק של מעדנות לקהל הבוגר לקרא החורף. יחסי ציבור,
פיצה פרימיום - פיצה שוק של מעדנות לקהל הבוגר לקרא החורף/יחסי ציבור

לוטוס משיקים עוגיות סנדוויץ'

דיפלומט, המשווקת הרשמית של המותג הבינלאומי לוטוס lotus biscoff, משיקה סדרת עוגיות סנדויץ' עגולות עם שני טעמי מילוי: קרם בטעם וניל וקרם לוטוס. העוגיות אינן מכילות צבעי מאכל ומתאימות גם לטבעוניים.

150 גרם, 15 עוגיות ממולאות, להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

עוגיות לוטוס סנדוויץ' במילוי קרם בטעם לוטוס.. יח"צ דיפלומט יבואן רשמי,
עוגיות לוטוס סנדוויץ' במילוי קרם בטעם לוטוס/יח"צ דיפלומט יבואן רשמי

סדרת רטבי Dip & Spread החדשה של אסם-נסטלה

אסם-נסטלה משיקה סדרה חדשה המכילה שישה רטבים חדשניים וטעימים: סדרת Dip & Spread בבקבוקים לחיצים ubוחים לשימוש. chi vygnho: מיונז בסגנון צרפתh' ספייסי איולי, MIX - מיונז מתובל בנגיעות קטשופ, איולי שום במרקם קליל, ובתוספת שום, סלסה מקסיקנית וברביקיו

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

סדרת דיפ אנד ספרד. סטודיו אסם,
סדרת דיפ אנד ספרד/סטודיו אסם

ניקיון

מארז כדורי צמר למייבש הכביסה מבית "STEAMERY STOCKHOLM"

כולנו אוהבים את הבגדים שלנו רכים, נעימים וכמה שפחות מקומטים אחרי הכביסה, אבל פעולת המייבש מקשיחה אותם ויוצרת חשמל סטטי הגורם לתחושה לא נעימה למגע. רשת "חשמל נטו" מציגה פתרון קל, אקולוגי וחסכוני. כדורי צמר ייחודיים למייבש הכביסה מבית המותג השוודי היוקרתי "STEAMERY STOCKHOLM" מדגם TUMBLE DRYER WOLL BALLS.

הכדורים העשויים מ- 100% צמר אורגני טבעי, מרככים את הבגדים בזמן פעולת הייבוש, מנטרלים חשמל סטטי וגורמים לקיצור זמן הייבוש ב10 עד 30 אחוזים מהזמן. מדובר בתחליף מושלם לדפי הפלסטיק הריחניים למייבש שאינם מתכלים. למעשה אין צורך להוציא את כדורי הצמר מהמייבש שכן הם עמידים למשך שימוש של 3 עד 5 שנים!

מחיר: 119 שקל. ניתן להשיג ברשת "חשמל נטו" ובאתר

כדורי סטימרי. 95 שקל. יח"צ חו"ל,
כדורי סטימרי. 119 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully