וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: ליפמן מוסיפה 2.9% בעקבות מינוי יעקב פרי כיו"ר דירקטוריון; המעו"ף עולה ב-0.5%

אלי דניאל

9.2.2003 / 13:19

כור מטפסת ב-3.1%; עליות בטבע, בזק ופרטנר; מגמה חיובית בקבוצת אי.די.בי; אלביט מערכות עולה בכ-1% בעקבות העפלת הקבוצה בה היא שותפה לשלב הסופי במכרז ענק של משרד ההגנה הבריטי;



הבורסה של תל אביב החלה את שבוע המסחר בירידות שערים של עד 0.5%, וזאת על רקע הירידות שנרשמו בסוף השבוע בבורסת הנאסד"ק והעלאת רמת הכוננות בארה"ב בשל החשש ממתקפת טרור לקראת פתיחת המערכה בעיראק. עם זאת, מגמת המסחר השתנתה מהר מאוד ומדד המעו"ף עולה כעת ב-0.5% לרמה של 300.19 נקודות, מדד ת"א 100 מוסיף 0.4% לרמה של 309.25 נקודות ומדד התל-טק 15 עולה ב-0.3% לרמה של 167.32 נקודות. מחזור המסחר נמוך למדי ומסתכם בכ-44 מיליון שקל.



במניות שני הבנקים הגדולים נרשמת יציבות עם נטייה לעליות בשעה שמניית הפועלים נסחרת בעלייה של 0.3% תוך שהיא מרכזת מחזור גבוה של כ-6 מיליון שקל, ומניית לאומי נסחרת ללא שינוי.



בקרב חברות הפרמצבטיקה שוררת מגמה מעורבת: מניית טבע נעה מעלה ב-0.5% תוך שהיא מרכזת את המחזור הגבוה בשוק - 6.4 מיליון שקל, בעוד אגיס נסוגה ב-0.9%.



מניית אלביט מערכות עולה ב-0.9%, לאחר שהחברה הודיעה כי משרד ההגנה הבריטי צימצם לשתיים את רשימת המתמודדות על תוכנית ההצטיידות היוקרתית שלו - "Watchkeeper", וכי על שתי הקבוצות האחרונות נמנית גם קבוצת Thales, עמה משתפת אלביט מערכות פעולה. על פי נתוני בנק ההשקעות האמריקאי ליהמן ברדרס, ההיקף הכספי הכולל של הפרויקט יגיע לכ-1.3-1.4 מיליארד דולר.



מניות נוספות שרושמות עליות שערים הן כור שמוסיפה כ-3.1%, בזק שנעה מעלה ב-0.4% ופרטנר שמצפינה ב-0.2%. מניית ליפמן מוסיפה 2.9%, לאחר שהחברה הודיעה הבוקר כי יעקב פרי מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון פעיל במקומו של אהרון ליפמן.

מגמה חיובית נרשמת גם במניות החברות הנמנות על קבוצת אי.די.בי. מניית אי.די.בי אחזקות נעה מעלה ב-1.4%, מניית אי.די.בי פיתוח עולה אף היא ב-1.4% ומניית דיסקונט השקעות מוסיפה 0.9%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully