וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wolt מצטרפת לחודש הקניות עם מבצעים בחנויות

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:14

פלטפורמת המשלוחים וולט מצטרפת לראשונה לחגיגות חודש הקניות ומציעה הנחות במגוון חנויות ריטייל. האפליקציה, שנרכשה לאחרונה על ידי "דורדאש" ב-7 מיליארד דולר, מתרחבת אל מחוץ לתחום משלוחי המזון שהיו לסמל של פעילותה

כשחושבים על "וולט" מדמיינים לרוב פיצה, סושי או המבורגר עסיסי, אבל - וללא קשר לרכישתה על ידי "דורדאש" השבוע, בסכום של כ-7 מיליארד דולר, הרחיבה וולט לאחרונה את פעילות הריטייל שלה כאשר צירפה לשירותיה משלוחים מ-300 חנויות ורשתות מעולם הריטייל, בנוסף למסעדות.

וולט: "החידושים שאנחנו מביאים ללקוח בנובמבר סייל, מעבר למחיר, הוא החוויה של לרכוש הכל באפליקציה אחת נוחה באופן מידי בשילוח של חצי שעה".

בוולט מסבירים כי אפליקציית וולט כבר אינה רק פתרון מהיר ונוח לבטן הרעבה אלא גם אפליקציית ריטייל לכל דבר ועניין. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות ריטייל בתחומים שונים כמו סופרמרקטים, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד בתוך האפליקציה שהכרנו כפלטפורמה לשילוח ממסעדות.

הנחות בחנויות דרך אפליקציית וולט לחודש נובמבר. יחסי ציבור,
הנחות בחנויות דרך אפליקציית וולט לחודש נובמבר/יחסי ציבור

חלק מחגיגת הקניות של נובמבר

בהתאם למקומה החדש בעולמות הריטייל, וולט משתתפת השנה לראשונה בנובמבר סייל, עם מאות מבצעים של עשרות אחוזים במגוון חנויות באפליקציה. כמובן שמעבר למבצעים, ללקוח מובטח משלוח מהיר, בהתאם לסטנדרט של וולט.

בחגיגות מבצעי נובמבר סייל יצורפו גם תחומים חדשים כמו תכשיטים וגיימינג. מבין מאות החנויות המשתתפות בנובמבר סייל של וולט ניתן למצוא שמות בולטים כמו פוקס הום, בי פארם, ספייסהאוס, סטימצקי, סוהו, הום אנד מור, טייק א נאפ, טויס אר אס, 123 אלכוהול, יין בעיר, לובלינסקי, מזרח ומערב ועוד.

וולט מציעה הנחות לחודש נובמבר במגוון חנויות ריטייל. יחסי ציבור,
וולט מציעה הנחות לחודש נובמבר במגוון חנויות ריטייל/יחסי ציבור

מבצעים שמציעה וולט בחודש נובמבר:

  • 30% הנחה על חנויות נבחרות (ביניהן פוקס הום וללין)
  • 20% הנחה על מגוון מוצרים בטויז אר אס
  • החל מ-25% הנחה על מגוון מוצרים בסטימצקי
  • 35% על מגוון מוצרים בסבון
  • החל מ-30% הנחה על כל החנות בלובלינסקי סכינים
  • 30% על כל החנות בשילב (מלבד משאבות הנקה)
חנויות פארם באפליקציית וולט: מצטרפים לנובמבר סייל עם משלוח של עד חצי שעה עד לבית הלקוח. יחסי ציבור,
חנויות פארם באפליקציית וולט: מצטרפים לנובמבר סייל עם משלוח של עד חצי שעה עד לבית הלקוח/יחסי ציבור

הישראלים התרגלו לסטנדרט חדש

ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל בוולט ישראל: "הלקוח הישראלי התרגל לסטנדרט חדש בה הוא יכול לקנות הכל באפליקציה אחת, עם חווית קניה מצוינת ושירות לקוחות מידי, ולקבל את ההזמנה תוך חצי שעה".

אברהמי מוסיף: "החידוש שוולט מביאה לנובמבר סייל בישראל הוא החוויה של לרכוש הכל באפליקציה אחת טובה ונוחה באופן מידי בשילוח של חצי שעה. זה מה שהלקוחות רוצים כיום והקמעונאים מבינים את זה מצוין".

חברת Wolt הוקמה ב 2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית נוחה, מהירה ושירותית, ופועלת כיום ב-23 מדינות. וולט החלה לפעול בישראל ב-2018 בתל אביב, ומאז התרחבה ל-26 ערים ביניהן רמת גן, גבעתיים, הרצליה, נתניה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשל"צ, אשדוד, פרדס חנה ויבנה ולאחרונה התרחבה לירושלים. וולט החלה את פעילותה בת"א עם 26 מסעדות וכיום פועלת עם למעלה מ-3000 בתי עסק במגוון התחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully