וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ה-Wonder החדש שלכם בבנק הפועלים

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 10:30

אפליקציית ההטבות הבלעדית ללקוחות הבנק, תאפשר לכם לצבור נקודות וליהנות מהטבות שוות במיוחד

בנק הפועלים. יח"צ,
מה הוונדר שכולם כבר שם? אפליקציית ההטבות של בנק הפועלים/יח"צ

כל מי שאהדו פעם קבוצת ספורט, שלקחו צד בוויכוח סוער בין שני אייקוני תרבות, או אפילו סתם מצאו בית חם בקהילת פייסבוק - מכירים את התחושה של להיות חלק ממשהו גדול מאיתנו. זאת תחושת אחדות, שותפות של ערכים, חלומות ואהבות, המקום שבו אנחנו מרגישים מוערכים ואהודים.

כזו בדיוק היא תכנית ההטבות Poalim Wonder החדשה, אליה ניתן להצטרף ממש עכשיו ובקלות על ידי הורדת האפליקציה. כשאנחנו מדברים על תכנית הטבות, אנחנו מתכוונים לכל התכונות שציינו קודם לכן: הטבות מפתיעות ומקוריות ואפליקציה ייחודית וחדשנית, עם תחושה של חברות שיש בה ערך אמיתי. זה המקום שבו תאפשרו לעצמכם את כל הפינוקים והחוויות שמגיעות לכם, דף הבית של כיף, בילויים והטבות.

לפרטים מלאים והצטרפות ל-Poalim Wonder>>

אז מה עומד מאחורי Wonder?

החזון מאחורי התכנית החדשה הוא יצירת מרחב שופע הזדמנויות ואטרקציות עבור לקוחות בנק הפועלים. במוקד החוויה עומדת אפליקציה מתקדמת וידידותית, שמצוידת באלגוריתם חכם. כבר במהלך ההרשמה תבקש מכם האפליקציה לציין את תחומי העניין שלכם, מכאן המנוע החכם של Wonder יתחיל לעבוד ויידע להציע את האטרקציות וההטבות שמתאימות בול בשבילכם. גם את ההטבות האחרות תוכלו למצוא בקלות תחת עולמות התוכן הרלוונטיים.

ב-Wonder ההטבות מתעדכנות ומתחדשות כל הזמן, כך ששווה לבקר לעתים קרובות כדי לגלות הפתעה חדשה שלא הכרתם קודם. מכאן תוכלו לעקוב גם אחר מצב הנקודות העדכני שלכם, וכמו כן: לדעת מראש ובזמן אמת את אומדן הנקודות שצפויות להתווסף למאזן בתחילת החודש הבא.

מי רשאי להצטרף ל-Wonder?

לקוחות בנק הפועלים שברשותם כרטיסי אשראי משתתפים כפי שמוגדרים בתקנון שהונפקו על ידי הבנק, ומצורפים לערוץ השירות "פועלים באינטרנט".

מה היתרונות של Wonder על פני תוכניות הטבות אחרות? יש המון!

1. הורדתם את Wonder? קיבלתם אוטומטית 25 נקודות. עלינו, ובלי לבצע כל פעולה נוספת. או במילים אחרות: יש 1/2 קילו של גלידה גולדה שמחכה רק לכם.

2. הנקודות ב-Wonder שוות יותר ולאורך זמן רב. Wonder יאפשר לכם לצבור נקודות ולנצל אותן לאורך תקופה של 12 חודשים - יותר מכל תוכנית אחרת בשוק. רוצים לאגור נקודות לטובת ההטבה שעליה אתם חולמים? תוכלו לעשות זאת מבלי לחשוש שהנקודות ילכו לאיבוד, בכפוף להוראות התקנון.

3. מנגנון צבירת הנקודות של Wonder הוא דיפרנציאלי. כלומר, ככל שסכומי החיוב בכרטיס יהיו גבוהים יותר, כך יתעדכן גם קצב צבירת הנקודות שלכם. במילים אחרות: אם תרכזו את כל החיובים שלכם לכרטיס אחד, תוכלו ליהנות מ-Wonder של אפשרויות.

4. ב-Wonder יש הרבה יותר דרכים לצבור נקודות. רובנו ממילא עושים כבר את רוב הפעולות הבנקאיות שלנו אונליין, אז למה שלא נרוויח מזה? ב-Wonder גם פעולות שגרתיות שמבוצעות בדיגיטל שוות נקודות: הזמנת כרטיס אשראי באפליקציית הבנק, הזמנת שיקים באמצעות האפליקציה, שימוש ראשון בכרטיס המשתתף בתוכנית (חד פעמי), הפקדת שיק באמצעות אפליקציה לניהול החשבון (אחת לחצי שנה), המרות מט"ח (הראשונה בכל חדש) והזמנות מט"ח דיגיטליות בטרמינל (פעולה ראשונה בכל חודש). הפעולות הדיגיטליות המשתתפות בתכנית נמדדות פעם אחת בלבד, ביחס לכל חשבונות הלקוח בבנק. הרבה יותר דרכים לצבור נקודות, הרבה יותר דרכים להגיע במהירות להטבות שמעניינות אתכם.

5. ההטבות של Wonder כוללות מגוון תחומי עניין שאתם יכולים להעלות על דעתכם: מסעדות, קולנוע, תיאטרון, מוזיאונים, אתרי טבע, הופעות, ספרים, אטרקציות לכל המשפחה (כמו חמת גדר והספארי), אלבומי תמונות דיגיטליים ועוד ועוד. לא משנה מה תחום העניין שלכם, תוכלו למצוא עבורו הטבה ספציפית. לצד ההטבות המתחלפות, יעמדו לרשותכם ב- Wonder הטבות קבועות. צברתם 30 נקודות? תוכלו להזמין WOLT או מונית של GETT. התחרטתם? תוכלו לבטל בקלות את מימוש ההטבה באמצעות האפליקציה ולהחזיר לעצמכם את הנקודות (בכפוף לתנאי השימוש).

אלו רק ההטבות שאנחנו יכולים לספר עליהן בשלב זה, את ההפתעות נשמור בינתיים בסוד.

6. מימוש מהיר ומיידי: ב-Wonder התהליך פשוט וקל: מימשתם-רכשתם.

איך מצטרפים?

הכי קל בעולם. פשוט מורידים את האפליקציה, מבצעים תהליך רישום קצר ומתחילים ליהנות. כרטיסי פלייקארד ודביט מוחרגים מהתוכנית.

תקנון תכנית ההטבות ותנאי השימוש באפליקציה: פרטים נוספים אודות התנאים החלים על ההשתתפות בתכנית ועל מימוש הנקודות ותוקפן, וכן לעניין אופן החישוב של הנקודות, תוכלו לראות בתקנון התכנית ובתנאי השימוש באפליקציה המפורסמים באתר הבנק.

לפרטים מלאים והצטרפות ל-Poalim Wonder>>

למחזיקים בכרטיס אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים ל"פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully