וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבושם החדש של ג'ימי צ'ו

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 10:35

וגם: הטכנולוגיה החדשה להצרת היקפים, הפתעות לקראת השנה החדשה, האיפור שישאיר אתכן שזופות גם בחורף וקולקציה כיפית במיוחד של משקפיים

גיבור עולמי

U ג'ימי צ'ו. יח"צ חו"ל,
URBAN HERO/יח"צ חו"ל

מותג העל ג'ימי צ'ו, ממותגי ההנעלה הנחשקים בעולם, משיק בושם חדש לגבר בשם URBAN HERO. צ'ו החל את עבודתו ב-1986, בסדנה במערב לונדון. עיצוביו התפרסמו לראשונה כשכיכבו במגזין "וווג". ב-1966 הוא הקים חברה הנושאת את שמו, ביחד עם תמרה מלון, מי שהייתה עורכת האביזרים בווג הבריטי.

ב-1998 פרץ צ'ו לשוק האופנה האמריקני כשפתח בוטיק ראשון בניו יורק ובהמשך בלוס אנג'לס. המותג כיכב בסרטים כמו "השטן לובשת פרדה" ו"סקס והעיר הגדולה", והפך לחביב הסלבריטאיות. ב-2001 מכר את חלקו בחברה ב 10 מיליון פאונד, ומאז עוסק ביצירת קו אופנה תחת רישיון מהחברה המרכזית. מלון טענה כי האביזר הכי נחשק הוא בושם, וב-2011 המותג השיק את הבושם הראשון שלו לנשים ובהמשך נוספו לפורטפוליו בשמי גברים ונשים.

ב-2019, השיק המותג את הניחוח אורבן הירו, וכעת מושקת הגרסה החדשה והמתחוכמת -ניחוח גברי ורענן לגבר המסתורי שמלא בביטחון, מרדני אך קריאטיבי. גבר אורבני, מתוחכם ונועז, שרואה את העיר כלוח הציור שלו ואת עלטת הלילה כמגרש המשחקים שלו. למרות האלגנטיות שבו, אורבן הירו הוא גבר של ניגודים, בעל פנים רבות, דבר הבא לידי ביטוי בניחוח נועז, מתוחכם המשדר ניגודיות, כפי שהלילה פוגש את היום, אלגנטיות פוגשת חספוס ואמנות פוגשת את החיים עצמם.

הבקבוק משקף בצורה חכמה את הדינמיות החופשית של הבושם, הקופסה ומציג את לוח הציור של רחובות העיר. האסתטיקה משקפת את הקווים הנקיים ואת החללים האורבניים. הגרפיטי הזהוב בולט על הרקע השחור הנוצץ. אביזרי המותג נמכרים בארץ ברשת "פקטורי 54" כשקו הבישום נמכר ברשתות הפארם.

seperator

להבית מלהיבה

להבית אקרמן. יובל חן,
להבית אקרמן/יובל חן

ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, משיקה לראשונה בישראל את SCIZER - טיפול חדשני להצרת היקפים ועיצוב הגוף שאינו פולשני, ומבטיח לסייע בצמצום הורדת שומן עיקש בגוף, עם תוצאות של מראה חטוב ומעוצב בזמן קצר יחסית.

המכשיר החדשני פועל על אנרגיית אולטרסאונד ממוקדת. הוא מהיר והטיפול נעשה במינימום כאב ובמקסימום יעילות על-ידי בקרת קירור ואפקט המאלחש את שטח העור המטופל שמאפשר העברת אנרגיה בעוצמה גבוהה יותר לאזור הטיפול. השומן שנמס לא נוצר מחדש.

תוצאות טבעיות נראות לאחר כ-15-20 דקות, ואין צורך בהחלמה או הרדמה כפי שנעשה בניתוח לשאיבת שומן. לקבלת תוצאות אופטימליות מומלץ לערוך 3 טיפולים בהפרש של 6 שבועות בין טיפול לטיפול. תאי שומן נהרסים לצמיתות לאחר טיפול סייזר בודד, אלמנט החימום משיג תוצאות עמוקות יותר, מאחר והטכנולוגיה חודרת עמוק יותר במינימום כאבים.

seperator

כריסטמס בקופסה

ל'אוקסיטן. יח"צ,
ל'אוקסיטן/יח"צ

רגע לפני סיום השנה האזרחית, לוקח אותנו מותג ל'אוקסיטן למסע קסום בפרובאנס עם מארזי קלנדר ייחודיים ומפנקים ההופכים את הספירה לאחור לקראת השנה החדשה למרגשת במיוחד. בתאים קטנים של הקלנדר מתחבאות 24 הפתעות בדמות מוצרים מפנקים מהסדרות האהובות של ל'אוקסיטן לטיפוח הפנים, השיער והגוף.

מה בקופסה? קרם ג'ל ידיים מקרר לריענון בניחוח ורבנה, חלב גוף וורבנה, שמן רחצה שקד, שמפו שקדים, קרם אימורטל, קרם ידיים פריחת הדובדבן, ג'ל רחצה וורבנה, סבון מוצק שיאה עדין במיוחד, מרכך שקדים, קרם פנים אקווה, קרם ידיים שקדים, סבון מוצק ורבנה, קרם רגליים חמאת שיאה, שמפו דריי אנד דמג' לשיקום שיער יבש ופגום, קרם פנים קל, קרם ידיים וורדים, ג'ל רחצה סיטרוס וורבנה, אולטרה ריצ' ליפ באלם, מרכך דריי אנד דמג' לשיקום שיער יבש ופגום, סרום לילה ריסט, קרם ידיים שיאה לטיפול אינטנסיבי, חלב גוף סיטרוס וורבנה, קרם ידיים חמאת שיאה דבש, קרם ידיים חמאת שיאה.

בנוסף מציע מותג ל'אוקסיטן מארז 24 הפתעות פרימיום במהדורה מוגבלת ויוקרתית בקופסה מעוטרת עם קישוטי זהב הכוללת 24 תאים ובתוכם מוצרים מקולקציות הפרימיום לטיפוח הפנים, השיער והגוף. הקופסה הייחודית יכולה לשמש כקופסת אחסון לתכשיטים, והיא מוצעת ב-599 שקל במקום 879 שקל.

seperator

צובעים את החורף

BRONZING COLLECTION UNDER THE SUN. יח"צ,
BRONZING COLLECTION UNDER THE SUN/יח"צ

כדי שנשאר שזופות וזוהרות גם בחורף, משיק מותג האיפור NARS את קולקציית BRONZING COLLECTION UNDER THE SUN במהדורה מוגבלת, שלוקחת את המראה השזוף לשלב הבא. הלחיים מקבלות נשיקה מהשמש באמצעות Bronzing Powder& Highlighting Powder שלה פורמולה חדשנית של ברונזר בקרם שהופך לאבקה במגע עם העור ומעניקה לו חימום עדין בגימור מאט חושני. הברונזר מבושם בניחוח שמן המונוי שמקורו בטהיטי ומגיע בגוונים אייקונים.

המותג משיק גם את קולקציית ORGASM ON THE BEACH ENDLESS SUMMER במהדורה מוגבלת אשר שואבת השראתה מהגוון האייקוני ORGASM, במפגש מעורר חושים.ORGASM OT THE BEACH CHEEK PALETTE, היא קולקציה צבעוניות שצוללת לעומקים חדשים באמצעות פלטת 6 גוני קורל מוזהבים עם פיגמנטים מושהים ושקופים שיוצרים פודרה חדשנית המעניקה לגוונים צלילות וססגוניות.

seperator

שת"פ רותח

Vogue. יח"צ חו"ל,
Vogue/יח"צ חו"ל

מותג המשקפיים Vogue משיק קולקציה חדשה לכל הגילאים בסימן FUN. המותג מציע קולקציה הכוללת מסגרות צבעוניות בשלל גוני פסטל, מסגרות שקופות וגם מטאליות בצורות גאומטריות, חלקן עם עיטורים כפולים וצורות בהשראת רטרו, מסגרות אולטרה-קלות כולל מסגרות מטאליות לגברים. חלק מהדגמים מאובזרים בשרשראות, לוגואים וניטים.

המותג מציע שת"פ רותח עם השחקנית מילי בובי בראון מסדרת הטלוויזיה המצליחה של נטפליקס -Stranger Things . בקולקציה שני דגמים של משקפי שמש בהשראת בירות האופנה פריז ומילאנו, להן העניקה את הטאץ' האופנתי. משקפי הקולקציה עוצבו עם סילואט נועז בגוני פסטל האהובים על מילי ביניהם: כחול בייבי, ורוד, סגול לילך וירוק מנטה ולצידם חום ושחור, את המשקפיים מעטר הלוגו MBB X VOGUE.

seperator

בזבוז מזון

THE FOOD WASTE EFFECT. יח"צ הלמנס,
THE FOOD WASTE EFFECT/יח"צ הלמנס

האמן הישראלי איתמר גלבוע הציג בוועידת האקלים בגלזגו מיצג שעוסק בבזבוז מזון ובהשלכותיו. המיצג כלל פסלים לבנים של מוצרי מזון מבוזבז בתוך חממה שקופה.

גלבוע, ישראלי המתגורר בהולנד, הפך לאמן פעיל שהתפרסם בעולם בזכות מיצגים בנושא מזון, רעב וסביבה. הוא עוסק בתיעוד אומנותי של צריכת מזון והשפעתה על האדם והסביבה. לקראת הוועידה הוא חבר למותג HELLMAN'S- הגלובאלי שפועל להציף את נושא בזבוז מזון ומניעתו.

THE FOOD WASTE EFFECT הוא מיצג אומנותי וויזואלי של 403 פסלים של מוצרי מזון על שולחן בתוך חממה שקופה. הפריטים שיצר מייצגים 117 ק"ג מזון מבוזבז - הכמות שזורקת משפחה ממוצעת בבריטניה שאירחה את הוועידה מדי חצי שנה. במיצג יש מידע על השפעת בזבוז המזון על גזי החממה ועל התחממות הגלובלית, והסבר על הקשר בין בזבוז מזון לבין סוגיות אקולוגיות שונות. במיצג יש הסבר כי אם המזון המבוזבז היה מדינה, היא הייתה ניצבת במקום השלישי בעולם בפליטת גזי חממה.

התמיכה של HELLMAN'S במיצג מבטאת את מחויבות המותג הגלובלי לפעול לצמצום בזבוז מזון בעולם. כחלק מאג'נדה זו, הלמנס פועל במדינות רבות להעלאת המודעות לנושא בקרב צרכנים ומוסדות, ולמתן כלים לצמצום בזבוז המזון בכל בית ובית. החברה הקימה את "רפורמת המזון לקיימות ובריאות" - מיזם עסקי שמטרתו הפחתה למחצית של בזבוז מזון על-ידי צרכנים, לצד הפחתת בזבוז גם בתהליכי ייצור המזון שמקיימת החברה עצמה. החברה מאמינה כי בעזרת שותפים מקומיים במדינות השונות, מהלכים פרסומיים בעשרות שפות ופעולות פנימיות וחיצוניות, אפשר לייצר שינוי והשפעה מיידים על הסביבה שבה חיים כולנו.

seperator

נושמים לרווחה

קלינקס. יח"צ קלינקס,
קלינקס Natural fresh/יח"צ קלינקס

מותג קלינקס האהוב והמוכר בזכות נייר הטישו הרך והאיכותי שלו מבית ענקית מוצרי הצריכה קימברלי קלארק מרחיב את פורטפוליו המוצרים שלו ומשיק לקראת החורף את קלינקס Natural fresh. מדובר בטישו ייעודי המסייע בפתיחת אף סתום ומקל על הנשימה הודות לתוספת תמציות אקליפטוס ומנטול. Natural Fresh אידיאלי לשימוש בעיקר בתקופת החורף במהלכו רבים סובלים מאף גדוש, אדום ומגורה.

נתוני סטורנקסט מצביעים על גידול של כמעט 50% בשימוש בטישו בחודשי החורף לעומת חודשי הקיץ. הטישו החדש Natural Fresh, הוא טישו תלת שכבתי המועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול. סגולות שמן האקליפטוס והמנטול ידועות כמנקות את דרכי הנשימה, מסייעות בפתיחת סינוסים, ומקלות על הצטננות ומחלות נשימתיות שונות. בקימברלי קלארקס-חברת האם של קלינקס, פועלים כל העת על פיתוח מוצרים סביבתיים ככל שניתן ולכן הטישו החדש ישווק באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מחזור.

seperator

נכנסים לפרופורציה

פרופורציה. מדיקל נובה,
פרופורציה/מדיקל נובה

רשת מרפאות פרופורציה, ממובילות תחום האסתטיקה מעל 30 שנה, רכשה לאחרונה עשרות מכשירי לייזר חדשים של המותג Alma Lasers בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים. במסגרת העסקה, רכשה הרשת את מכשיר Soprano Titanium, שנמצא בחזית החדשנות בטכנולוגיית ה-SHR וה-HR. המכשיר הופך את תהליך הסרת שיער בלייזר ליעיל יותר באופן משמעותי. השימוש במכשיר מעניק למטופל טיפול בזמן קצר יותר של בין 4-10 דקות בממוצע לאזור ללא כאבים. שיטת הטיפול במכשיר מתאימה לכל גוני העור, גם עור שזוף וכהה.

בעוד ששיטת ה-HR, היא שיטת עבודה המוכרת כיום ברוב מכשירי הלייזר, אשר בה האנרגיה מועברת באופן מידיי ונקודתי באזור המטופל, שיטת SHR, היא פטנט ייחודי המבוסס על פיזור האנרגיה בתנועה חופשית באזור המטופל בצורה בטוחה, יעילה ונעימה יותר. הרשת תציב את המכשירים ב-14 סניפיה הפזורים ברחבי הארץ.

seperator

לאב יו לביוס

לביוס. אפרת אשל,
לביוס/אפרת אשל

מותג LABIOS (לביוס) מציע לחורף 2022 סדרת שפתוני לחות איכותית בצורת כדור, ב-5 טעמים ייחודיים וטעימים במיוחד: מסטיק, דובדבן, וניל, נענע ואבטיח. שפתוני LABIOS מיועדים לטיפול ולטיפוח השפתיים, מניעת יובש ושפתיים סדוקות - תופעות שהן חלק מפגעי החורף והקור. השפתון גם מטפח ומשמש הגנה מפני פגעי הסביבה. הוא מעניק לחות והזנה ומרגיע שפתיים מגורות.

השפתונים נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש, לא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים פראבנים. אגב שפתון הדובדבן יכול לשמש גם כשפתון המותיר גוון אדמדם על השפתיים. לביוס נמכרים ברשת סופר פארם ובדלפק בית המרקחת ברשת BE.

seperator

נלחמים בצלוליט

417-. יח"צ,
417-/יח"צ

מותג הקוסמטיקה הישראלי הבינלאומי 417- המציע ליין מוצרי טיפוח יוקרתיים מבוססי חומרים טבעיים, המשווקים באופן בלעדי ברשת סופר פארם, משיק סדרה חדשה ומהפכנית לטיפול בצלוליט. הסדרה כוללת בשלב ראשוני 2 מוצרים - פילינג גוף מקציף לטיפול בצלוליט וקרם אנטי צלוליט. המוצרים הם חלק מליין מוצרי טיפוח טבעוניים על בסיס ויטמינים, קפאין, תמציות צמחים ובוץ.

בפיתוח המוצרים החדשים הושקעו כ-500 אלף שקל והם כוללים: פילינג גוף מקציף לטיפול בצלוליט המכיל בוץ טבעי הידוע בתכונות הידוק ומיצוק, ומכיל 71.5% רכיבים שמקורם מהטבע. הפורמולה משלבת מינרלים המעניקים לעור פילינג טבעי, הסרת תאים מתים, החלקה ומיצוק העור. המוצר השני הוא קרם אנטי צלוליט המכיל 95% רכיבים שמקורם מהטבע, מזין ומלחלח את העור, תוך הידוק ומיצוק העור, מכיל בוץ ומינרלים בים המלח.

מוצרי 417- מבוססים ומכילים מינרליים, רובם המכריע טבעוניים וכולם מבוססים על רכיבים טבעיים. צוות של כימאים במעבדות המחקר המובילות באירופה פיתחו את המוצרים עם נוסחאות המשלבות טכנולוגיה לשיפור נראות האור תוך התעוררות חושית.

המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח לעור - קרמים לעור הפנים, פילינג, סרום, מסכות ועוד, מוצרים לגוף כדוגמת קרמים, סבונים, מלחים, בוץ לגוף ועוד ומוצרים בהתאמה לצרכי העור כדוגמת קרמים לטיפול בקמטים, פיגמנטציה, הצרת היקפים ועוד.

seperator

חוטפים חטיף

Quaker Snack. יח"צ,
Quaker Snack/יח"צ

מותג שטראוס פריטו-ליי, משיק לראשונה בעולם חטיף בוטנים עם שיבולת שועל המציע אלטרנטיבה טובה יותר לנשנוש בשילוב רכיבים עם ערך מוסף. זו הפעם הראשונה בה צוות הפיתוח של חטיבת המלוחים של שטראוס מפתח מוצר תחת המותג קוואקר -מותג בינלאומי מוביל בעולם לשיבולת שועל מעל 140 שנה, המיוצר במפעל החברה בשער הנגב.

תהליך הייצור מבוסס על פריצת דרך טכנולוגית ברמה עולמית, שכן תהליך הניפוח של חטיפים לא נוסה בעבר על תערובת המכילה שיבולת שועל. המוצר מעורר ענין בשווקים גלובאליים בהם מופץ קוואקר.

אורח החיים האינטנסיבי מעצים את הצורך בפתרונות בעלי ערך מוסף תזונתי לאכילה בין הארוחות ללא פשרה על הטעם או החוויה שבנשנוש. לפני נתוני סטורנקסט, חלה בשנים האחרונות עלייה בצריכת החטיפים, זאת לצד גידול בביקוש למוצרים בעלי ערך מוסף תזונתי. כך למשל ניתן להצביע על גידול של 39% במכר מוצרים המכילים שיבולת שועל. Quaker Snack מכיל 16% שיבולת שועל, הוא אפוי, אינו מעיל גלוטן, טבעוני ומוצע גם באריזה אישית של 20 גרם המכילה 112 קלוריות בלבד. שיבולת שועל נחשבת כ"דגן על" עתיר ברכיבים תזונתיים, ועשיר במיוחד בחלבונים מהצומח, בסיבים תזונתיים ובמינרלים כגון ברזל, סידן ומגנזיום.

seperator

עוגיות עם אחריות

ערגליות. סטודיו אסם,
ערגליות/סטודיו אסם

כחלק מהאחריות ומהמחויבות של אסם-נסטלה לשמירה על איכות הסביבה, ערגליות -המותג האייקוני בישראל כבר 40 שנה, ועוגיות מיני ממולאות, נפרדות מאריזות הקרטון ששמרו עליהן, וישווקו באריזת שקית בלבד. זאת כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים בשנים הקרובות, ועל-מנת לעמוד ביעדי הקיימות שהציבה לעצמה אסם נסטלה עד לשנת 2025.

המהלך נעשה בהמשך לצעדים שכבר נעשו. אריזת המינט החדשה היא איכותית ושומרת על טריות, פריכות, ונוחות השימוש. השינוי בהפחתת קופסת הקרטון יוביל לחיסכון של 35 טון נייר ו-6 טון פלסטיק בשנה. בנוסף, במחקר פנימי שנעשה באסם-נסטלה, עלתה העדפה מובהקת לאריזה החדשה לאור ההשפעה החיובית על איכות הסביבה ועל שמירת טריות המוצר, ובחברה ממשיכים לקדם תוכנית רב שנתית לשמירה על הסביבה, הגברת המחזור והפחתת השימוש בפלסטיק ובקרטון.

מהלך המעבר לשקיות למינט במקום קרטון, הוא חלק משמעותי באג'נדה של שמירה על הסביבה ועל כדור הארץ. אי שימוש בנייר ובפלסטיק יקטין את כריתת העצים ופליטות הפחמן. בחברה מוסיפים עוד ועוד צעדים בנושא הקיימות ושמירה על הסביבה מתוך הבנת המשמעות כשחקן מרכזי בקטגוריה להובלת שינוי חברתי וסביבתי בנושא.

seperator

דיפ איט

Dip & Spread. סטודיו אסם,
Dip & Spread/סטודיו אסם

באסם הפנימו כי שימוש ברטבים הוא טרנד צומח בשנים האחרונות, והרטבים הפכו למרכיב מרכזי בשולחן האוכל כי הצרכנים הבינו שעם רוטב טוב ניתן להפוך ארוחה לחוויה ולקבל מנה כמו במסעדה, אפילו לשדרג כריך פשוט. שוק הרטבים בישראל עומד כיום על כ-460 מיליון שקל בשנה, ונמצא במגמת גידול מתמדת.

קטגוריית רטבי "על השולחן" - מיונז לחיץ, מיונז במטעמים, ברביקיו, ועוד רטבים בקבוקי סקוויז ושפופרת, מהווה כ-35 מיליון שקל בשנה האחרונה עם גידול של 82%. ממחקר שאסם-נסטלה ערכה נמצא כי 93% מהצרכנים, צורכים רטבים בתדירות של פעם בשבוע לפחות, ומתוכם 77% צורכים רטבים 2-3 פעמים בשבוע.

עכשיו, משיק מותג אסם-נסטלה לראשונה בישראל סדרה חדשה המכילה 6 רטבים חדשניים וטעימים. סדרת Dip & Spread בטעמים מטריפים ובבקבוקים לחיצים נוחים לשימוש: מיונז בסגנון צרפתי בטעם מיוחד ובמרקם מושלם; ספייסי איולי עם נגיעות חלפיניו וצ'ילי מתוק במרקם קליל, ובחריפות מעודנת; MIX מיונז מתובל בנגיעות קטשופ; איולי שום במרקם קליל ובתוספת שום; סלסה מקסיקנית אמיתית עשירה בעגבניות ופלפלים; רוטב ברבקיו עשיר, סמיך וארומתי כמו בדיינר אמריקאי.

seperator

לביבות או לא להיות

Cook and Bake. רונית טברון,
Cook and Bake/רונית טברון

לרגל חג החנוכה שנמצא מעבר לפינה, משיקה רשת Cook and Bake - רשת המולטי ברנד מהמובילות בתחום הבישול והאפייה, מארז מושלם המתאים להכנת לביבות ולשימוש במטבח כל השנה וגם להכנת פנקייקים. המארז בתוקף החל מה-9.11.21 ועד ה-27.11.21.

seperator

על הסכין

דורקו. hj"m,
דורקו/hj"m

דורקו, מותג סכיני הגילוח השלישי בגודלו בעולם, משיק סכין מותאמת לנשים. המותג הקוריאני שמביא את סכיני הגילוח מהאיכותיים והמשתלמים עד הבית, משקיע בחידושים ובשיפורים טכנולוגיים ושומר על מחיר משתלם. המותג מיישם את הניסיון שצבר בייצור סכיני גילוח לגברים, ולאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי, משיק סכין נשית באיכות גבוהה ומחיר משתלם.

Dorco For Her מורכבת מ-6 להבים מפלדת אל חלד המעניקים גילוח חלק במעבר אחד. עיצוב הסכין והידית הגמישה במיוחד, מאפשרת לסכין להתאים את עצמה לקימורי הגוף. פס הסיכוך הכפול של הסכין מועשר בשמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור. מבנה הסכין מאפשר זרימה פתוחה של מים לניקוי נוח של הסכין ועמידות לאורך זמן.

הגברים ישמחו לגלות כי לידית ה-D3, שלהם יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע למעלה ולמטה ימינה ושמאלה, ולהתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם.

מותג דורקו הוקם ב-1955 בקרום קוריאה, והמוצרים נחלו הצלחה בארה"ב, אסיה ואירופה והשתלטו במהרה על נתח רציני מהשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully