וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד חקק מונה למנכ"ל BSH ישראל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 12:52

חקק מונה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, היבואנית הרשמית של מותגי החשמל בוש, סימנס, קונסטרוקטה ומותג היוקרה גגנאו. שימש ב-10 שנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של החברה וסך הכל בתפקידי מפתח שונים בחברה כ-20 שנים

כחלק מהתפתחותה של היבואנית BSH ישראל, דוד חקק מונה למנכ"ל החברה המייבאת לארץ את המותגים הבינלאומיים בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו. במסגרת תפקידו כמנכ"ל החברה, יוביל חקק את כלל מחלקות החברה, ביניהן גם את מערך המכירות, השיווק וחווית הלקוח שלBSH ישראל, ויוביל את הקשר עם חברת האם הגרמנית. כמו כן, בכוונתו להגדיל את ההתמקדות בצרכי הצרכן וכן שימת דגש והפנית משאבים להעצים את חוויות הלקוח, התאמת המוצר והשירות העתידי אשר יבוצעו בשיתוף השותפים האסטרטגים של החברה. בנוסף, חקק רואה במשאב האנושי נכס שיש לטפח, ועל כן BSH ישראל תמשיך להשקיע בסביבת העבודה, הכשרת העובדים ורווחתם.

דוד חקק. ענבל מרמרי,
דוד חקק/ענבל מרמרי

בתפקידו האחרון כיהן חקק בתור חבר דירקטוריון ו-CFO של BSH האחראי על תחומים מגוונים: כספים, רכש ולוגיסטיקה, מחשוב ונושאים משפטיים. חקק הוא רואה חשבון בהכשרתו, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, ועם רקע מקצועי עשיר בתחום העסקי והכלכלי: התמחות במשרדE&Y , חשב בחברה ציבורית מתחום המתכלים וניהול כספים ב-BSH, בין היתר עסק במכירת הפעילות ליצרן BSH.

BSH היא אחת החברות המובילות בעולם והיצרנית הגדולה ביותר של מכשירי חשמל ביתיים באירופה, המציעה מוצרים טכנולוגים, חדשניים ומתקדמים. החברה מייצרת מגוון רחב של מכשירים ביתיים מודרניים בכ-40 מפעלים מסביב לעולם: כיריים, תנורים, קולטי אדים, מדיחי כלים, מכונות ומייבשי כביסה, מקררים, מיקסרים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully