וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד החנוכה? חנות הדגל של הצורפים שופצה בכמיליון שקל

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 11:21

חנות הדגל של הצורפים, מותג כלי הכסף הבינלאומי בכפר דניאל שופצה בהשקעה של כמיליון שקל. החנות שוכנת בכפר דניאל בין ירושלים לתל אביב במבנה עתיק מהמאה הקודמת. השיפוץ כלל שחזור אדריכלי של המבנה כולו להשגת מראה אותנטי וייחודי

החנות היא מרכז כלי הכסף והיודאיקה הגדולה בישראל המשתרעת על 350 מ"ר, שוכנת בלב המושב כפר דניאל באזור בן שמן, בדיוק באמצע הדרך בין ירושלים לתל אביב, מסביב לחורש טבעי בתוך מבנה אבן עתיק מהמאה הקודמת.

בחנות המחודשת מוצגות הקולקציות והפריטים החדשים של המותג, לצד פריטים בעיצובים נצחיים וקלאסיים ביניהם פמוטים, גביעי קידוש וחנוכיות. כתמיד, עיצוב הצורפים מחובר למסורת היהודית ולזהות ישראלית.

בנוסף, ניתן למצוא בחנות פריטים בעיצובים מודרניים של המותג החדש מרדינגר סטודיו המתמחה בפריטים מצופי כסף וחומרים אחרים בעיצוב עכשיו וצעיר. החלל משלב בין אומנות גבוהה, מלאכת יד, אבן עתיקה ותצוגת זכוכית היוצרים ביחד מראה יוקרתי וייחודי.

הצורפים, חנות הדגל המשופצת בכפר דניאל. צחי קיבנשטיין,
הצורפים, חנות הדגל המשופצת בכפר דניאל/צחי קיבנשטיין

רשת 'הצורפים' מציעה מגוון דגמים חדשים ויוקרתיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. פריטי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי - ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect - שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

הצורפים. צחי קיבנשטיין,
הצורפים, מותג בילאומי לכלי כסף ומוצרי יודאיקה/צחי קיבנשטיין

אופירה גוטמן ברבי, משנה למנכ"ל: "החנות המחודשת מציגה חוויה אותנטית וייחודית בה ניתן להתרשם ממגוון הקולקציות, להעריך את מלאכת הצורפות ולמצוא פרטי אומנות מקורית עם חיבור למסורת ולזהות הישראלית והיהודית. בחנות מוצגים מאות פריטים מכסף , מצופי כסף, מצופי זהב וחומרים נוספים, בעיצובים מקוריים. בשיפוץ החנות בחרנו להפוך את בית האבן העתיק לבית תצוגה מודרני למוצרי האומנות הקלאסיים והעכשוויים של המותג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully