וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב פרי מונה ליו"ר פעיל בליפמן; המנכ"ל אנג'ל: "האפשרות שיכהן באחד הבנקים עשויה לתרום"

אלי דניאל

9.2.2003 / 8:54

מנכ"ל סלקום לשעבר אמור להקדיש לתפקידו החדש לפחות יומיים בשבוע; בליפמן בונים על קשריו הבינלאומיים ונסיונו המקצועי בתחום ה-wireless; * פרשנות: המזרחי זה מדינה



חברת ליפמן הנמצאת בשליטת מבטח שמיר וקרן פימי, הודיעה הבוקר כי יעקב פרי, מי שכיהן עד תום שנת 2002 כמנכ"ל חברת הסלולר סלקום, ימונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה, במקומו של אהרון ליפמן, וזאת החל מהיום.



דירקטוריון ליפמן נימק את בחירתו בפרי בכך שכישוריו ופעילותו עשויים לתרום רבות לחברה. לדברי החברה, פרי אמור להקדיש למילוי תפקידו לפחות יומיים בשבוע. תנאי ההתקשרות המלאים בין הצדדים יובאו לאישור המוסדות הרלוונטיים של ליפמן בתקופה הקרובה.



יצחק אנג'ל, מנכ"ל החברה, התייחס למינוי החדש ומסר ל-TheMarker כי "יעקב פרי הוא אחד האנשים היותר מוכשרים במשק, ואנו גאים מאד לצרף אדם כמוהו לראשות דירקטוריון החברה. כמי שעמד בראש החברה הסלולרית הגדולה בארץ והוביל אותה להישגים מרשימים, מביא עמו פרי היכרות רבת שנים עם תחום ה-wireless, שהינו אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של ליפמן, לרבות היכרות עם חברות סלולר מובילות בעולם".



אנג'ל הוסיף כי "גם קרבתו של פרי לבנקים והאפשרות שיכהן בתפקיד באחד הבנקים המובילים בארץ, עשויים לתרום לחברה. לקחנו בחשבון את האפשרות שהוא ימלא במקביל תפקיד נוסף במקום אחר"
. לדברי אנג'ל, "קשריו הבינלאומיים ונסיונו המקצועי של פרי יסייעו רבות להמשך צמיחתה של החברה בחו"ל".



על השתלבותו הצפויה של פרי בצמרת החברה אמר אנג'ל כי "יש לחברה הנהלה פעילה מאוד שמנהלת אותה ביום יום. כוונת הדירקטוריון לא היתה להכניס מישהו לניהול פעיל אלא כגיבוי ותמיכה להנהלה הקיימת, תוך ניצול יכולותיו של פרי".







לדברי אנג'ל, "אהרן ליפמן ימשיך לכהן כדירקטור בחברה, ויוסיף לתרום מנסיונו הרב גם בשנים הבאות".



ליפמן העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות סליקה ומוצרי קצה לקריאת כרטיסי אשראי וכרטיסים חכמים, סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2002 עם הכנסות של כ-293.8 מיליון שקל ורווח נקי של כ-82 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully