וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:50

משנה חדשה למנכ"ל סבן אילבן, מינויי בכירים בפתאל ועוד. כל מה שרציתם לדעת על המינויים והשינויים של השבוע החולף

חברת אלקטרה מוצרי צריכה מודיעה על מינויה של נירה יעקובוב (43) לתפקיד המשנה למנכ"ל 7-Eleven ישראל. יעקובוב הובילה את תהליך המשא ומתן והחתימה על הסכם הזכיינות עם Eleven-7 שנחתם בחודש שעבר. במסגרת תפקידה, יעקובוב תוביל את מהלך האסטרטגיה ובכלל זה את איפיון הרשת, בניית מהלך המיתוג, הפיתוח העסקי ותפעול חנויות הנוחות החדשות תחת המותג 7-Eleven, שיכלול הקמת עשרות חנויות בישראל במהלך השנים הקרובות. זהו מינוי ראשון בכוורת הניהולית של המותג בישראל, ויעקובוב צפויה להוביל את ניהול הרשת בשלב זה.

יעקובוב, מגיעה מרקע עשיר בתפקידי ניהול, שיווק ואסטרטגיה, שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי באלקטרה מוצרי צריכה כשנה וחצי. לפני כן כיהנה כסמנכ"לית שיווק בחברת הטקסטיל "דלתא ישראל" ועבדה במשך כ-8 שנים בקוקה קולה העולמית כמנהלת השיווק הארצית של כלל מותגי החברה בישראל.

בכוונת 7-Eleven לפתוח, מאות חנויות במהלך 3 השנים הקרובות בישראל, כאשר החנות הראשונה של הרשת תושק בתל-אביב במהלך שנת 2022. אלקטרה צריכה צפויה להשקיע עד שנת 2024 כ-60 מיליון שקל בפתיחת חנויות ובמותג 7-Eleven בישראל. במסגרת הסכם הזכיינות שנחתם, הסכימו הצדדים, כי תקופת הזיכיון תהא 20 שנים, עם אופציה להאריך את התקופה ל-50 שנים נוספות, בכפוף לעמידה בתנאים שנקבעו בהסכם הזכיינות. 7-Eleven הינה רשת חנויות נוחות רב לאומית, שבסיסה בדאלאס, טקסס, המפעילה ומעניקה זיכיונות ורישיונות ליותר מ-77 אלף חנויות ב-18 מדינות. הסכם הזכיינות כולל תשלום של סכום ראשוני ותשלומים חודשיים שישולמו כשיעור מתוך סך ההכנסות של פעילות הזיכיון בישראל. הסכם הזכיינות כולל התחייבויות שונות של אלקטרה מוצרי צריכה כלפי 7-Eleven, לרבות התחייבות בנושאים של אי תחרות בתחום חנויות הנוחות, הגבלות בקשר לשינוי שליטה והתחייבות לעמידה בהתניות פיננסיות הנקובות בהסכם.

לדברי צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה: "הניסיון המגוון והעשיר של נירה, החשיבה היצירתית שלה ויכולותיה לזהות ולהביא חדשנות, להוביל שינויים ולפתח תחומים חדשים, שיאפשרו לנו להצמיח את פעילות 7-Eleven בישראל. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה ובטוח כי תמלא תפקיד מרכזי בכניסה של 7-Eleven לישראל. מהלך זה צפוי לתרום רבות להפיכתה של חטיבת המזון של אלקטרה לכוח עולה בשוק המזון בישראל".

נירה יעקובוב, משנה למנכ"ל Eleven-7: "כניסתו של המותג Eleven-7 לישראל צפויה להביא בשורה צרכנית עם מוצרי סבן-סלקט ומוצרים ייחודיים תחת חוויה צרכנית חדשה לצרכן הישראלי. אנחנו פועלים בזירת הנדל"ן ונמצאים במהלך משאים ומתנים עם ספקים קיימים וחדשים בכדי ולמנף את היכולות של קבוצת אלקטרה בעולמות הקמעונאות".

נירה יעקובוב. יחצ,
נירה יעקובוב/יחצ

עדי ינוביץ, בת 46 מהרצליה, עובדת בחברת הייבוב במשך כשנתיים כסמנכ"לית שירות לקוחות והפכה ל-chief customer officer - ראש מחלקת הצלחת לקוחות (הטמעה, תמיכה טכנית וניהול עסקי). עדי תיקח חלק אינטגרלי בהנהלת החברה הבכירה במסגרת תפקיד ניהול לקוחות החברה.

מהייבוב נמסר: "הקידום מהווה הוכחה לחשיבות המרכזית של הלקוחות עבור הארגון. במשך השנה האחרונה היינו עדים להשפעת צרכי הלקוחות על המוצר של BOB ועצם הקידום נותן גושפנקא משמעותית לכך".

בתפקידה הקודם ניהלה ינוביץ את הצלחת הלקוחות של אירופה בחברת "ווקמי".

עדי ינוביץ. רותם להב,
עדי ינוביץ/רותם להב

חברת WSC Sports, בעלת הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן וידאו בתחום הספורט. הודיעה על מינוי של זיו לשם לתפקיד VP Marketing של החברה. לשם עסק בשנים האחרונות בתפקידי ניהול בתחום השיווק בחברות הייטק וכן שימש בעבר כיועץ אסטרטגי בחברת Accenture בלונדון. טרם הצטרפותו ל WSC Sports שימש זיו כסמנכ"ל שיווק במספר חברות תוכנה B2B, בהן הוביל אסטרטגית שיווק גלובלית שתמכה בצמיחה מואצת של אותן חברות. זיו הינו בעל תואר שני, MBA מ-INSEAD ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.

דניאל שיכמן מנכ"ל ומייסד-שותף של WSC-Sports: "אנו שמחים מאוד על הצטרפותו של זיו לתפקיד VP Marketing ובטוחים שהוא יוסיף ערך רב הן בהיבט השיווק והמשך בניית המותג של WSC והן כחבר הנהלה בעל ניסיון רב בתחומי השיווק והניהול העסקי". שיכמן מוסיף שהחברה נמצאת בגדילה מתמדת וממשיכה להרחיב את הצעת הערך שלה לעולם הספורט על ידי מוצרים חדשים ללקוחותיה".

הפתרון של חברת WSC Sports מבוסס על טכנולוגית AI המשמשת לניתוח שידורי ספורט חיים, זיהוי כל אירוע שמתרחש במהלך המשחק, ויצירת תקצירי וידאו הכוללים את כל האירועים המשמעותיים. זאת באופן שמותאם אישית לצופה ולפלטפורמת השידור. לחברה כיום מע ל 200 לקוחות, בינהם גופי הספורט המובילים בעולם - ליגת ה-NBA, הבונדסליגה הגרמנית, PGA Tour, אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס, MLS, FIBA וליגת הקריקט האוסטרלית.

זיו לשם. עדן גבאי,
זיו לשם/עדן גבאי

מינוי חדש לקבוצת הפיתוח הישראלית Geomatrix - מירה אלטמן, לשעבר מנכ"לית משרד התיירות ומרכז הקונגרסים הבינ"ל בנייני האומה בירושלים, תוביל את זרוע המימון החדשה של הקבוצה . Geomatrix העוסקת בפיתוח ועיצוב מוצרי hi-end בתחומי הרפואה, הביולוגיה וההיי טק השיקה באחרונה, לצד המחלקה הטכנולוגית, זרוע מימון וגיוס משקיעים במודל חדשני המשלב פיתוח מוצר, הכנה לייצור מימון וגיוס משקיעים תחת בית אחד באופן שעתיד ליעל תהליכי פיתוח והשקת מוצרים לשוק.

Geomatrix ממשיכה להתרחב ומסכמת שנה מוצלחת במיוחד עם השקת זרוע המימון לחדשנות, שתעבוד לצד המחלקה הטכנולוגית של החברה. החברה שותפה במגוון רחב של פרויקטים בשלבי פיתוח בין היתר בתחומי הקנאביס הרפואי, הדיאליזה, בטחון, אבטחת מידע ועוד.

"אנו מברכים על הצטרפותה של מירה אלטמן לקבוצה. ניסיונה העשיר בהובלת מהלכים פיננסיים מורכבים, תוך דגש על שימור, תיאום וקידום הקשרים בין שותפים עסקיים מגוונים, וניהול פרויקטים בינלאומיים עתירי תקציב יתרום רבות למימוש חזון הפיתוח של הקבוצה", בירך אביב אנתבי מנכ"ל קבוצת Geomatrix .

מירה אלטמן. Goldpro76,
מירה אלטמן/Goldpro76

מנהלת מחוז מרכז לי אורון מינתה את משה בר-דוד לתפקיד מנהל מרחב דן במאוחדת, הכולל בתחומו את תל אביב, בני ברק ובקעת אונו. למשה כישורים וניסיון כמנהל שירות ומכירות לקוחות עסקיים וקמעונאים, ניהול אנשי שטח ומנהלים, הובלת תהליכי מו"מ מורכבים, בנייה והובלת תהליכי הכשרה והנעת עובדים.
במהלך השנים צבר משה ניסיון רב בתחום התקשורת. הוא ניהל במשך שנים את מחלקת ה-Corporate בחברת "פרטנר" בה היה מופקד על שירות, גיוס ושימור לקוחות עסקיים ובניית תוכניות עבודה אסטרטגיות. בתפקידו האחרון שימש בר-דוד כסמנכ"ל מכירות ושירות בחברת "פיתגורס ציוד משרדי", ובעבר ניהל את מערך המכירות של "גרפיטי" ו"החברה להזזת הרים".

לי אורון, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת ברכה את בר-דוד על מינויו וציינה: "משה מצטרף כשותף למשימות אסטרטגיות ולאתגרי ניהול משמעותיים במרחב דן ובמחוז. אני סמוכה ובטוחה בכישוריו וביכולותיו של משה להמשיך ולהוביל את תנופתה של מאוחדת כקופה מובילה בשירות רפואי איכותי ולהביא ביחד עם כולנו הישגים נוספים."

משה בר דוד. יחצ,
משה בר דוד/יחצ

חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, מינתה את ריצ'רד ברדבורי לסגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות לאזורי EMEA ו-APJ. ברדבורי יהיה אחראי על האצת הצמיחה והגדלת נפח העסקים של Infinidat בארגוני אנטרפרייז ברחבי בריטניה, אירופה, המזרח התיכון, יפן, אוסטרליה, ניו זילנד והשווקים המתעוררים, תוך מינוף הניסיון הרב שלו בתחום אחסון הנתונים בתפקידיו הקודמים ב-Hitachi וב-EMC. ברדבורי ידווח ישירות למנכ"ל Infinidat, פיל באלינג'ר.

ברדבורי בנה צוותי מכירות בינלאומיים בתחומי אחסון הנתונים וניהול הנתונים למעלה משני עשורים, לפני שהצטרף ל-Infinidat, הוא שימש כסגן נשיא ומנכ"ל צפון EMEA ב-Hitachi במשך חמש שנים. לפני כן, הוא היה אחראי על שותפויות אזוריות ב-SAS במשך שלוש שנים, והוביל לגידול במכירות בינלאומית ובמכירות לספקי שירותים ולקוחות אנטרפרייז גלובליים ב-EMC במשך 11 שנים. ברדבורי צבר ידע נרחב בתעשיית האחסון הארגוני, כמו גם תובנות אודות השוק, יצר רשת רחבה של קשרי שותפים ולקוחות, ויישם בהצלחה אסטרטגיות מכירה.

בתפקידו החדש ב-Infinidat, ברדבורי יוביל את הפעילות מול לקוחות החברה ברחבי EMEA ו-APJ, הכוללת מנהלי מכירות, מהנדסי pre-sale ויועצים טכניים. תחומי האחריות שלו כוללים הובלת פיתוח וצמיחה של צוותים, קידום וביצוע אסטרטגיות יציאה לשוק, הגדלת פעילות השותפים והלקוחות, וקידום צמיחה חזקה בכל האזורים.

"ריצ'רד ברדבורי מביא ל-Infinidat ניסיון נרחב בפיתוח עסקי וניהול, ויכולת מוכחת להרחיב שותפויות ולקוחות, להגדיל את העסק ולהאיץ את המכירות", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "הצטרפותו של ריצ'רד לצוות ההנהלה הבכיר שלנו הינה המשך לאסטרטגיה שלנו להרחיב את יכולות היציאה לשוק שלנו עם מובילי תעשייה בעלי השפעה והשקעה רחבה בהרחבת המבנה הארגוני. Infinidat ממוצבת היטב קדימה, כאשר אנו מתבססים על צמיחה חסרת תקדים בשנת 2021 עם ארכיטקטורה ייחודית ומבוססת תוכנה, המוטמעת בפורטפוליו עטור שבחים של פתרונות אחסון נתונים ואבטחה מובילים".

"המוניטין יוצא הדופן של Infinidat בהיבטי איכות הפתרונות וחווית הלקוח, מביא יותר ויותר לקוחות אנטרפרייז לתת את אמונם בפתרונות החברה עבור המידע החשוב ביותר שלהם", אמר ריצ'רד ברדבורי, סמנכ"ל EMEA ו-APJ ב-Infinidat. "פוטנציאל הצמיחה ברחבי EMEA ו-APJ עבור Infinidat הוא עצום, בעוד אנו מרחיבים באופן משמעותי את טווח ההגעה שלנו ואת פעילות המכירות שלנו עם שותפים ולקוחות ברחבי העולם. אני שמח להצטרף לתרבות הנהדרת ולצוות החדשני של Infinidat, ומצפה לעבוד עם הלקוחות והשותפים הבינלאומיים שלנו כדי לעזור להם לקדם את האבטחה, הביצועים והיכולות של תשתית הנתונים שלהם".

ריצ'רד בראדבורי. יחצ,
ריצ'רד ברדבורי/יחצ

לימור שוורץ מונתה לסמנכ"לית הכספים בחברת החד קרן הישראלית אקווה סקיוריטי (Aqua Security), המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות ענן. בכך היא הופכת לחברה בהנהלה הבכירה של החברה ובמסגרת תפקידה תהיה אמונה על מינוף אסטרטגיית הצמיחה המהירה של החברה.

שוורץ, המתמחה בתהליכי צמיחה חריגה (hypergrowth), מיזוגים ורכישות, והנפקות, מביאה עמה יותר מ-20 שנות ניסיון בתפקידים פיננסיים בחברות טכנולוגיה שצמחו במהירות בתחומי אבטחת מידע, טלקום ובריאות. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית הכספים בחברת ייעוץ הסייבר סיגניה (Sygnia), שנרכשה על ידי חברת ההשקעות Temasek. עוד לפני כן, שימשה שוורץ כסמנכ"לית הכספים של מספר חברות סטארטאפ, ביניהן Team8, APOS, Traffix Systems ו-cVidya Networks, ומילאה תפקיד גלובלי ב-PwC. לשוורץ תואר בראיית חשבון מהמכללה למנהל, ו-MBA מאוניברסיטת מנצ'סטר.

"המומחיות והמנהיגות של לימור יהוו יתרון עצום לאקווה בזמן שאנו מתקדמים ומתקרבים אל השלבים הבאים בתהליך הצמיחה שלנו", אמר דרור דוידוף, מנכ"ל אקווה סקיוריטי. "כמי שמובילים את תחום אבטחת היישומים בענן בתעשייה, אנחנו פועלים כל העת על מנת לייצר חדשנות ולעמוד בקצב המהיר של השוק ולתת מענה לדרישת ארגונים רבים להתמודד עם אתגרי אבטחה חדשים. לימור תשתלב בתהליכים אלו ותמלא תפקיד אינטגרלי בהגדרת האסטרטגיה שלנו לצמיחה מהירה

לימור שוורץ. פזית עוז,
לימור שוורץ/פזית עוז

אפרת זהר רייסמן תוביל את פעילות משאבי האנוש הגלובלית של EX.CO, הפלטפורמה המובילה בעולם לחוויות אינטראקטיביות בנכסים דיגיטליים. רייסמן הצטרפה לחברת EX.CO כדי להוביל את אסטרטגיית משאבי האנוש ולבנות תשתית תהליכית כוללת בעולמות הגיוס, פיתוח ושימור ההון האנושי, באופן שייתן מענה לאתגרים העסקיים וצמיחת הארגון המהירה - החל מרכישת פלטפורמת הוידאו סדאטו והתרחבותה הגלובלית של החברה.

רייסמן מגיעה עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בתאגידים וארגונים מובילים בארץ ובעולם, ושימשה בתפקידים בכירים באמדוקס, טבע, אלקטרה בע"מ ועוד. בחברת אלקטרה בע"מ ניהלה את הפיתוח הארגוני ואת כלל פעילות משאבי האנוש של מטה החברה, ובטבע הובילה את ארגון משאבי האנוש של חטיבת האיכות הגלובלית ו-Joint Venture של טבע עם התאגיד P&G.

EX.CO היא חברת הייטק המפעילה את הפלטפורמה המובילה לחוויות אינטראקטיביות באתרי אינטרנט, המאפשרת לחברות לשדרג את האופן בו הן מתקשרות עם הקהל שלהן בנכסים הדיגיטליים שלהן. החוויות המיוצרות בפלטפורמה של EX.CO מתווכות מדי חודש מיליארדי אינטראקציות באתרים ברחבי העולם, שמובילות למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה, ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. על לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Bauer Media. לחברה משרדים במספר ערים בעולם, ביניהן תל אביב, לונדון וניו יורק.

תום פחיס, מייסד ומנכ"ל EX.CO" : EX.CO מברכת על הצטרפותה של אפרת להובלת התחום היקר ביותר לליבנו - האנשים של EX.CO, שהופכים אותנו למי שאנחנו והצלחת החברה היא קודם כל בזכותם. הניסיון והפרספקטיבה שאפרת מביאה איתה קריטיים לחברה בשלב הנוכחי - עם עשרות משרות פתוחות ותוך כדי תהליך Scale up משמעותי, ואין לי ספק שתהיה לנו יחד דרך מרתקת".

אפרת זהר רייסמן. EX.CO, צילום מסך
אפרת זהר רייסמן/צילום מסך, EX.CO

עו"ד פיליפ ליפשיץ הצטרף למחלקה התאגידית הבינלאומית של פירמת עורכי הדין בלטר גוט אלוני ושות'.

עו"ד פיליפ ליפשיץ, נשוי+2, מגבעת שמואל, הוא מעורכי הדין הבינלאומיים הבכירים, דובר אנגלית, צרפתית, פלמית ועברית, ומתמחה במשפט מסחרי בינלאומי, עסקאות, M&A, מימון, הייטק, נדל"ן בינלאומי ועוד. בנוסף, עו"ד ליפשיץ מתמחה בתחום אבטחת מידע ודיני פרטיות ובעל הסמכה של מכון EXIN. קודם להצטרפותו למשרד כיהן עו"ד ליפשיץ כעו"ד בכיר במשך כ-7 שנים במחלקה המסחרית במשרד עורכי הדין יוסי לוי, וקודם לכך כיהן במשך כ- 4 שנים במשרד עורכי הדין מ.פירון ושות', במחלקת פרויקטים ותשתיות ומחלקת קופרייט-הייטק.

עו"ד רון גוטמן, ראש תחום מיזוגים ורכישות במשרד בלטר גוט אלוני ושות': "אנו גאים שפיליפ, שעבד עימי כתף-אל-כתף בתקופת כהונתי במשרד הקודם, ושהינו מעוה"ד הבינלאומיים הבכירים והמשובחים שאני מכיר, בחר להצטרף למשרדנו ולצוותי. אנו סמוכים כי הצטרפות פיליפ תהווה מכפיל כוח משמעותי לפעילות המסחרית-בינלאומית של המשרד והמחלקה".

עו"ד פיליפ ליפשיץ. יחצ,
עו"ד פיליפ ליפשיץ/יחצ

רשת מלונות פתאל מודיעה על מינויים חדשים בשדרת הניהול.

חיה שרמן מונתה לתפקיד מנהלת נכסים מניבים ושטחי המסחר של החברה בישראל. חיה, עורכת דין בעלת תואר במשפטים, התמחתה ברשות לניירות ערך במחלקת אכיפה פלילית. בשלוש עשרה השנים האחרונות עבדה בעזריאלי במגוון תפקידים, ביניהם: סמנכ"לית קניון עזריאלי גבעתיים וקניון עזריאלי רמלה, מנכ"לית קניון עזריאלי הוד השרון. בתפקידה האחרון כמנהלת הסכמים והתקשרויות במטה הקניונים הייתה אחראית על כלל ההסכמים בקבוצת הקניונים, אכיפתם, התקשרות מול שוכרים, ניהול מו"מ, בניית נהלי עבודה, תהליכי עבודה, גיבוש תביעות משפטיות

גיא אסראף מסטי מונה לתפקיד מנהל מחלקת הביטחון של הרשת. בתפקידו האחרון כיהן כקבט"ר אזור אילת, ים המלח, נגב, אשקלון ואשדוד זאת בנוסף להיותו ממונה נגישות, אכיפה ורישוי עסקים רשתי. בין תפקידיו הקודמים כיהן כמנהל מחלקת הביטחון של מלון לאונרדו פלאזה אילת וקב"ט אזור אילת, מנהל מחלקת הביטחון של מלון מרידיאן U SUITES (לשעבר). גיא נמנה עם בוגרי עתודת מנכ"ל החברה.

חיה שרמן. יחצ,
חיה שרמן/יחצ
גיא אסראף מסטי. יחצ,
גיא אסראף מסטי/יחצ

המפקח על רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, ד"ר משה ברקת, אישר את החלטת דירקטוריון איילון חברה לביטוח, כי יושב ראש החברה האם, איילון אחזקות, ד"ר אביגדור קפלן, יכהן במקביל גם כיו"ר חברת הביטוח, במקומו של מוקי אברמוביץ, שהודיע על התפטרותו מהדירקטוריון.

אביגדור קפלן הודה לדירקטוריון על האמון בו והביע את ביטחונו כי חברת הביטוח תמשיך להציף ערך, להשביח את תיקי הביטוח שלה ולזכות בציונים גבוהים במדדי שביעות הרצון שמפרסמת רשות שוק ההון החיסכון והביטוח, כמו גם בסקרים שעורכת לשכת סוכני הביטוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully