וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים כסף מתנה לשופינג? הצטרפו עכשיו

בשיתוף וואלה! שופס

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 12:11

וואלה!שופס מציעה עכשיו גם מועדון חברים מיוחד, בו תקבלו בכל חודש 20 ש"ח במתנה, שירות VIP מיועצי קניות אישיים, משלוחים בחינם, תקופת ניסיון ארוכה ומסיבות שופינג פרטיות, והכל ללא התחייבות. כל הפרטים בפנים

וואלה!שופס - שופס פלוס. יח"צ,
וואלה!שופס - שופס פלוס/יח"צ

גם לכם מתחשק כסף במתנה כל חודש? אולי לקבל משלוחים בחינם או 30 יום ניסיון על כל דבר שאתם קונים? אוהבים קשר אישי וישיר שיעזור לכם לרכוש בדיוק את מה שאתם רוצים וצריכים? אה, ומה עם מסיבות שופינג, איך זה נשמע לכם?

מסתבר שיש מקום בו אפשר למצוא מהיום את כל ההטבות האלו ואחרות. אנחנו ניצבים בפני חגי הקניות הגדולים של חודש נובמבר וזה נראה כמו הרגע בו כדאי לאתר את ההצעות הכי טובות ולהכיר את המקומות שיתנו לנו להרוויח כמה שיותר, כמו מועדון "שופס!פלוס" החדש של וואלה!שופס, מועדון חברים שמציע חוויית קנייה חדשה ומרגשת.

אתר הקניות הגדול בישראל חוגג כבר יותר משני עשורים, אבל כמו תמיד, הוא יודע להתחדש וכל מי שנכנס אליו בשנה האחרונה יכול היה להבחין במהפכה של ממש, שכללה מתיחת פנים לפני האתר, כדי שכל קנייה תהיה בטוחה, נעימה ואיכותית בהתאם למה שאנחנו מחפשים בשופינג אונליין ב-2021. בנוסף, בוואלה!שופס הגדילו משמעותית את כמות ומגוון המוצרים שאפשר למצוא באתר, ופתחו שני סניפים באילת, שם מציעים לכם מחירים באמת מטורפים והכל ללא מע"מ.

אבל החידוש האחרון, ואולי המשמעותי והגדול מכולם, הוא מועדון החברים. יש לא מעט אתרי קניות אונליין ברחבי הרשת, אבל מועדון החברים שופס!פלוס הוא זה שמאפשר לוואלה!שופס להיבדל היום מכל השאר, בזכות יתרונות שונים שהוא מספק לגולשים והצעות מיוחדות שיעזרו לכם להיכנס לעניינים בדיוק בזמן לכבוד חגיגת הקניות אונליין של החודש הזה.

וואלה!שופס - שופס פלוס. יח"צ,
וואלה!שופס - שופס פלוס/יח"צ

מה למשל אפשר למצוא במועדון החברים החדש של שופס!פלוס?

* כסף במתנה - בכל חודש מקבלים חברי המועדון 20 ש"ח למימוש באתר כדי שתוכלו לפנק את עצמכם

* מועדון החברים מציע שירות משלוחים בחינם על אלפי מוצרים שונים ו-30 יום ניסיון על כל מוצר. אם תגלו שמה שקניתם לא מתאים לכם - תוכלו להחזיר אותו ולקבל את הכסף בחזרה

* שירות נוסף הוא של החזרות בחינם על אלפי מוצרים המסומנים באתר, כך שאתם יכולים להיות רגועים בכל רכישה

* עוד חידוש שתמצאו בשופס!פלוס הוא קשר ישיר וקבוע עם יועצי קניות אישיים (כן, באמת), שמבטיחים שירות VIP לכל רכישה וזמינים עבור חברי המועדון בטלפון, במייל ואפילו בווטסאפ

* לחברי שופס!פלוס מחכים מבצעים מדהימים ובלעדיים, כאלו שיכולים לחסוך עשרות ומאות שקלים באופן קבוע

* מדי פעם יתקיימו מסיבות שופינג, שרק חברי המועדון יקבלו עליהם הודעה מראש. במסיבות האלו אפשר יהיה ליהנות מימי מכירות מיוחדים עם סיילים שיעיפו אתכם לשמיים

ההצטרפות למועדון שופס!פלוס החדש היא בעלות של 9.90 ש"ח בלבד בכל חודש ויתרון נוסף הוא שאם תחליטו להצטרף, אתם למעשה לא מתחייבים על כלום - אפשר לבטל את החברות שלכם בלחיצת כפתור אחת, בכל רגע נתון. למרות שעם כל ההטבות והמבצעים האלו, כנראה שברגע שתצטרפו כבר תרצו להישאר.

כבר הרבה מאוד שנים שכל מי שקונה באופן קבוע בוואלה!שופס יודע שאפשר למצוא באתר את הדילים והמחירים הכי שווים ובנובמבר הזה יש באתר גם התחייבות למחיר הנמוך ביותר ברשת. רוצים עוד? הירשמו עכשיו לשופס!פלוס, מועדון החברים החדש, וגלו עולם שלם של הפתעות ומבצעים.

להצטרפות למועדון החברים שופס!פלוס לחצו כאן>>

בשיתוף וואלה! שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully