וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמקום הנמוך ביותר בעולם: SABON מציגה מוצרי פילינג מים המלח

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 13:31

מותג הביוטי SABON משיק מסכת פילינג חדשה, המשלבת את סגולות הטיהור המובחרות של הטבע, המורכבת מ-90% מרכיבים טבעיים שמקורם בים המלח

המסכה החדשה פועלת ב-2 שלבים שתפקידם לטהר את הנקבוביות ולהסיר לכלוך לא רצוי מעל פני העור. המסכה מטשטשת אדמומיות וממזערת הופעת פגמי עור, תוך שיפור מרקם העור וחושפת עור נקי, רענן וזוהר.

כל שצריך לעשות הוא פשוט להניח את המסכה על העור, להשאיר ל-5 עד 10 דקות ולתת למרכיבים הפעילים להפעיל את קסמיהם. לאחר מכן יש להרטיב את האצבעות ולעסות בעדינות עד לקבלת טקסטורת פילינג עדין וקרמי ולסיים בשטיפה יסודית.

sabon face care- dead sea mask & scrub + fp + mak gelee (square). יחסי ציבור,
מוצרי פילינג מהמקום הנמוך בעולם, קולקציית SABON/יחסי ציבור

הנוסחה הייחודית משלבת יחד 4 אלמנטים חשובים מים המלח:

אצות ים המלח (Dunaliella Salina) - אורגניזם אשר אימץ לאורח חייו את תנאי ים המלח הייחודיים, מעניק הגנה אפקטיבית נגד זיהומי ונזקי הסביבה. עשיר בפרוטאין חיוני, ליפידים וויטמינים. פועל לנעילת הלחות בתוך העור ולשמירת חיוניותו.

מי ים המלח - מי ים המלח, העשירים באופן טבעי במינרלים חיוניים, עוזרים להזין את העור ולחדש את מלאי החומרים שאותם הוא צריך על מנת להתחדש ולשמור על איזון. האלמנטים החשובים הללו פועלים יחד כדי לשמור על בריאות העור ועל חיוניותו.

בוץ ים המלח - הבוץ המפורסם, המגיע ממעמקי ים המלח, עשיר במגנזיום, סודיום, פוטסיום, קלציום ובסיליקה טבעית. הכוח המטהר שלו מאפשר ניקוי עור עמוק, סופח שומנים עודפים, מטהר נקבוביות ומונע היווצרות פגמים.

אדמה דיאטומית - תוצר של אצה מיקרוסקופית שהתאבנה באזור ים המלח, בעלת אפקט פילינג טבעי המסיר תאי עור מתים ומשפר את מרקם העור, חושף עור רך, נקי וחלק.

SABON - Dead Sea 3 in 1 Musk & Scrub. המחיר: 139 שקל תכולה: 200 מ"ל. להשיג באתר וברשת חנויות SABON

קולקציית ים המלח sabon. רונן מנגן,
קולקציית ים המלח sabon/רונן מנגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully