וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תפלי ברגע האחרון: הטיפ שיציל לך את בלאק פריידי

פרסום בשיתוף סלקום

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 10:40

חודש הקניות ברשת הגיע ואם גם אתם כבר לא יכולים לחכות, הנה משהו שחובה לקרוא לפני שיוצאים לדרך - איך מוודאים שלא נתבאס ונתקע ברגע האמת, כמה שווה להשקיע בחיפוש אחר המבצעים הכי שווים ומה אסור לשכוח?

גבר אישה עושים קניות אונליין. ShutterStock
מוכנים לחגיגת הקניות של נובמבר?/ShutterStock

אם עוד לא שמתם לב במקרה - החודש הכי כיף של השנה כבר כאן. לא, אנחנו לא מתכוונים לחופש הגדול ואפילו לא לתקופת החגים, אלא לנובמבר כמובן, חודש הסיילים, המבצעים, ההנחות ובעיקר, הקניות אונליין.

ShopingIL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי, סייבר מאנדיי - כל השמות הללו הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהלו"ז השנתי שלנו ורבים מחכים לימי הקניות הגדולים כדי להתחדש, להתפנק ולרכוש את מה שהם הכי רוצים.

אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך והעכבר מתחיל לשוטט בין האתרים והדילים השונים, קבלו 4 טיפים מנצחים לשופינג אונליין מדויק ומצוין:

תתחברו לכל רשימת תפוצה שיכולה לעזור לכם - נכון, לקבל מיילים לאורך השנה אחרי שנרשמתם למשהו יכול להיות קצת מציק, אבל מה זה קצת מציק לעומת חיסכון של המון כסף? אז אל תהססו לשים את השם ואת כתובת המייל שלכם (אבל רק במקומות שאתם מכירים ויודעים שהם בטוחים) וברגע האמת, תוכלו לקבל מהם הודעות על המבצעים והמוצרים הכי חמים ברשת.

סלקום נובמבר. יח"צ,
סלקום נובמבר/יח"צ

תוודאו שיש לכם אינטרנט חזק ומהיר - אחד הדברים הכי מבאסים ומתסכלים שיכולים להיות זה לשבת שעות על האתרים, לחפש, למצוא את מה שרציתם ולראות איך הכל יורד לטימיון כי הרשת שלכם בדיוק נפלה או האינטרנט שלכם איטי מדי ומישהו אחר כבר הספיק לקנות את המוצר לפניכם.

מי שנערך לשופינג אונליין בחגי הקניות של נובמבר יודע שאין תחליף לאינטרנט טוב ואמין, כמו הסיבים של סלקום, שם מציעים לכם במסגרת המבצעים המדהימים של החודש: חבילת סיבים 1Gb, במחיר זהה לזה של 600Mb - 99 ש"ח לחודש בלבד, למשך שישה חודשים (במקום 119 ש"ח). כך מגדילים את מהירות האינטרנט עד כמעט פי 7 מהגלישה הממוצעת בישראל, ומשפרים את יציבות הגלישה מהמכשירים בבית.

למבצעי סלקום לחגיגת נובמבר לחצו כאן>>

אל תפסיקו לחפש עד שתמצאו את ה-דיל - לאורך כל החודש תראו לא מעט הצעות מעניינות ולפעמים אנחנו מסתפקים בדיל הטוב הראשון שאנחנו רואים. אבל נובמבר הוא בדיוק הרגע להשקיע עוד טיפה ולמצוא את המבצעים שבאמת יחסכו לנו כמה שיותר ויתנו תמורה מיוחדת.

סלקום נובמבר. יח"צ,
סלקום נובמבר/יח"צ

בסלקום מחכים לכם כמה דילים שרק צריך לבחור מהם בחודש השופינג הזה:

טריפל - כולל אינטרנט עד 100 מגה, סלקום tv וסופר WiFi מגדיל טווח ב-99 ש"ח לחודש בלבד לחודשיים הראשונים, ורק 169 ש"ח בחודש לאחר מכן

סלקום tv - אפליקציית סלקום tv לצפייה מטלוויזיות חכמות וטאבלטים בלי ממיר - חודש ראשון בחינם, ואז ב-99 ש"ח בלבד לחודש (ברכישה באתר בלבד)

וגם - מבצע מטריף למי שנהנים מצפייה בטלוויזיה בבית - סלקום tv רק ב-49 ש"ח לחודש בחודשיים הראשונים, ו-99 ש"ח בלבד לחודש לאחר מכן

כל המבצעים המיוחדים האלו בתוקף עד ה-15.11.2021 והם המשתלמים ביותר - אז חפשו אותם ותהנו מהם.

למבצעי סלקום לחגיגת נובמבר לחצו כאן>>

תחשבו קדימה - הטווח הארוך נכון גם כשזה נוגע לבית שלנו, כמו עם טלוויזיה ואינטרנט, וגם בבגדים למשל. אם אתם קונים לילדים בסיילים של נובמבר, אל תסתפקו רק בבגדי חורף שמתאימים לעכשיו. המון רשתות מציעות כבר מחודש השופינג את קולקציות הקיץ המהממות שלהן ואתם יכולים לרכוש מעכשיו כל מה שתרצו במחירים שבעוד כמה חודשים יזנקו כלפי מעלה. רק חשוב לזכור כמובן שהילדים שלכם גדלים בקצב מסחרר והמידות יצטרכו להתאים לעוד כמה חודשים, כדי שהשמלה המקסימה שקניתם בחצי מחיר לא תהפוך פתאום לחולצת בטן.

אז עכשיו יש לכם את כל הטיפים שאתם צריכים כדי ליהנות מחגיגת השופינג של נובמבר הזה ואתם יודעים בדיוק מה לחפש, איפה לחפש ואיך לוודא שאתם נהנים מדילים מעולים ומהאינטרנט הכי טוב, שמבטיח חוויית גלישה חלקה ומוצלחת.

פרסום בשיתוף סלקום
  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully