וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח נקי: חמש אפליקציות שאשכרה יחסכו לכם כסף

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 12:51

אפליקציית הטבות חדשה, חנייה בתל-אביב במחיר הוגן, חישוב שעות נוספות, השוואת סלי קניות וקניית בגדים ברשת (במידה הנכונה!) - קבלו את חמש האפליקציות שחייבים להכיר

בחודשים האחרונים מגיעים עוד ועוד דיווחים על עליות מחירים משמעותיות שצפויות בכל התחומים - ממזון ופארמה ועד אופנה ומכוניות. המשמעות היא שהיום, יותר מתמיד, חשוב שנדע לנהל היטב את התקציב שלנו, לקנות בצורה חכמה ולהבין איפה ואיך אפשר לחסוך כסף. חמש האפליקציות החינמיות הללו הן התחלה מצוינת.

להורדת האפליקציה של בנק הפועלים>>

להצטרפות למועדון Poalim Wonder>>

בנק הפועלים. יח"צ,
אפליקציית הטבות חדשה למחזיקי כרטיס אשראי של בנק הפועלים. Poalim Wonder/יח"צ

1. פולי

קשה למצוא חנייה במרכז הארץ, ובשנים האחרונות המשימה הפכה למורכבת במיוחד, בעיקר בשעות העומס. כדי להתמודד עם הצפיפות בכבישים, ב-2024 אמורות להיכנס לתוקף אגרות גודש חדשות ותעריפי החנייה לא יוגבלו יותר בחלק מהרשויות.

חנייה בחניון יכולה להיות עסק יקר, של עשרות שקלים ביום, אבל מי שמכיר, יודע שיש גם חניונים זולים יותר. צריך רק לדעת איפה לחפש.

האפליקציה הישראליתPolly מגדירה את עצמה כ"פיית חנייה", שמוצאת לכם את מקום החנייה האידיאלי. היא מנטרת נקודות חנייה פופולריות ומעדכנת לגבי חניונים, מחירים ומגבלות - לא רק בישראל, אלא גם במדינות רבות נוספות. האפליקציה תמליץ על אפשרויות חנייה ברחוב או בחניונים באזור היעד ובזמן אמת, לפי מחיר, זמינות ומרחק.

להורדה: אפל, אנדרואיד

2. Wonder

כולנו שייכים לתוכנית הטבות אחת לפחות, אבל כמה מהן מכירות אותנו באמת? Wonder של בנק הפועלים מציע תשובה ברורה לשאלה הזו. מדובר באפליקציה ייעודית ללקוחות הבנק, המצוידת באלגוריתם חכם, שלומד את עולמות התוכן והצרכים הספציפיים של המשתמש ומתאים הטבות שתפורות במדויק למידותיו.

הנקודות בעזרתן ניתן לרכוש הטבות נצברות על פני שנה שלמה, כך שניתן לתכנן לטווח ארוך את המימוש שלהן (למשל, לצבור מספיק נקודות תוך חודשיים, כדי לרכוש את הטבת הטיסה לאילת בדיוק לקראת החופש הגדול). בנוסף, גם פעולות בנקאיות יומיומיות שתבצעו בדיגיטל שוות נקודות ומגדילות את היכולת לצבור אותן בזמן קצר.

ההטבות עצמן עשויות לחסוך למשפחה ממוצעת מאות עד אלפי שקלים במגוון רחב של תחומים - מבילויים, דרך אופנה ועד ארוחות שוות - כולל בשירותים פופולריים כמוWolt ו-Gett. כלומר, הדברים שאתם רוכשים ממילא, יעלו לכם פחות עם Wonder.

להורדה: אנדרואיד, אפל

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
מחשבון עם שטרות ומטבעות של שקלים. ShutterStock
חישוב שכר/ShutterStock

3. שכרניק

עובדים במשמרות או לפי שעה? עם האפליקציה הזו לא תצטרכו לנהל טבלאות מסובכות או להתעסק עם סידור עבודה שבועי. אפליקציית "שכרניק" היא למעשה מחשבון שכר (לחישוב שכר נטו וברוטו, ימי חופשה, שעות נוספות, ימי הבראה, נסיעות, הוצאות, רכב וכו'), כולל אפשרויות נוספות ומגניבות כמו חישוב מס מעודכן לשנת המס וניהול חשבונות של מספר מקומות עבודה.

להורדה: אפל, אנדרואיד

4. Sizer

66% מצרכני האופנה בארה"ב מזמינים יותר בגדים ממה שהם צריכים באמת. שם זה קורה מתוך הנחה שחלק מהמוצרים יוחזרו אחרי המדידה בבית, אבל ישראלים רבים לא מחזירים את הפריטים שהזמינו ברשת ונאלצים להתמודד עם מוצר שאינו מתאים להם. אתרי הקניות מנסים לשפר את תהליך ההחזרה, אבל לא עדיף לשכלל פשוט את תהליך הרכישה?

סייזר משנה את הדרך בה אנשים בוחרים את הבגדים ברשת. במקום להסתבך עם טבלאות מידות מבלבלות שמשתנות בין מדינות ולהמר (ואולי גם להחזיר בסוף), האפליקציה מודדת את הגוף באמצעות המצלמה הקדמית של כל סמארטפון או טאבלט. טכנולוגיית הראייה הממוחשבת של Sizer מחשבת במדויק את מידות הגוף ומשתמשת באלגוריתמים של למידה עמוקה כדי לקבוע המלצות בגודל הנכון, לבגדים המתאימים ביותר.

להורדה: אפל, אנדרואיד

אישה עושה קניות בסופר עם רשימת מצרכים. ShutterStock
קניות/ShutterStock

5. פרייסז

כשאנחנו קונים מכשיר חשמלי או גאדג'ט חדש אנחנו מקפידים לערוך השוואת מחירים. אז למה רובנו לא עושים זאת בהוצאות היומיומיות, אלו שלא ניתן לחמוק מהן?

פרייסז הוא שירות השוואת מחירים ברשתות המזון והפארם, וניהול רשימת קניות. האפליקציה מאפשרת לנהל טוב יותר את ההוצאות השוטפות, לראות היסטוריה של מחירים, של מוצר או אפילו של סל קניות שלם, לנהל רשימת קניות משפחתית, לקבל המלצה על הסל הזול לפי אזורים וגם לבדוק האם קופונים ומבצעים בחנויות באמת משתלמים או לקבל התראות על ירידת מחירים.

להורדת האפליקציה של בנק הפועלים>>

למחזיקים בכרטיסי אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים ל"פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully