וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאי הוילברוק, סמנכ"ל לשעבר באלקטל, מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בפינג'אן

צורי דאר

9.2.2003 / 13:56

פינג'אן מסרה כי מדובר במינוי אסטרטגי, במסגרת כניסתה של החברה לתחום הסלולר; פינג'אן הודיעה לאחרונה על חוזה בהיקף כמה מיליוני דולרים עם ארגון בטחוני אמריקאי



חברת הסטארט אפ הישראלית פינג'אן (Finjan) הודיעה היום על מינויו של גאי הוילברוק לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה.



בתפקידו הקודם היה הוילברוק ממונה על תוכנית החממות והשקעות הון הסיכון של ענקית התקשורת הצרפתית אלקטל במזרח התיכון ובמזרח הרחוק. בזמן עבודתו באלקטל, סייע הוילברוק בפתיחת שווקים עבור החברה. כך למשל, השיג הסכמים אסטרטגיים עבור אלקטל בתחום ה-DSL, כולל חוזי שיווק, הפצה ושיתוף פעולה טכנולוגי. פינג'אן מסרה כי מדובר במינוי אסטרטגי, במסגרת כניסתה של החברה לתחום הסלולר.



פינג'אן, שנוסדה בשנת 1996, מתמחה באבטחת תכנים. מוצרי החברה נועדו להגן על מערכות מפני וירוסי קוד עוין, וזאת ע"י בדיקת מאפייני קבצים על הרשת ועל תחנת הקצה. החברה, שנחשבה להבטחה גדולה בין השנים 1997 ל-2000, נקלעה למשבר באמצע 2001 ופיטרה 30 מ-70 עובדיה.



שלמה טובול, מנכ"ל פינג'אן, אמר בעבר ל-TheMarker כי החברה רשמה גידול משמעותי בהכנסותיה ברבעון הרביעי של 2002. הוא סירב לספק מספרים אולם ציין שהחברה מאוזנת מזה כמה רבעונים אף החלה להרוויח. טובול, שעזב את החברה ב-1998, חזר אליה כחודש לאחר מכן כיועץ ובאוקטובר 2001 חזר לכיסא המנכ"ל.



חזרתו של טובול והארגון מחדש החלו לתת אותותיהם בחברה. בנובמבר 2001 הודיעה יצרנית האנטי וירוס האמריקאית מק'אפי על הסכם שיווק משותף של חבילות מוצריה עם טכנולוגיית ההגנה הפרואקטיווית של פינג'אן. במהלך 2002 השלימה גיוס של 8.5 מיליון דולר מבנצ'מרק, מיזראל סיד פרטנרס וממשקיעים קודמים, בהם אייפקס ובסמר.



פינג'אן השלימה לאחרונה את רכישת נכסי חברת הסטארט אפ הישראלית אלכמדיה תמורת כמה מיליוני דולרים. לאחרונה הודיעה על חוזה בהיקף כמה מיליוני דולרים עם ארגון בטחוני אמריקאי ששמו לא נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully