וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח Küppersbusch יושק בישראל

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 13:43

מדובר בחלק ממהלך ההשקה של המותג הגרמני, בעלות של מעל ל-800 אלף שקל. מוצריו נבחרו לשמש את מיטב השפים הישראלים במסגרת פסטיבל "Chef & Show" במועדוני "זאפה", בהשתתפות שפים כמו אבי ביטון, אביב משה, טום אביב ועוד

מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח קופרבוש (Küppersbusch) מושק מחדש בישראל, לאחר שבעבר שווק באופן מינורי. מוצרי המותג ישווקו בלעדית על ידי חברת קלינטון סחר. כחלק ממהלך ההשקה הכולל יבשלו מיטב השפים הישראלים תפריט המותאם לכל הופעה ואומן במסגרת פסטיבל "Chef & Show". המנות יבושלו במכשירי המותג הגרמני. היקף ההשקעה במהלך ההשקה הראשוני עומד על מעל ל-800 אלף שקל בשלושת החודשים הראשונים. מוצרי המותג ישווקו באולם תצוגה ייחודי שנפתח במשכית 22 בהרצליה פיתוח, כמו גם באולמות התצוגה של יצרניות המטבחים המובילות ובחנויות מוצרי החשמל היוקרתיות.

תנור מתפיח של קופרבוש. יחצ,
מוצר יוקרה. תנור של קופרבוש/יחצ

"שיתוף הפעולה האסטרטגי הינו צעד ראשוני ומשמעותי מהשקת המותג Küppersbusch בישראל. המותג מתמחה בהנגשת טכנולוגיות מתקדמות מהמטבח המקצועי למטבח הביתי ולכן אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה הזה מתאים לערכים ולאסטרטגיית המותג הכוללת ומדגיש את יתרונותיו תוך הצגת היכולות ומנות השפים בפועל", אומר אסי ארביב, מבעלי קבוצת קלינטון סחר יבואנית המותג בישראל.

במסגרת הפסטיבל הותאמו תפריטי קונספט לאומנים השונים, תפריטים שנבנו על ידי השורה הראשונה של השפים אבי ביטון, אביב משה, אבי רזון, דיויד פרנקל, טום אביב, פרנק אזולאי, צ'ארלי פדידה ושאול בן אדרת. בכל הופעה יציג שף אחר תפריט ייחודי, שיצטרף לסדרת אירועי הקונספט במופעים אינטימיים. בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה תפריטי השפים, וכל מתכוני האירועים ישולבו באתר Küppersbusch כמו גם סרטונים בלעדיים מן המופעים.

בפסטיבל יתקיימו 20 מופעים של אמני מוזיקה וסטנד-אפ מובילים: בועז שרעבי, הנשמות הטהורות -יעל פוליאקוב, אסי ישראלוף ואורן ברזילי, הפרויקט של רביבו, חיים משה, יהודה פוליקר, ירמי קפלן, כנסיית השכל, לאה שבת, מירי מסיקה, פבלו רוזנברג, קרולינה, רד בנד, תום יער.

חגית אשכנזי עם אביב משה. יחצ,
חגית אשכנזי, מנהלת המותג, עם אביב משה/יחצ

מותג החשמל הגרמני Küppersbusch, שפעל עד כה בארץ במתכונת מצומצמת, מתמחה בהתאמה אישית להעדפות המשתמש כחלק מקונספט העיצוב "אינבידואל" אותו פיתחה החברה בשנים האחרונות. האג'נדה בת ה-145 שנה של המותג שואבת השראה מהמטבח המקצועי ומנגישה אותה למטבח הביתי תוך דגש על איכויות העיצוב הגרמני: שימוש בחומרים איכותיים, עבודה חסרת פגם ומהימנות, לצד הדנ"א של המותג הכולל עיצובים שווי לב, ממשקי תפעול אינטואיטיביים ואופטימיזציה לצרכי המשתמש הבודד. כל אלו זיכו את המותג לאורך השנים ביותר מ-70 פרסי עיצוב בניהם: פרסי רד דוט, פרס IF Design, פרס הפלטיניום עבור מצוינות עיצוב ADEX, ואחרים. לאחרונה זכתה סדרת התנורים 8 של המותג בפרס מטעם מועצת העיצוב הגרמני לשנת 2020.

  • עוד באותו נושא:
  • תנורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully