וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב של סוויסה וחדד

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 8:49

בתיאטרון 'בית ליסין' שבתל אביב, נערכה ברביעי האחרון פרמיירה להצגה "ראשון בסלקציה". את ההצגה, שעלתה במסגרת ערב הנעילה של פסטיבל התיאטרון הצרפתי, ביים יזם הפסטיבל - הבמאי, המפיק, התסריטאי והשחקן היהודי-צרפתי, סטיב סוויסה. ההצגה מביאה את סיפורו יוצא הדופן של אלפרד נקש, יהודי יליד אלג'יריה, שכונה 'השחיין מאושוויץ', ושרד את השואה. מדובר בהצגת יחיד בכיכובו של השחקן עמיר חדד. חדד הוא גם זמר ויוצר שייצג את צרפת בארוויזיון בשנת 2016, ואף הספיק לשתף פעולה עם הזמרת סיה.

יזם הפסטיבל סטיב סוויסה, הקים בישראל שלושה בתי ספר למשחק - בנתניה, אשדוד, ותל אביב, לטובת יהודים יוצאי צרפת שעלו ארצה. בסיום ההצגה הוא זכה למילים חמות מחברו הזמר והיוצר היהודי-אלג'יראי בעל השם העולמי אנריקו מסיאס, המוביל באמצעות המוסיקה שלו מסר של אחווה ושלום בין מדינות העולם ובפרט עם מדינת ישראל.

מיד לאחר ההצגה נערך אירוע לציון סיומו של הפסטיבל הצרפתי Horizons , במסעדת 'קנטינה' שבשדרות רוטשילד בתל אביב. האירוע כלל קבלת פנים וארוחת ערב בנוכחות שגריר צרפת בישראל אריק דנון ורעייתו מארי קריסטין. עוד נכחו והגיעו לברך את סויסה ואת חדד על ההצגה המוצלחת: רותי ומאיר שטרית, עמי וליזיקה שגיא, איש העסקים יונתן אברמצ'יק נותן החסות לפסטיבל, פרנק מלול מנכ"ל ערוץ i24news ואחד מבעלי הערוץ, הלגה וטדי גולסינגר, ואורחים נוספים.

יונתן אברמצ'יק, עמיר חדד וסטיב סוויסה. איציק בירן,
יונתן אברמצ'יק, עמיר חדד וסטיב סוויסה/איציק בירן
אנריקו מסיאס. איציק בירן,
אנריקו מסיאס/איציק בירן
רותי ומאיר שטרית. איציק בירן,
רותי ומאיר שטרית/איציק בירן
אריק דנון, מארי קריסטין, ליזיקה ועמי שגיא. איציק בירן,
אריק דנון, מארי קריסטין, ליזיקה ועמי שגיא/איציק בירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully