וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים, SpaceIL וחברת ארקדיה, מתגייסים למען הילדים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 15:54

המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים בשיתוף SpaceIL וחברת ארקדיה משיקים מיזם פורץ דרך לצמצום פערים בחשבון בקרב ילדים ועידוד מודעות חברתית

במסגרת שיתוף הפעולה ובחסות בנק הפועלים הוענקו לערים ולמועצות מקומיות ברחבי הארץ רישיונות חינמיים לשימוש מלא באפליקציה Blob Quest, אשר יאפשרו לילדים לשפר את מיומנויות החשבון שלהם באמצעות המשחק הייחודי שבאפליקציה.

האפליקציה Blob Quest מציעה משחק מובייל ייחודי המקנה אינטואיטיבית מיומנויות בכפל ובחילוק ומאפשר לילדים לשפר ולהתחזק במקצוע החשבון. במשחק אין שימוש במלים או בהסברים וכך הוא מותאם הן לדוברי כל השפות והן לילדים הסובלים מלקויות שפתיות או מאתגרי קשב וריכוז.

יחד עם זאת, לילדים שיעשו שימוש במשחק שבאפליקציה Blob Quest תינתן ההזדמנות גם לתרום לקהילה כשאת הנקודות שהם מרוויחים במשחק, בנק הפועלים יהפוך לכסף אמיתי שייתרם למטרות שהילדים יבחרו.

המטרות הפתוחות לתרומה שיוצעו לבחירת הילדים:
• סובלנות ושוויון זכויות.
• נגישות.
• ילדים ונוער במצוקה.
• הגנת הסביבה ובעלי חיים.

כמו כן, בנק הפועלים העביר למבחר יישובים בפריפריה כמו גם לערים מעורבות רישיונות חינמיים של האפליקציה Blob Quest שמאפשרים לילדי הישובים הללו להמשיך וליהנות מיתרונות המשחק ומחיזוק המתמטיקה גם בתום הפרויקט.

עמותת SpaceIL החורטת על דגלה את טיפוח לימודי ה-STEM, בקרב ילדי כל המגזרים, מצטרפת לחיזוק היוזמה.

ילדים חוקרים את הטבע בפארק. ShutterStock
הילדים שישתמשו באפליקציה יוכלו לזכות בנקודות שבנק הפועלים ימיר לכסף אמיתי, שייתרם למטרות טובות/ShutterStock

כפיר דמרי, מייסד שותף עמותת SpaceIL ומשנה למנכ"ל העמותה: "אנחנו שולחים חלליות לירח על מנת להמחיש לילדים שכל מה שהם חולמים ונחושים להשיג נמצא בהישג ידם. הפעם יש לנו הזדמנות לאפשר להם לחוות כיצד הם יכולים להשתמש בחשבון כדי לעשות טוב בעולם. אני רוצה להזמין את ארבעים הילדים שיתמידו במידה הגדולה ביותר ויגיעו לתרומות הרבות ביותר לפגישת אונליין אישית איתי ובה אוכל לחלוק עמם את סיפור החללית בראשית ולתת מניסיוני כמה עצות שבתקווה יסייעו לילדות ולילדים הנחושים להגשים את חלומותיהם."

מריאנה מועלם, מנהלת תחום הנגישות והגיוון במרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "גלילאו גליליי אמר ש-'אי אפשר ללמד אדם דבר, ניתן רק לעזור לו לגלות זאת בעצמו'. אנו במרכז לבנקאות חברתית גאים לקחת חלק במיזם זה שנותן הזדמנות לילדים ללמוד שני עולמות חדשים - לוח הכפל ונתינה לאחר. אני מזמינה את הילדים ללמוד ולטפח את שני "השרירים" החדשים אותם הם מגלים -השכלה ועשיית טוב אלו שני שרירים שצריך לטפח כל החיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully