וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OH!GLOW מרחיבה את פעילותה, ממנה שני בכירים

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 12:26

קבוצת DNO מכריזה כי הפלטפורמה עתידה להיכנס לשווקי האי-קומרס החזקים בעולם. יוני שור מונתה לתפקיד מנהלת הפעילות השיווקית בישראל, רועי רדמן ינהל את הפעילות בדרום מזרח אסיה

קבוצת DNO , מי שעומדים איתנה מאחורי פלטפורמת אי קומרס שהוקמה בהשקעה של למעלה מ- 250 אלף דולר, מכריזה כי כעת, בהשקעה נוספת של 3 מיליון דולר, הפלטפורמה עתידה להיכנס לשווקי האי-קומרס החזקים ביותר בעולם - ארה"ב, אירופה ואיחוד האמירויות. ההתרחבות בקבוצה מורגשת ברמה הארגונית בעיקר מבפנים ובימים האחרונים מונתה יוני שור לתפקיד מנהלת הפעילות השיווקית בישראל, ורועי רדמן קודם למנהל פעילות דרום מזרח אסיה.

יוני שור. יחצ,
יוני שור/יחצ

דנה זילברשטיין ועפרי שיש, מנכ"ל ובעלים משותפים בחברת D.N.O Group מוסרים: "D.N.O Group היא חברה המתמחה ביבוא ורגולציה של מעל 60! מותגי אינדי כולם נקיים ונטולי אכזריות, כבר למעלה משבע שנים ברחבי העולם, וכעת לאחר השקה מוצלחת בישראל ומדינות נוספות, אנחנו הולכים להפוך את תחום ה - DTC ( DIRECT TO CONSUMER), ולהנגיש מייצגי אינדי מלאים לקהל הרחב בכל רחבי העולם".

יוני שור עוסקת בעשור האחרון בשיווק דיגיטלי, ביצירת קונספט ותכנים ויזואליים למותגי אופנה ולייף סטייל בישראל, מגיעה מעולם אקדמאי של תקשורת, שיווק וצילום. ההתמקדות ותשומת לב של יוני בקבוצה בשנתיים האחרונות היא הקמת חטיבת שיווק העונה לצרכי הפלטפורמה, אך לאחרונה קודמה להיות מנהלת הפעילות השיווקית בישראל מה שאומר שתרכז ותנהל את כל אפיקי השיווק החיצוניות והפנימיות של פלטפורמות ה e-commerce, החל מתכנון אסטרטגיה של עשרות מותגים אינדים שמתחילים את דרכם בישראל, הרצת המותג והשקתו בשוק , ועד יצירת קמפיינים מקוונים פרסום ומכר בישראל. "האתגר בתפקיד ובכלל בתחום הזה", מספרת שור, "היא שאנו ניצבים בפתחה של תקופה מעולה עבור מותגים אינדים, כאשר כל העניין הוא להיות ייחודי, שונה ובלתי נשכח. עם מותגי האינדי שיוצא לי לעבוד מדי יום, אני מקפידה לשלב יצירתיות וסיפור לצד כלים מקוונים סופר-אנליטיים, והשמיים הם הגבול".

רועי רדמן. יחצ,
רועי רדמן/יחצ

רועי רדמן, התגורר ופיתח קריירה בסין בששת השנים האחרונות, מגיע מעולמות הסטארט אפ, שירותים רפואיים, מסחר אלקטרוני ו-VR/AR. כחלק מפעילויותיו בסין, שיתף פעולה עם חברות מקומיות יחד הקימו מרכז טכנולוגי עבור חברות ישראליות המתרחבות במזרח.

כיום, רדמן קודם למנהל פעילות דרום מזרח אסיה, זאת בזכות ידע רב ושליטה מלאה בייבוא וייצוא, ניהול ותמיכה מלאה לחברות בינלאומיות בכל תהליך הגדילה שלהן בשווקים בסין, החל מהקמת מרכזים לוגיסטיים, מערך מכירות, משרדים והטמעה מלאה של המותגים בשוק עד לשלב המכר. לצד השפה המנדרינית, אותה הוא דובר באופן שוטף, השליטה שלו בדרום מזרח אסיה וניהול הפעילות של הקבוצה שם, התאים מאוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully